Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Tuokokuun tuhisijat hyvää tiistaita***

12.09.2006 |

Huomenta!

Osasin aloittaa viestiketjun jeeeee! :-)

palaga ja onnellinenmamma, jokos teitä saa virallisesti oikein onnitella??? :-) Siltä alkaa tuntua!!

koralli, pikku2posti ja .kiia, teille (taidetaan olla samassa jamassa eli meille) plussauutisia lähipäiviksi eiks jeh??!!!

Sorry tämä omanapainen lärpätys taas.............

Mulle edelleen negaaaaaa :-( Höh.

Eilen oli mun mielestä jo jonkinlaista haamunpoikasta... Enpä tiiä.

Toivoisin että 10-testit tulisivat postissa tänään niin vois testata niillä, nykyiset näyttää olevan 20-testejä.

Tänään Dpo 12.

Ei vielä sinänsä mitään hätää koska muistakin raskauksistani on näkynyt haamuja vasta menkkojen alkamispäivinä...

Mut silti kyllä ottaa luonnolle!! Kun " tietää" että on mutta tikut sanoo ettei ole!!

Lämmöt edelleen korkealla mutta muuten aika oireetonta meininkiä :-( jotenkin rupes taas epäilyttämään... Heräsin kuudelta (nukahdin jo ysiltä lapsia nukuttaessa, ei sinänsä harvinaista) ja ryntäsin vessaan koska olin varma että lurahtaa. Oli ihan menkkojen alkamisolo. Olin ihan maassa. Mutta eipä oo tähän mennessä vielä alkaneet, onneksi...

Toivotaan parasta, kaikille meille...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpökäyrä näyttää tuolta:

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Eli lämpö ei noussu tänäänkään, merkkaakohan jotain huonoa :/ Eilen illalla oli lämpö kyl 37 mut aamulämmöt ei nyt nouse, hmm...

Koska oli 7dpo ja mulla oli kaapissa acon10 niin tein sen, tai puolitin ja tein. Selvä nega. Huomenna taas. Aion testata nyt joka päivä täs kierros. Nyt on taas kyl semmonen fiilis ettei yhtään raskaana... :P

Mutta plussaonnea muille! Yrittäkää kiskoa mutkin mukaan!

Koralli73 kp 22/24-32 7dpo yk2

Vierailija
2/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tosiaan tuo käyräsaitti, pitää testata jos vielä tarvetta :-)

Taidat olla samanlainen testisuurkuluttaja kun minä :-)

Plussaa sulle toivon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti vaan tulin kertomaan, että tuhruvuoto jatkuu edelleen, eli menkat alkaa piakkoin. :( Nyt on ollut tätä tuhruvuotoa taas jo 3 päivää. Saa nähdä kauanko tässä taas menee ennen kuin se täti kunnolla tulee. Tää on niiiin ärsyttävää!! Onneks mulla on se lääkäri nyt varattu.

Plussaonnea kaikille muille!!!! ++++++++

Kesäkuisiin pikkuhiljaa siirtyvä minni.

Vierailija
4/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sitten ihan samoin kuin piipikälle.. Perjantaina kp28 alkoi vuotamaan, kun normaalikierto on ollut 31. En tiedä mistä moinen lyhykäisyys johtuu, mutta syy raskautumattomuuteen on sitten sillä selvä. Olin jo ovuloinut ja munasolu kuollut ja kuopattu, ennen kuin innokkaat simpat kerkes paikalle. Sen siitä saa kun yrittää muka täsmäpoikaa, ei tule sitten mitään lasta. Mieluummin halutaan lapsi eikä mitään poika tai ei mitään meininkiä :( kesäkuuhun pitää yrittää olla ajoissa liikkeellä.

Kesäkuuhun pudonnut Nelmi kp5/27-31

Vierailija
5/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla tämä viesti vain omaa napaa, mutta toivon hartaasti että tälle päivälle tulee + edes jollekulle, toivottavasti useammalle.

Mulla on menossa kp27/35?, vielä olis noin viikko piinailua. Mahaa aristaa ja selkää särkee, joten en oikein tiedä miten päin olisin. Jännittää. Selkäsärky on tätioire mutta maha ei.... esikoisen odotuksen tunnistin mahan turvotuksesta. Selkäsärkyä oli kyllä jo yli viikko sitten.

Testejä ei oo odottamassa, kun tiedän käyttäväni heti :) en malta odottaa. No jos tänään kävisin kuitenkin apteekissa tai netistä katteleen. Miltä sivuilta testejä vois ostaa?

t. Wictoria

Vierailija
6/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailtu ihmisten ilmoille Lapin perukoilta ja vihdoin siis netin ääreen! :)

Pahoittelut kaikille tädin yllättäen vieraakseen saaneille!!! Mutta uutta yritystä vaan kehiin!

Täällä kp27/28 ja testausta odottellen torstaihin. Jos ei tätiä näy, tikkua kehiin. Yritän pitää itseni jalat maassa ja odottaa ihan rauhallisesti. Tuo reissu tonne pohjoiseen auttoi kummasti, eipä ole ehtinyt miettimään asiaa liikaa.

Vointi on hyvä eli siinä mielessä ei ole mitään mistä voisi ennustaa. Toki olen ollut väsynyt ja valkovuotoa on runsaasti. Mutta siitä nyt ei voi repiä suuntaan eikä toiseen. Eli odotellaan, piinaillaan, katsotaan.

Oikein paljon plussatuulia kaikille.....eiköhän tonne toukokuisiin vielä tarvita lisää tuhisijoita!!! Tsemppiä!

Vierailija
7/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Olen ihan äimänkäkenä. Pitänee siirtyä tuonne odotuspuolelle, TOIVOTTAVASTI SAAN SEURAA!!

OnnellinenMamma (kp33/??, oviksesta 20pv) eli 4+5!!!

Vierailija
8/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, omakin mieli piristyy. Onnellista raskausaikaa ja toivotaan kaikki menee hyvin.

Tällaisia viestejä lisää, kiitos! Palaga?

Vierailija
9/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo edelleenkin tosi hyvä. En osaa löytää mitään raskausoireita. Ehkä väsyttää tavallista enemmän ja illalla mahaa turvottaa. Mutta saas nähdä, mikä meininki viikon päästä.

Oireettomuuden takia en osannutkaan odottaa suuria haamusta, varsinkin kun se haamu tuli erittäin herkällä testillä ja aika myöhään.

Kolmas siis nyt matkassa, ja toivottavasti pysyy kyydissä toukokuulle asti! Laskettu aika 18.5.2007.

Vierailija
10/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, upeaa, fantasista!!!!!!!!!!!!!

Onnea onnea onnea vaan, tarrasukkia mukaan!

Mahtavaa!

Älä ole moksiskaan oireettomuudesta! Minunkin ensimmäinen raskaus oli oireeton, väsymystä lukuunottamatta ja terve poika syntyi.

Todella hienoa! Toivottavasti nähdään tuolla odotuspuolella! :)

Vierailija
11/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin kirjoitella jo aamulla eiliseen pinoon joten pinoudunpa vielä tällekin päivälle.

Paljon onnea onnellinenmamma!

Pahoittelut Piipikälle tädistä. Mulla tuhruilu alkoi tänään mikä siis tietänee tädin tuloa huomenna tai torstaina. Tein eilen vielä Aconin toosi herkällä testillä negan. Masentaa. Mulla kierto vaan lyhenee nyt ollaan siinä 25 kun ennen on ollut 28, 27 ja 26. Mistähän tämäkin johtuu? Tietäiskö kukaan? onko 25 päivän kierto edes normaali?

kyselee pippuri

Vierailija
12/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi hienoa että se plussa on nyt varma!!jee!ihanaista odotusta ja toiv. kaikki menee hyvin:)

lisää tuommosia uutisia!

mulle tuli aamulla noi testit ja tietty oli pakko testaa.tänään siis jo kp.26 ja nega tuli:( en kyllä ottanu aamupissasta kun en aamulla kerenny testaan,ehkä kokeilen uudestaan sitte jos täti ei tuu huomenna.mut tod. näk. tulee..

taidan hivuttautua kesäkuisiin pikku hiljaa...

mutta nyt kaikki väljellä olevat plussat kehiin!!:D

Vierailija
13/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi paljon onnea!! :-)

Voi kun ittekin voisin moisen viestin vaikka huomenaamuna kirjoittaa ;-)

Tavataav vaikka tossa ylihuomenissa siellä odotuspuolella ;-) heh heh !

Palagalta kaipaillaan uutisia!!

Vierailija
14/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki tuntuu vähenevän, syystä tai toisesta. OnnellinenMamma: Onnea vielä kovasti vahvistuneesta plussasta, toivottavasti tavataan odotuspuolella!

Nelmi: Ikävää, että täti yllätti ja vielä etuajassa :/ Tsemppiä kesäkuisiin. Tämänhetkisten tuntojen mukaan teen hyvin pian seuraa, saas nähdä..

Ikävää että täti yrittää tehdä jo tuloaan muutaman muunkin luo. Yrittäkää sinnitellä ja pitää se loitolla!

Sintagma: Toivottavasti sun raskaustuntemukses pitää paikkansa ja testaat pian plussaa!

Itsellä ei kyllä nyt kovin toiveikas olo ole. Tympii nuo aamulämmöt kun ovat laskeneet, ne ei vaikuta minusta hyvältä. Vaikea uskoa, että olisin raskaana tuolla lämpökäyrällä, mitä olen vertaillut muiden käyriin tuolla ovusoftin sivuilla.

Selkäsärky jatkuu. Vatsan nippailut lähes kokonaan loppunu. Ihan ku olis joku yrittäny kiinnittyä ja epäonnistu ja siks lämmötki putos... :/

Esikoinen ku aikanaan lähti ekasta yrityskierrosta alkuun niin vaikka olin varautunu siihen, että nyt menee kauemmin, niin on se silti tympeetä...

Äh, mähän meinaan jo antaa tädille luovutusvoiton, vaikka se ei ole lähimaillakaan vielä. Eihän mokoma nyt sentään sovi, taisteluasemiin, tytöt, barrikaadeille!! Karkoketaan täti huitsin Nevadaan!

Koralli73 kp 22/24-32 7dpo yk2

Vierailija
15/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen kiitos ja hei viesti;

TÄTI TULI VIHDOIN!!! Kp43 oli viimeinen, tänään KP1!!!!! Jepujeejepujeejepujee!!!

Pitelen teille kaikille plussapeukkuja! Mä meen toivomaan Juhannusnyyttiä. =)

Jushka, kp1, onnesta soikeana!

Vierailija
16/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu (tosi hailakka mut kummiskin) tuli :-) 20-testillä 5h rakossa olleesta pissasta. Dpo 12 kp 24.

Olen onnellinen :-) mutten vielä uskalla liikaa riekkua kun on vasta 3+5. Mut niin selkeät raskausoireet on...

Tässä vielä oireita mitä mulla oli:

-Rinnat tuntuivat erilaisilta, olivat kylmälle arat ja rappusia alaspäin juostessa aristi

-Suussa ajoittain omituinen, paha maku joka ei hävinnyt hampaiden pesulla

-Huono olo ja " nälkä-täysi olo" vaihtelua vähän enemmän kun yleensä. -Bussipahoinvointia enemmän kun yleensä ja " nälkäpahoinvointia" .

-Alaselänsärkyä ja vatsan nippailua, painon tunnetta ja aristusta jo joitakin päiviä.

-" Menkat alkaa NYT" -olo eli holahtava. Piti käydä koko ajan tarkistamassa että joko alkkarit punaiset.

Eihän tässä vielä tiedä jos alkio pääsee irti mutta olen raskaana kunnes toisin todistetaan. :-)

Vierailija
17/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että plussia tulee!!!

Oonkohan mä kohta yksin täällä itseni kanssa juttelemassa toukotuhisijoissa.. :D

Vierailija
18/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnnelliselleMammalle haamun muuttumisesta plussaksi ja Sintagmalle (tai jotain sinne päin) onnea haamusta, toivottavasti se siitä vahvistuu!

Kisu

Vierailija
19/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hali ja onnittelut Onnelliselle mammalle ja Sintagmalle!!!!!!!! Tulihan niitä kannustavia esimerkkejä!!!

Kävin ostaan tänään testin kaappiin odotteleen. Kunhan ite jaksaisin oottaa... En millään viittis käydä ostaan uutta (ois tietty pitänyt ostaa heti useampi), jos käyn niin vaihdan apteekkia. Makso lähimmässä Aconin erittäin herkkä ainakin euron enemmän kuin keskustassa.

Onpas muuten ollut tosi hiljanen ilta. Huomenna sitten taas enemmän pinoa!

Vierailija
20/22 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea OnnellinenMamma ja Sintagma. Paljon vauvaliimaa matkaan!!!

Mä en siis päässyt mukaan odotuspuolelle vaan täti on taas kylässä. Kyllä sitä tuntee ittensä tyhmäks, kun taas meni uskoon oireita ja olen raskaana oloa. Eipä sitä näköjään vuodessa oo mitään oppinu. Katotaan nyt siirrytäänkö tässä kesäkuisiin, ehkä sit vähän myöhemmin. eipä tässä päässä pyöri nyt mitään mieltä ylentävää, joten taidan mennä itkeen itseni uneen.

Plussia toivon jäljellä oleville piinailijoille. Mäpä lukitsen ton tädin vangiks meidän kellariin. Oppiipahan läksynsä.

pikku2posti kp1 =(