Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ostamaan 45 euron toppatakkia niin ostinkin 250 euron toppatakin, teinkö hyvät kaupat?

Vierailija
27.11.2021 |

Halvempi takki ei miellyttänytkään mutta tuo kalliimpi takki oli viimeisen päälle hieno ja oli vielä 100 euron alennuksessa, kannattaako takista maksaa noin paljon? Minkä hintaisia toppatakkeja itse ostatte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä saa hyvät topptakit murto-osaan siitä hinnasta mihin niitä myydään nyt. Muutaman sadan euron toppatakki voi löytyä alle satasella.

Vierailija
22/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itse lähtisin ostamaan 45 euron toppatakkia, mutta sieltä tarttuisikin mukaan 250 euron toppatakki niin kokisin olevani manipuloitu. Kauppias nyt ainaskin teki hyvät kaupat.

Toisessa kaupassa sama takki oli 100 euroa kalliimpi ja tuo oli 100 alennuksessa, miten voi olla huonot kaupat?

En sanonut että teit huonot kaupat. Toivottavasti pidät ostamastasi takista. Tarkoitin vain sitä, että jos minun tarkoitukseni olisi ostaa 45 eurolla takki, mutta käyttäisinkin kaupassa takkiin viisinkertaisen summan niin kokisin olevani manipuloitu käyttämään enemmän rahaa kuin mitä ajattelin käyttäväni. Mutta vilpittömästi siis toivon että tykkäät takistasi. Itselläni on 50 euron takki joka ei ole kovin lämmin, mutta tarkenee.

Olisin ostanut halvemman mutta kun ne ei miellyttäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa pelkän hintalapun perusteella oliko hyvä vai huono kauppa. Riippuu takista. 45e takki nyt joka tapauksessa on paras jättää ostamatta, sillä rahalla ei saa kuin huonolaatuisen lapsityövoimalla jossain hengenvaarallisessa tehtaassa valmistetun kammotuksen.

Sinä ostat siis itsellesi hyvän omantunnon kuvittelemalla, ettei kallis takkisi olisi tehty lapsityövoimalla. 

Vierailija
24/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ihan hieno ja laadukas, että siinä mielessä todnäk hyvät kaupat. Mutta onko sulla varaa siihen? Jos ei, sitten oli ehkä huono veto. Ja se että kyselet täällä, antaa vihjeen että sulla ehkä ei olisi ollut kunnolla varaa. Itse tiedät.

On varaa mutta ei ole ollut tapana laittaa vaatteisiin isoja summia, nytkin katselin kotona vain tarjoustakkeja netistä 40-70e hintahaarukassa.

Vierailija
25/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itse lähtisin ostamaan 45 euron toppatakkia, mutta sieltä tarttuisikin mukaan 250 euron toppatakki niin kokisin olevani manipuloitu. Kauppias nyt ainaskin teki hyvät kaupat.

Toisessa kaupassa sama takki oli 100 euroa kalliimpi ja tuo oli 100 alennuksessa, miten voi olla huonot kaupat?

En sanonut että teit huonot kaupat. Toivottavasti pidät ostamastasi takista. Tarkoitin vain sitä, että jos minun tarkoitukseni olisi ostaa 45 eurolla takki, mutta käyttäisinkin kaupassa takkiin viisinkertaisen summan niin kokisin olevani manipuloitu käyttämään enemmän rahaa kuin mitä ajattelin käyttäväni. Mutta vilpittömästi siis toivon että tykkäät takistasi. Itselläni on 50 euron takki joka ei ole kovin lämmin, mutta tarkenee.

Olisin ostanut halvemman mutta kun ne ei miellyttäneet.

Ymmärrän kyllä. Kaikkea hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän