***Tuokokuun tuhisijat hyvää tiistaita***
Huomenta!
Osasin aloittaa viestiketjun jeeeee! :-)
palaga ja onnellinenmamma, jokos teitä saa virallisesti oikein onnitella??? :-) Siltä alkaa tuntua!!
koralli, pikku2posti ja .kiia, teille (taidetaan olla samassa jamassa eli meille) plussauutisia lähipäiviksi eiks jeh??!!!
Sorry tämä omanapainen lärpätys taas.............
Mulle edelleen negaaaaaa :-( Höh.
Eilen oli mun mielestä jo jonkinlaista haamunpoikasta... Enpä tiiä.
Toivoisin että 10-testit tulisivat postissa tänään niin vois testata niillä, nykyiset näyttää olevan 20-testejä.
Tänään Dpo 12.
Ei vielä sinänsä mitään hätää koska muistakin raskauksistani on näkynyt haamuja vasta menkkojen alkamispäivinä...
Mut silti kyllä ottaa luonnolle!! Kun " tietää" että on mutta tikut sanoo ettei ole!!
Lämmöt edelleen korkealla mutta muuten aika oireetonta meininkiä :-( jotenkin rupes taas epäilyttämään... Heräsin kuudelta (nukahdin jo ysiltä lapsia nukuttaessa, ei sinänsä harvinaista) ja ryntäsin vessaan koska olin varma että lurahtaa. Oli ihan menkkojen alkamisolo. Olin ihan maassa. Mutta eipä oo tähän mennessä vielä alkaneet, onneksi...
Toivotaan parasta, kaikille meille...
Kommentit (22)
Käytiin tuossa vähä sukuloimassa ja taas näin illalla on vähän aikaa surffata. Tosin väsyttää aika mukavasti. Nyt eilen ja tänään väsyttänyt illalla normaalia enempi, kuvittelen. Mieliki herkistyny. EIlen alkoi se Aavekuiskaaja ja mä sitä katoin ja vollotin. Tänään vollotin sit O.C:n loppua. Mies kattoi mua hivenen pitkään jo tänä iltana, että mikä mun on.... mutta ihan hyvin sopii pms-oireiksi tämä tunteellisuus. Tuo väsy hieman ihmetyttää, mut toisaalta luulis, että jos olis raskausoire niin väsyttäs päivällä. Kai mulla on vaan univajetta.
Ei oo mitään oireita, mut aion testata huomisaamunaki :) Tuli vaan tämmönen päähänpisto, että jos oon nyt raskaana niin huvittas samalla testata että koska se näkyy aikasintaan. Ku sitähän täällä palstalla monesti kysytään. Ja nyt ku tiedän omasta mielestäni aika tarkkaan ovispäivän niin silleen ihan kiinnostava testailla.
Ei mulla kyllä ole vieläkään oikeastaan semmonen olo, että vois olla raskaana. Ehkä hivenen ja siksi tämä toiverikkaus testienki suhteen, mut ku ei oo mitään selkeitä oireita. Esikoisesti tuli ne rinnat viikko oviksen jälkeen niin älyttömän kipeiks että muistan sen tosi hyvin. Vai onko jokainen raskaus sit niin tosiaan erilainen, että mulla ei rinnat nyt välttämättä tuliskaan yhtään kipeiksi? Kaipa se on mahdollista sitte.
Hitsi ku väsyttää. Pitää vielä valmistella hieman huomisia töitä joten pakko nyt lopettaa surffaus, etten nukahda tänne työpöydän ääreen. Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Tuun taas kertoon huomenna testituloksen (nega se on). Ku ne lämmöt nyt lähtis nousuun, niin voiski kuvitella olevansa raskaana...
Sori omanapainen viesti.
Voi kurjuuden kurjuus! :/ *halaa lämpimästi* Mä kun niin toivoin, että sulla nyt viimein olis tärpännyt, kun oireitaki tuntu olevan!! Epäreilua! Oletko sä käyny gynellä tarkistuttamassa, että kaikki on ok? Ku mä en ny muista sun taustaa, muistin, että pitemmän aikaa olet tärppiä kaivannut, mutta että jo koko vuoden...se on pitkä aika toivoa vauvaa. Minä sinuna nyt varmaan kävisin varmistuttamassa, että kaikki on ok.. oletko tsekannut, että ovuloit? testeillä ja lämmöillä siis?
Olo tuntuu varmasti nyt kurjalta..toivottavasti elämä voittaa taas surun jälkeen. Tsemppiä ja valoa elämääsi!