Onko 174 cm pitkä mies lyhyt?
Kommentit (104)
Te, joilla on näitä "pituuskriteerejä", mitä jos mies olisi kaikin puolin hyvä mies, loistava rakastaja, ihan hyvännäköinen ja hauskinta seuraa ikinä, mutta vain 174 cm, vaihtaisitteko johonkin 190 cm mieheen, jolla komea varsi ja kanan aivot? Kannattaisi joskus miettiä aivopierujanne.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:07"]
Ei. Keskipituus on n. 178. http://yle.fi/urheilu/nain_paljon_suomen_nuoret_miehet_ovat_pulskistuneet__tilanne_huonoin_21_vuoteen/7815012
174 ja 178 eroa ei käytännössä aina edes huomaa, jos lyhyempi on ryhdikäs tai käyttää lenkkareita tai muuten korkeapohjaisia kenkiä.
[/quote]
No suomiämmien mielestä keskimittainen on pieni, ihan sama puhutaanko miehen vai mulkun pituudesta.
Minulla on ollut 193 cm pitkä mies sekä 175 cm. Tuo 175 cm on komeampi, fiksumpi ja parempi pedissä. Minulle pituus on siis se ja sama. Kunhan muuten synkkaa.
Oma mieheni juuri tuon pituinen, itse olen yli 20cm lyhyempi. En minä osaa lyhyenä pitää, vaikka alle keskipituuden jääkin. Ja oli pätkä tai pitkä, ei paljon kiinnosta. Ihan muiden ominaisuuksien takia olen naimisiin mennyt juuri hänen kanssaan.
Tottakai olisin valmis lähtemään lyhyenkin kanssa treffeille ja lähdenkin heti kun tapaan terveitsetuntoisen pienen miehen, jolla ei ole tarvetta uhota ja ämmitellä. Yleensä ne pienet miehet vaan valitettavasti ovat niitä ns. lassukoita.
Pitääkö tää nyt tulkita niin, että kun mulla on kaksi täsmälleen samamittaista, 175 cm pituista poikaa, en saa koskaan miniää? Nää kyllä tekee kotitöitä, ovat hyvätapaisia ja laittavat ruokaa sekä molemmat opiskelevat tekniikkaa, mutta pituus on tärkeintä?
Lyhyelläkin miehellä voi olla hyvännäköinen ja sopusuhtainen kroppa, ei pituudella ole siinä mitään merkitystä. Itse en arvostele ihmisiä pituuden perusteella. Pitkä ei ole automaattisesti komea vaan voi olla helevetin rumakin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:33"]Te, joilla on näitä "pituuskriteerejä", mitä jos mies olisi kaikin puolin hyvä mies, loistava rakastaja, ihan hyvännäköinen ja hauskinta seuraa ikinä, mutta vain 174 cm, vaihtaisitteko johonkin 190 cm mieheen, jolla komea varsi ja kanan aivot? Kannattaisi joskus miettiä aivopierujanne.
[/quote]
yritin deittailla itseäni lyhyempiä miehiä, ei toiminut, kun yrittivät kompensoida pituuttaan väkivaltaisuudella ja juomisella. Nykyään en edes katso kahta kertaa lyhyempien miesten päälle.
Naiset haluavat vähintään 180 cm miehen. Mieluummin 190+. Ihan sama oli nainen pitkä tai lyhyt..
Pieni mies on mun mielestä selvästi alle 170 cm. Yli 170 on normaali.
Keskimittaa vähän lyhyempi. Se taas ei kerro miehestä yhtään sen enempää kuin että hän olisi keskimittainen tai keskimittaa hieman pidempi.
Pituus on mielestäni tylsin mahdollinen ominaisuus keskustelun aiheeksi. Harvinaisen mitäänsanomaton asia, joka ei ole millään tavalla ihmisen omaa ansiota.
Ikävä juttu, mutta moni valehtelee pituuttaan. 180 pitkä väittää olevansa 183-185. 175 pitkä noin 180. Moniko tietää oikeasti miten pitkä aito 174 cm on...
Onko 165 cm nainen lyhyt? Sekin vain jokusen sentin keskipituista lyhyempi. Enpä silti menisi sanomaan, että "en kyllä seurustelisi tuollaisen kanssa, kauheen lyhyt", kun melkein joka toinen vastaantulija on tuon pituinen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:39"]
Pitääkö tää nyt tulkita niin, että kun mulla on kaksi täsmälleen samamittaista, 175 cm pituista poikaa, en saa koskaan miniää? Nää kyllä tekee kotitöitä, ovat hyvätapaisia ja laittavat ruokaa sekä molemmat opiskelevat tekniikkaa, mutta pituus on tärkeintä?
[/quote]
Tekee vielä kotitöitäkin, eli ovat lyhyitä nössöjä ja vielä kaiken lisäksi tekniikkanörttejä. Eivät tule saamaan puolisoa, elleivät ole homoja, tai sitten vaimo pitää hankkia ulkomailta.
Keskivertoa lyhyempi mutta kyllä mulle kelpaisi helposti! Olen itse 169cm, nykyinen mieheni on vajaa 180cm.
Itsekin pidän pitkistä miehistä mutta oikeasti riittää kun on mua edes pari senttiä pidempi. :) En minä pituuden perusteella valinnut.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:40"]Lyhyelläkin miehellä voi olla hyvännäköinen ja sopusuhtainen kroppa, ei pituudella ole siinä mitään merkitystä. Itse en arvostele ihmisiä pituuden perusteella. Pitkä ei ole automaattisesti komea vaan voi olla helevetin rumakin.
[/quote]
Tämä! Ja täytyy kyllä sanoa, että useammin olen keskimittaisella 175-180cm miehellä nähnyt kivan kropan, kuin niillä 185cm ja yli miehillä. Ex oli 184cm, pitkät kintut ja honkkelo, vaikka urheilikin. Nykyinen taas on 175cm, harteikas ja muutenkin hyvän mallinen. Pitkät miehet on monesti jotenkin tasapaksuja, jotkut jopa aavistuksen lanteikkaita.
ehkä lyhyt mut ei mua 160 senttisenä naisena haittais :)
Ihan sopiva. Meidän suvussa aivan kaikki suunnilleen tuon mittaisia (miehet siis, naiset 150-160), eikä ole koskaan tullut mieleen, että oltaisiin jotenkin liian lyhyitä.
Onhan 174 lyhyt, jos kkaupungilla katselee. Oma mies 172 cm ja itse 159 cm, ja minulle hän on sopiva ja helppo suudelle. Tosin, jos korkkarit jalassa niin ollaan melkein saman pituisia, mikä mielestäni näyttää tyhmältä sillä olen pullukka ja mies hoikka.