Mitä feikkiä kehossanne on?
Kertokaa kaikki epäaito tavara mitä kehostanne tällähetkellä (yleensä) löytyy?......Ripsipidennykset, tekohiukset, silikonit, kestovärjäykset, tekokynnet.........Kaikki mahdollinen.
Itse olen ainoastaan värjännyt hiukseni. Minua häiritsisee äärimmäisesti jos kehossani tai kasvoissani on jotain mikä ei sinne kuulu.
Kommentit (127)
Raidoitetut hiukset, hammaspaikat, meikki. Loput luomua.
Lääkkeillä kasvatetut munasolut.
Kestovärjätyt ripset ja kulmakarvat, hiuksista vielä suurin osa vaalennettu, kasvatan omaa väriä ja yleensä meikkiä (meikkivoide, ripsiväri, kulmakynä ja puuteri).
En nyt tiedä mitä FEIKKIÄ hammaspaikoissa on, mutta niitä löytyy, ja yhdestä hampaasta puolet on muovia.
Hiusväriä löytyy vielä päästä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:18"]En nyt tiedä mitä FEIKKIÄ hammaspaikoissa on, mutta niitä löytyy, ja yhdestä hampaasta puolet on muovia.
Hiusväriä löytyy vielä päästä.
[/quote]
Niin ja ripsari. Joskus kajaali.
Yhden hampaan päälle on tehty kuori (piikki--> taltta) ja latvoissa on vielä pari senttiä hiusvärin ripettä kun kasvatan sitä pois. Ripsaria ja puuteria.
Jos on luomu ei se tarkoita että olisi "viherpiipittäjän" näköinen. Hiukseni olen kasvattanut pitkiksi ja samoin kynteni ja niistä huolehdin, värjään hiukseni indigolla mustaksi ja kynteni pidän värikkäinä.
Tällä hetkellä ei mitään, arkisin meikkiä.
Onnellisuus ja rauhallisuus ssri-lääkityksen ansiosta... :-/
Yksi hammas ja värjätyt hiukset.
Tatuoinnit, todella harvoin edes meikkiä.
Hiusväri, hampaiden paikat, huulikoru.
Meikki on ainoa. Minusta hammaspaikat ja tutuoinnit ei kuulu tähän sarjaan.
Tatuointi ja vanha hiusväri. Lopetin juuri ripsenpidennykset ja hiusten värjäämisen.
Sukkamytty pikkareissa peniksen päällä. Pestyjä sukkia, ei käytettyjä. Siitä huolimatta käytän ruusuntuoksuista kosteusvoidetta peniksen varressa ja palleissani.
Blondaan hiukseni valkoiseksi. Lasketaanko tatuoinnit ja lävistykset? Meikkaan aika harvoin.