Mitä ajattelisit jos joku sanoo sinulle näin? (raskaudesta)
Eli kysyy että Koskas sen pitkään syntyä ja kun vastaat että laskettu aika on X.X. niin "Siis X.X.! Voisi kyllä luulla että ens viikolla" ja perään mulkaisu.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:32"]Ainoastaan lihavat antaa yläpeukkua.
[/quote]
Oon 161cm/53kg ja yläpeukutin. IN YOUR FACE.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:11"]Mitä sitten aiot tehdä?
[/quote]
Adoptiota mietin. Toki olisi hyvä jos voisin lapsen kanssa olla tekemisissä jos hän olisi sijaisperheessä tai saisimme tukiperheen. Mutta toisaalta ainakin sijaisperhe saattaisi tehdä liian kipeää. Luulen että mies ei ehkä suostu adoptioon, toki sekin ratkaisu mahdollinen että luovutan lapsen vanhemmuuden kokonaan miehelle ja lähden itse. Toivottavasti lapsi saisi silloin joku päivä vielä rakastavan äitipuolen. Ap.
[/quote]
Onko sulla siis muita syitä kun paino, käytätkö päihteitä, onko sairauksia..?
[/quote]
En käytä mitään päihteitä, enkä tupakoi. Eikä mitään sellaisia sairauksia jotka vaikuttaisi vanhemmuuteen, ainoastaan tämä "oireyhtymä " joka aiheutti lapsettomuutta mutta siis sekään ei ole sairaus. Paino ainoastaan syynä. 85 kg nyt, noussut 14 kg. Ap.
Voi herranlettas miten helposti loukkaantuvaa sakkia!
39 niin mä olen kokenut keskenmenon ja lapsettomuuden, mutta olen silloin ollut aika hoikka. Kyllä nyt omat kilot hävettää. No jos tätäkään lasta en saa syliin asti niin tiedän missä vika. Ap.
Ei helvetti te ootte sairaita. Raskaana tarvi mitään laihduttaa, jos syö terveellisesti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:42"] Huvittavaa että jotkut ei ole edes huomanneet raskautta, kun ei kuulemma mahaa näy. Ap. [/quote] no eikö se jo kerro aikapaljon; vauvavatsa hukkuu läskeihisi. [/quote] Niimpä :( mutta järkevämpi kommentti kuitenkin on "ahaa, enpä ole huomannutkaan" se ei kuitenkaan suoraan kerro painosta. Ap. [/quote] tee itsellesi jotain, äläkä esitä loukkaantunutta!! [/quote] No mähän sanoin että yritän laihtua! Mitä muuta sitten voin? Ap [/quote] pysyä kotona, niin muut eivät näe sinua? [/quote] No pakko kai normaalisti liikkua töihin ja harrastuksiin ja kaupassa käydä? Ap
[/quote]
Etkö tunne lainkaan häpeää, vaikka olet tuollainen tankki?
Millainen ihminen sinä oikein olet?
[/quote]
Tunnen ja paljonkin. Mutta joskus täytyy hoitaa normaalit asiat, vaikka kuinka häpeäisi. Ei siihen häpeäänkään saa jäädä kiinni.ap.
Mulla kohtu on vahvasti eteenpäin kallellaan, raskaus kyllä näky jo hyvissä ajoin ja oli iso maha (ennen keskenmenoa rv 20)
Vitun paska PROVO. Ei kukaan anna lasta adoptioon painonsa takia... Yritä vähän enemmän ensi kerralla, sinä lapseton adoptiojonossa oleva.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:41"]Vitun paska PROVO. Ei kukaan anna lasta adoptioon painonsa takia... Yritä vähän enemmän ensi kerralla, sinä lapseton adoptiojonossa oleva.
[/quote]
Kyllä valitettavasti olen sitä miettinyt. Vaikka se tuntuu todella pahalta. Jätin sosiaalityöntekijälle soittopyynnön ja toivottavasti pääsen juttelemaan. Painosta olen nyt kuullut monelta taholta ja kyllä se saa miettimään. Ap.
Voi jeesus mitä kommentteja ap on saanut. Siis mikä teitä ihmiset vaivaa? Puhutteko te aina ihmisille kuin tunnevammaiset idiootit?
... Itselleni tuli mieleen, että ap:n mahaa kommebtoinut on joku lapsellinen lapseton, joka ei kauheasti raskaudesta ymmärrä. Ei se maha loppuraskaudessa enää niin kauheasti kasva. Ja rv30 eteenpäin maha on ja kuuluukin olla jo iso. Itse olen rv21 ja ihan jo näkyvissä maha mullakin. Jos vaan muuten voi hyvin ja vauva voi hyvin, niin mitä väliä mahan koolla?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:22"]
168cm.. ap.
[/quote]
Mitä hittoa:D? Olen itse samoissa mitoissa (82 kg, 18 rv) raskaana enkä mikään lihava. Tissit vaan kasvaneet ja maha, vähän turvonnut mutta kapea vyötärö ja muu entisellään. Maha oli jo rv 10 sellainen että kuvista arveltiin että on jopa 37 vkoa:D Ennen np ultraa oli kaikki tutut arvanneet jo että olen raskaana. Mutta ap onkin selvä trolli.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:25"]39 niin mä olen kokenut keskenmenon ja lapsettomuuden, mutta olen silloin ollut aika hoikka. Kyllä nyt omat kilot hävettää. No jos tätäkään lasta en saa syliin asti niin tiedän missä vika. Ap.
[/quote]
Niin pidä se mielessä jos et lasta saakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:08"]Niin 2 kuukautta laskettuun. Ja läski olen mutta eikö sen voisi jättää sanomatta? Sitä meinaan. Ap. [/quote] Niin olet läski. Mutta jos ylipainoa on kerännyteikö silloin ole oodotettavissa että joku huomauttaa?
[/quote]
Siis täh?! Miksi helvetissä jonkun ylipainosta pitäisi HUOMAUTTAA?!?!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:22"]
168cm.. ap.
[/quote]
Mitä hittoa:D? Olen itse samoissa mitoissa (82 kg, 18 rv) raskaana enkä mikään lihava. Tissit vaan kasvaneet ja maha, vähän turvonnut mutta kapea vyötärö ja muu entisellään. Maha oli jo rv 10 sellainen että kuvista arveltiin että on jopa 37 vkoa:D Ennen np ultraa oli kaikki tutut arvanneet jo että olen raskaana. Mutta ap onkin selvä trolli.
[/quote]
ikävää että sinäkin uskot niin. Jos vain voisin, todistaisin että en keksi tällaista. Halukkaille voin laittaa vaikka sähköpostia niin jutellaan, jos haluatte. Ap.
Musta raskausmahan koo ei mitenkään korreloi lihavuuden kanssa. No ehkä isoimmalta se maha näyttää pienellä ja hoikalla. Iso raskausmaha voi myös yllättää jos on viimeksi nähnyt ilman sitä mahaa - kontrasti entiseen voi olla se olennainen juttu. Eli ap:nä en todellakaan loukkaantuisi kommentista.
Mulle on toisessa ja tässä kolmannessa raskaudessa povattu synnytystä jo kakskuukautta ennen laskettua aikaa vatsan koon perusteella vaikka olen ihan normipainoinen ja lisäkiloja tullut kymmenen tähän mennessä rv 34+ . Syynä tähän arvelen olevan sen että olen saanut lapseni noin kahden vuoden ikäeroilla joten vatsalihakset kun on eka raskaudessa antaneet periksi niin eivät ole raskauksien välissä palautuneet joten maha pullahtaa ulos aikaisessa vaiheessa. Ollaan siis onnellisia vatsoistamme ja tulevista vauvoista:-)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:11"]Mitä sitten aiot tehdä?
[/quote]
Adoptiota mietin. Toki olisi hyvä jos voisin lapsen kanssa olla tekemisissä jos hän olisi sijaisperheessä tai saisimme tukiperheen. Mutta toisaalta ainakin sijaisperhe saattaisi tehdä liian kipeää. Luulen että mies ei ehkä suostu adoptioon, toki sekin ratkaisu mahdollinen että luovutan lapsen vanhemmuuden kokonaan miehelle ja lähden itse. Toivottavasti lapsi saisi silloin joku päivä vielä rakastavan äitipuolen. Ap.
[/quote]
Onko sulla siis muita syitä kun paino, käytätkö päihteitä, onko sairauksia..?