Onko 174 cm pitkä mies lyhyt?
Kommentit (104)
Olen 175cm, mutta harva osaa sitä arvioida silmämääräisesti, ellei ole itse samanpituinen ja tule aivan viereen seisomaan. Ihan hyvin voisin väittää olevani esim. 180cm eikä kukaan ihmettelisi. Oikeastaan ainoat ihmettelyt olen saanut osakseni, kun olen sanonut pituuteni, useimmat luulivat pidemmäksi.
Nämäkin "mun miehen pitää olla vähintään 180cm" -naiset eivät itsekään tiedä vastaantulevista kuka on vähän sen mitan yli tai alle, elleivät varta vasten ala mittaamaan.
Colton Haynes on ton pitunen <3
-13v tyttö
Miehen pituus on aivan tajuttoman tärkeä ominaisuus netin palstoilla.
Heti tietokoneelta ylös noustessa ja astellessa oikeaan elämään ketään ei tunnu kuitenkaan kiinnostavan.
Ei todellakaan ole lyhyt. Minusta alle 165 cm pitkät miehet ovat lyhyitä. Eikä mielestäni pituus ole mikään tärkeä kriteeri seurustelukumppanin valinnassa ja pidän vähän hölmönä sitä kun jotkut naiset kailottavat julkisesti haluavansa niin ja niin paljon itseään pidemmän miehen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:15"]
On lyhyt. Skandinaavisen miehen keskimitta on selkeästi yli 180cm.
[/quote]
Suomalaisten miesten keskimitta alle 35-vuotiaista laskettuna on jo peräti 183 cm.
[/quote]
Lähde tähän? Mielellään jokin muu lähde, kuin mututuntuma tai stetsonista vedetty tieto.
Mieheni on just vähän päälle 170cm ja on ihanan pituinen, koska itse olen vain 155. Halaaminen tuntuu tosi hyvältä ja pussaillessa ei mee niskat kuten jonkun pidemmän kanssa. Hän on musta pitkä, koska ylettyy ylemmälle hyllylle toisin kuin mä.
ihan ok. Kunhan ei ole hintelä. t. 171cm nainen
Omasta mielestäni vähän lyhyehkö, koska ite oon senttiä lyhyempi. Mutta mitäpä tuosta, kokonaisuus ratkaisee.
Hahhah, maailma on selvästi jo ihan täynnä pinnallisia ihmisiä. Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on: riippuu mihin vertaa. Itse olen mies ja tuosta kysytystä mitastakin vielä 5 senttiä lyhyempi. Ei ole elämääni haitannut missään vaiheessa. Armeija on kunnialla käyty, ammatti hankittu, muija (minua lyhyempi) ollu jo 10 vuotta, jne... Mihin tämän kokoinen ihminen käytännössä tarvitsee 10 senttiä tai 15 senttiä lisää? Ehkä jos pelaat koripalloa ja vastassa on kaksimetrisiä kavereita...? Naisten takia en tarvitse vartta lisää :D
Vähän lyhyehkö, mutta ei silmiinpistävän lyhyt. Suomessa on varmasti satojatuhansia lyhyempiäkin miehiä.
Mulle (158cm) just hyvän pituinen :) En ole koskaan osannut ajatellakaan miesystävääni lyhyenä, ja hän on juuri tuon 174cm. Se taas ei merkitse minulle mitään, että mitä muut ovat mieltä.
Entinen mieheni oli 183cm, ja melkeinpä sanoisin, että nykyinen on kivemman mittainen tällaiselle pätkälle. Mutta ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä.
No ei todellakaan ole lyhyt! Miehessä merkitsee niin paljon enemmän yleinen olemus.
NO ei oo, jos minä naisena olen muutaman sentin lyhyempi kuin tommonen 174 senttinen mies,niin kyllä sopii tanssiakin yhdessä paritanssia, sillä voisin laittaa matalakorkoiset tanssikengät:D
Nykyinen mieheni on 186 senttinen.
Olen 173cm ja loistava flaksi käynyt läpi elämän. Keski-ikäisenäkin timmissä ja ok ulkonäöllä tasoa ja nuorempaa riittänyt. Enimäkseen aina naurattaa vastaavat keskustelut. Tosi on, ja tyytyväinen ollut.
Oon ite yli 170cm, joten mulle ei ole pitkä, mutta riittävän pitkä kumminkin. En tiedä, onko se nyt mikään kynnyskysymys mutta kyllä toivon, että mies on vähintään mun mittainen.
Ihan normaali.