Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär sanoo että elämäni on tylsää

Vierailija
27.11.2021 |

Olen oikeastaan kaiken vapaa-ajan kotona, ja siellä teen pakolliset kotityöt ja lopun ajan katson telkkaria tai olen kännykällä. Lenkillä/salilla köyn viikosta riippuen 3-5x. Mitäs te muut puuhaatte vapaa-aikananne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse et niin ajattele, kaikki ok.

Vierailija
2/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ja naureskelen samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein vapaa-aika menee suunnilleen noin. En välitä, vaikka on tylsääkin. Ja eikös luovuus kukoista tylsyydessä.

Vierailija
4/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se käsiraudoilla kellariin patteriin pariksi viikoksi ja sitten kysy oletko vielä tylsä.

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä luento ihmisten erilaisista energiatasoista ja iän merkityksestä kiinnostuksenkohteisiin. Eiköhän semmonen neljän tunnin jankkaus riitä, niin lopettaa imbesillin kommentoimisensa.

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korjaan sen verran, ettei tyttäreni sanonut tuota kritisoiden. Hän totesi sen niin, että ihan havahduin miettimään elämääni. Nyt korona-aikana elinpiiri on kaventunut, ei tule kyläiltyä ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on ihan hölmö ja jos uskot häntä, olet ihan yhtä hölmö sinäkin. Corona!

Vierailija
8/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen elämä enkä koe sitä tylsäksi. Luen kyllä jonkin verran ja eilen olin teatterissa, mutta onhan nekin nyt varmaan nuoren ihmisen mielestä melko tylsää puuhaa. Mutta esim. 2020 kevään koronasulku ei oikeastaan tuntunut missään että onhan tässä vähään tyytymisessä hyvätkin puolensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi