Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te-toimisto ja mahd karenssi?

Vierailija
23.03.2015 |

Kysymys sellasille, jotka tietää jotain noista karensseista. Eli tilanne on se, että aivan tyhjistä mulle tupsahti kutsu johonkin te-toimiston tapahtumaan parin päivän varoitusajalla. Meillä on jo kuitenkin sovitut menot tuoksi ajankohdaksi, joiden peruminen aiheuttaa hiukka ongelmia ja kustannuksia. Mulla ei olisi tarkoitus perua tuota te-toimiston hommelia kokonaan vaan pelkästään siirtää sitä toiseen ajan kohtaan. Tietääkö kukaan onnistuuko tommonen vai tarvitaanko tohonkin joku ylipätevä syy ettei iske karenssi+työvelvoite yms?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu? Vai oliko se mainos ko tapahtumasta, vaiko sellainen että sut velvoitetaan menemään sinne? Jos oli "käsky", kaipa siinä olisi puhelinnumero  mihin ilmoitat, jos olet estynyt menemään sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos+kutsu. Siinä oli maininta esteen ilmoittamisesta, mutta ei yhteystietoja tuota varten. Mä olin kyllä jo yhteydessä tuonne, mutta googlettelun jälkeen näyttää siltä ettei juuri mikään ole tarpeeksi hyvä syy poisjääntiin enkä ole edes varma, että kuka lopulta tuolla tekee päätöksen asiasta. Tarkoitan, että sieltä voi tulla kaksi päinvastaista päätöstä ja mä kärsin. Mä olen aika varma ettei tää ole ainutkertanen tilaisuus vaan näitä samanlaisia tapahtumia on useampiakin. Joten onnistuuko toiseen tollaseen meno miten helposti?

Vierailija
4/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se tilaisuus siis on?

Vierailija
5/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku infotilaisuus. sisällöstä ei ole mitään tietoa.

ap

Vierailija
6/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:29"]

joku infotilaisuus. sisällöstä ei ole mitään tietoa.

ap

[/quote]

ekaa kertaa työkkärin asiakkaana? silloin se on pakollinen.

Vierailija
7/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se  sun oma menosi muuten on btw?

Vierailija
8/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole esim. hautajaiset tai muu oikeasti tärkeä tapahtuma, tuskin tulet saamaan vapautusta ajankohdalle.

Vierailija
9/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pakollinen niin karenssin saat, jos et mene olipa syy mikä tahansa.

Vierailija
10/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hautajaiset vaan ihan olisi asioidenhoitoa synnyinseuduilla. Mutta kun ulkomaanmatkakaan ei näytä kelpaavan syyksi jäädä pois noista, niin en usko, että ne kelpuuttaa näitäkään. Tilaisuudessa näyttäisi olevan mukana joku vuokratyöfirma ja koulutusfirmoja nimestä päätellen. 

ap

Vierailija
11/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:51"]

Ei ole hautajaiset vaan ihan olisi asioidenhoitoa synnyinseuduilla. Mutta kun ulkomaanmatkakaan ei näytä kelpaavan syyksi jäädä pois noista, niin en usko, että ne kelpuuttaa näitäkään. Tilaisuudessa näyttäisi olevan mukana joku vuokratyöfirma ja koulutusfirmoja nimestä päätellen. 

ap

[/quote]

niin, oletko ensimmäistä kertaa työkkärin asiakas?

lue se kutsu vielä uudelleen, jos on pakollinen , niin et voi siirtää.

Vierailija
12/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana! Nyt meet sinne ettei tuu karenssia!

Vierailija
13/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku muukin kysyi ja jengi osas kaivaa netin uumenista, että kyseessä on vapaaehtoinen infotilaisuus, jossa paikalla vuokrafirmoja yms. Eli voitko tarkentaa tarkemmin, niin osataan auttaa. Mitä kirjeessä lukee?

Vierailija
14/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:57"]

Joskus joku muukin kysyi ja jengi osas kaivaa netin uumenista, että kyseessä on vapaaehtoinen infotilaisuus, jossa paikalla vuokrafirmoja yms. Eli voitko tarkentaa tarkemmin, niin osataan auttaa. Mitä kirjeessä lukee?

[/quote]

ei se osaa vastata. kahdesti jo kysytty, onko ensimmäistä kertaa työkkärin asiakas.

Vierailija
15/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei tää ainakaan paperin mukaan ole vapaaehtoinen. On uhkaukset, että rahantulo loppuu jos en mene tai ilmoita esteestä. Te-toimiston virkailijakin uhkaili sähköpostissa tuolla ilmottaessani etten pääse. En tosin kertonut vielä miksi, kun halusin tarkistaa mitkä syyt pätevät. Netistä en löytänyt tapahtumasta yhtään mitään mainintaa vaikka kuinka on etsitty. Mulla alkaa olemaan kovasti tunne, että tonne olisi pakko mennä eikä siirtokaan taida tulla kysymykseen. 

Vierailija
16/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei siinä ole mitään muuta kuin, että mut on kutsuttu tilaisuuteen, parin firman nimet, jotka on siellä ja lisää tietoa saat tilaisuudessa.

ap

Vierailija
17/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämärää. Miksi ei voida suoraan kertoa

Vierailija
18/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti konsensus on, että pakko on mennä? Täytyy nyt kuitenkin kysästä, jos tuon siirto silti onnistuisi. Helpottaisi elämää kummasti. Ensin mulle kerrotaan tuolla, että he ei tee sitten mitään mun eteeni ja pitävät sanansakin. Kunnes ihan tyhjistä tulee tämmönen. En ymmärrä miksi tätä ei ole voinut ilmottaa esim kk etukäteen neljän päivän sijaan. 

Vierailija
19/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se riippuu, että kuinka tärkeän asian olit jo sopinut. Tai ainakin pitäisi, koska ihmisiä sielläkin työskentee ja ihmisillä saa olla menoja.

Vierailija
20/32 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakijan tulee olla valmis työntekoon. Jos haluat korvauksia, menet. Tai sit reissaat ja luovut ilmaisesta rahasta. Tietysti riski on, että saat tuon tilaisuuden kautta töitä, mutta sitähän et halua, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi