TATUOIDUT, apua!!!!!
Eli, kävin tänään aamuna ottamassa kuvan ihoon ja menin sitten hakemaan apteekista Helosania. Apteekkari sanoi, että voidetta ei enää suositella tatuoinnin hoitoon koska koostumusta on muutettu ja useat tatoidut ovat valittaneet mm. Polttelua. Otin sitten punaista Bebathenia .no, myöhemmin käymään tuli tatuoitu ystäväni joka haukkui ostokseni maan rakoon ja sanoi, että Bebathen vie kuvasta värit! :O ketä tässä nyt uskoa?
Kommentit (47)
Ite oon käyttänyt aina ihan vaan perusrasvoja, enkä mitään kummempaa. Ceralan on hyvä.
Se punainen bepathen mulla vei värejä, toisessa käytin sitä sinistä perus, eikä mitään väriä ole lähtenyt.
Mä olen käyttänyt vaan perus Bepanthenia, sitä sinistä. Ei sen ole niin väliä mitä käyttää, rasvan tulee olla oikeasti rasvaista. Pointti siinä on se ettei kuva pääse halkeilemaan.
Punanen bepanthen on ollut mulla tatskarasvana ja toiminut loistavasti. Nyt käytin viimeksi sinistä helosania.
Mulla on kaks värillistä kuvaa, joilla ei ole juurikaan ikäeroa. Ensimmäistä rasvasin helosanilla, toista bepanthenilla. Bepanthenilla rasvatussa on kirkkaammat värit.
Mulle tatuoija suositteli punaista Bebanthenia. 2 kuvaa on ja kummassakin värit pysyneet. Ei se mitään värejä vie, vaan auttaa haavaa paranemaan nopeammin.
En oo ees rasvannut ja silti on parantunut hyvin eikä värit kadonneet.. Tuskin mikään rasva värejä hävittää kuvasta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:54"]Ihan vitun WT ottaa joku tatta.
[/quote]
Ihan vitun idiootti käyttää sanaa wt ja tatta.
Ei kukaan täyspäinen töhritytä nahkaansa surkeilla piirroksilla..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:15"]
Ei kukaan täyspäinen töhritytä nahkaansa surkeilla piirroksilla..
[/quote]
Taas täällä jotkut jauhaa vaan näitä omia mielipiteitään, vaikkei ketään edes kiinnosta. Vai onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa? Rasvasta kysyttiin, ei siitä, että minkälaiset ihmiset tatuointeja ottavat. Onko nyt väännetty tarpeeks ratakiskosta?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:54"]
Ihan vitun WT ottaa joku tatta. [/quote]
[/quote]
Nauroin ääneen sanalle "tatta"? Ei jumalauta, kuka tällasia keksii, saati sit käyttää? :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:14"]
[/quote]
Nauroin ääneen sanalle "tatta"? Ei jumalauta, kuka tällasia keksii, saati sit käyttää? :D
[/quote] mäkin nauroin :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:04"]Mä olen käyttänyt vaan perus Bepanthenia, sitä sinistä. Ei sen ole niin väliä mitä käyttää, rasvan tulee olla oikeasti rasvaista. Pointti siinä on se ettei kuva pääse halkeilemaan.
[/quote]
Jep ja levitystekniikka on taputtelu eikä missään nimessä sellainen hankaus kun esim jalkoja rasvatessa, muuten varsinkin rupiaikana väriä irtoaa, samoin kuvaa kuivatessa, taputellen hellästi. Äläkä missään nimessä raavi vaikka miten kutittaisi.
Bepanthenia minäkin oon käyttänyt. Helosanin koostumus on ilmeisesti männävuosista muuttunut sen verran, että hyödyt tatuoinninhoidossa on hävinneet kans. Punainen Bepanthen on koostumukseltaan paksumpaa, ei tarvitse olla koko ajan rasvaamassa alkupäivinä.
Hassiksenlehdillä voi kuulemma hieroa. Ja hamppuöljy myös hyvä.
Niitähän kai jokaisella Tatskaheebolla on omasta takaakin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:14"]
[/quote]
[/quote]No kuule ihan normaalia käyttää sanaa tatta täällä peräseinäjoella.
[/quote]
voi peräseinäjoki. :D hirvee junttila. :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:12"]
Hassiksenlehdillä voi kuulemma hieroa. Ja hamppuöljy myös hyvä.
Niitähän kai jokaisella Tatskaheebolla on omasta takaakin.
[/quote]
No kannabista ja hassista olen monessa muodossa käyttänyt, mutta hassiksenlehdistä en ole koskaan kuullut. Voisitko kertoa mitä se on :D
Olen aina käyttänyt pelkästään bepanthenia ja värit on pysyny..