Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 174 cm pitkä mies lyhyt?

Vierailija
22.02.2015 |

Mitä mieltä?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyt mun mielestä :) Alle 170cm alkaa jo olla lyhyt.

Vierailija
102/104 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]

Minkälaisia naisia nämä "don't caret" ovat? Kyllä akateemiset laatunaiset vaativat yleensä miehiltä oikeaa pituutta. Se ei tietystikään ole ainoa vaatimus, vaan siitä lähdetään liikkeelle, ja siitä se vaatimuslista vasta alkaa. En minäkään rupea katselemaan mitään tonttuja tai kääpiönaisia. T. mies.

[/quote]

Laadustani en tiedä, mutta opiskelen yliopistossa oikeustiedettä, eli akateemisuus täyttyy. Olen myös normaalipainoinen ja olemukseni on siisti, sitähän naisten "laadusta" puhuvat ensimmäisenä kysyvät.

Minun vaatimuslistani alkaa siitä, että miehen pitää olla älykäs ja nauttia keskustelusta - ei meillä muuten olisi paljonkaan yhteistä. Ihailen yleissivistynyttä miestä, joka tietää paljon asioita ja opettaa minulle uutta.

Haluan myös kypsän miehen, joka esimerkiksi suhteessa kertoo suoraan mitä haluaa eikä vain murjota kun nainen ei ole ajatustenlukija.

Peruskäytöstavat olisi hyvä olla hallussa - en vaadi pikkutarkkaa etiketintuntemusta, mutta haluaisin voida liikkua kavereiden ja sukulaisten luona ilman että miestä tarvitsee hävetä. 

Tämän jälkeen on joukko erilaisia plussia, jotka eivät siis ole vaatimuksia. Niihin kuuluu esimerkiksi urheilullisuus, taiteellisuus, samantyyppiset seksimieltymykset, miellyttävä ulkonäkö, samanlaiset elämänarvot. Viimeisestä voi joustaa paljonkin, jos mies vain on kypsä ja fiksu ja voi elää sen kanssa, että olemme joistain asioista hyvin eri mieltä.

Jos tällaisen löydän, ei kyllä pituudella ole enää väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]Minkälaisia naisia nämä "don't caret" ovat? Kyllä akateemiset laatunaiset vaativat yleensä miehiltä oikeaa pituutta. Se ei tietystikään ole ainoa vaatimus, vaan siitä lähdetään liikkeelle, ja siitä se vaatimuslista vasta alkaa. En minäkään rupea katselemaan mitään tonttuja tai kääpiönaisia. T. mies.
[/quote]
No esim minä (FM) ja paras ystäväni (FT). Hyvin on tuttavapiirissä lyhyet ja "lyhyet" miehet kelvanneet akateemisille, ja kivoilla miehillä ollut vientiä oli pituus mikä hyvänsä.

Vierailija
104/104 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se TAPPI mikä TAPPI ! Mutta maasta se pienikin ponnistaa !  187 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme