Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hesburgerista ketsupin mukaan, kun ottaa ruuan matkaan?

Vierailija
22.02.2015 |

On vähä kahdenlaista tietoa...?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainaki jos pyytää, mausteita kans. Jotku laittaa pyytämättäki/kysyy laitetaanko.

Vierailija
2/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, pari muovipussukkaa tuli viimeks aterian mukaan. Kysyivät että halutaanko ketsuppia ja otettiin, koska tyttö söi sen autossa. Jos kotiin ois viety, niin oltais käytetty omaa ketsuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hesessä EI IKINÄ saa ketsuppia mukaan, ei edes pyytämällä, siksi kysyin. Kiitos teille :)

Ap

Vierailija
5/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:23"]

Saa, pari muovipussukkaa tuli viimeks aterian mukaan. Kysyivät että halutaanko ketsuppia ja otettiin, koska tyttö söi sen autossa. Jos kotiin ois viety, niin oltais käytetty omaa ketsuppia.

[/quote]

mä pyydän silti Hesen ketsupit, vaikka söisinkin kotona. Musta se on tosi hyvää, päihittää Felixit koska vaan. Saakohan sitä ostaa jostain, niinkuin niiden salaatinkastikkeita?

Vierailija
6/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää, voi olla, etteivät muuten laita mukaan.

Vierailija
7/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

mä pyydän silti Hesen ketsupit, vaikka söisinkin kotona. Musta se on tosi hyvää, päihittää Felixit koska vaan. Saakohan sitä ostaa jostain, niinkuin niiden salaatinkastikkeita?

[/quote]

Eikö se just Felixin ketsuppia oo Hesessäkin?

Vierailija
8/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdessäkään hesessä käynyt mistä ei pyytäessä saisi ketsupit, grillimausteet jne. mukaan jos pyytää.

Vierailija
9/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

Eikö se just Felixin ketsuppia oo Hesessäkin?

[/quote]

noup

Vierailija
10/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöä:)

Vierailija
11/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin mieleni ja laitoin palautetta heselle ku ärsytti. Pyysin ketsuppia ja en saanut. Ei kuulema kuulu ateriaan mukaan otettaessa :(

Ap

Vierailija
12/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:27"]

Meidän hesessä EI IKINÄ saa ketsuppia mukaan, ei edes pyytämällä, siksi kysyin. Kiitos teille :) Ap

[/quote]Aika outoa, kyllä pitäis saada. Sinappi, ketsuppi, suola ja grillimauste tulee vakiona mukaan, jos haluaa.

Vierailija
13/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"]Pahoitin mieleni ja laitoin palautetta heselle ku ärsytti. Pyysin ketsuppia ja en saanut. Ei kuulema kuulu ateriaan mukaan otettaessa :(

Ap
[/quote]

Kuulupas. Mikäköhän elämän koululainen siellä on taas ollut töissä.

Vierailija
14/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ketsupin puuttuminen on aia pientä..
Mä ostin drive-initä ateriat minulle ja miehelle, ja sitten yksi lastenateria nugeteilla ja yksi juustohamppari.
Kaikesta kyllä maksoin, mutta kun pääsin kotiin huomasin että nugetit puuttuu.
Laitoin asiasta palautetta kyseiselle Heselle, eivät vastanneet mitään joten kun oli kulunut melkein kaksi viikko laitoin yeistä palautetta että harmittaa kun eivät voi edes pahoitella asiaa, eikä siihenkään mitään astattu.
En ole siis kovin yllättynyt että ei muka kuulu asiaan antaa ketsuppia kun näköjään ei kuulu aisaan pakata mukaan edes koko tilausta...

Vierailija
15/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas omituista ja typerää ettei muka kuulu take awayihin. Saatko niinkun enemmän vastinetta rahoillesi jos istut hesessä syömässä. Älytöntä

Vierailija
16/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:39"]

Mä ostin drive-initä ateriat minulle ja miehelle, ja sitten yksi lastenateria nugeteilla ja yksi juustohamppari.
Laitoin asiasta palautetta kyseiselle Heselle, eivät vastanneet mitään joten kun oli kulunut melkein kaksi viikko laitoin yeistä palautetta että harmittaa kun eivät voi edes pahoitella asiaa, eikä siihenkään mitään astattu.
En ole siis kovin yllättynyt että ei muka kuulu asiaan antaa ketsuppia kun näköjään ei kuulu aisaan pakata mukaan edes koko tilausta...

[/quote] Etkö ole jo oppinut että näissä asioissa kuuluu ottaa yhteyttä iltalehtiin?

Vierailija
17/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"]Pahoitin mieleni ja laitoin palautetta heselle ku ärsytti. Pyysin ketsuppia ja en saanut. Ei kuulema kuulu ateriaan mukaan otettaessa :(

Ap
[/quote]

Kuulupas. Mikäköhän elämän koululainen siellä on taas ollut töissä.
[/quote]

Sitä minäkin. Toisissa heseissä olen saanut ihan pyytämättäkin. Ei se noin about lukiolaisikäinen osannut sanoa edes iltaa.

En minä muuten olisi mieltäni pahoittanu mutta kun olen raskaana niin tuli paha mieli kun himotti ketsuppi ranskalaisten kanssa :D

Ap

Vierailija
18/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:39"]

[/quote] Etkö ole jo oppinut että näissä asioissa kuuluu ottaa yhteyttä iltalehtiin?
[/quote]

Uhkaa kuluttajansuojaviranomaisilla, kuningaskuluttajalla tms niin vastaavat viikonlopunkin aikana, on kokemusta sellaisesta

Vierailija
19/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:39"] No, ketsupin puuttuminen on aia pientä..
En ole siis kovin yllättynyt että ei muka kuulu asiaan antaa ketsuppia kun näköjään ei kuulu aisaan pakata mukaan edes koko tilausta... [/quote] Etkö ole jo oppinut että näissä asioissa kuuluu ottaa yhteyttä iltalehtiin? [/quote] Uhkaa kuluttajansuojaviranomaisilla, kuningaskuluttajalla tms niin vastaavat viikonlopunkin aikana, on kokemusta sellaisesta

[/quote]

Amerikassa ap olisi jo upporikas. Hesburger olisi tuomittu miljoonakorvauksiin puuttuvasta ketsupista.

Vierailija
20/28 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin saanut lähimmästä hesestä aina pari muovipussukkaa ketsuppia pyytämättä mukaan.