Nolo kysymys..mutta menkööt
Voiko seksiä harrastaa jos on kihomatoja? Tai niin että perheessä on yhdellä ja itsellä kuuri syöty mutta ei matoja vielä?
Noloo...tiedän..mut tää on tätä yh:n arkea..kun lapset poissa olis tilaisuus saada :)
Kommentit (13)
No itse en ehkä uskaltaisi vaikka todennäköisesti ei tarttuisi enää eteenpäin. Odottelisin et on varmasti madot mennyttä.
Varmuuden vuoksi kannattaa jättää touhut tekemättä.
Mene apteekkiin ja harrasta sitten seksiä kun madot häipyneet.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:29"]Varmuuden vuoksi kannattaa jättää touhut tekemättä.
[/quote]
Kiitos neuvoista. Ilmoitan hänelle asiasta :( ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:33"]Mene apteekkiin ja harrasta sitten seksiä kun madot häipyneet.
[/quote]
ei niitä ole enää!! 3pv sitten oli pojalla mut ei enää
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:18"]No itse en ehkä uskaltaisi vaikka todennäköisesti ei tarttuisi enää eteenpäin. Odottelisin et on varmasti madot mennyttä.
[/quote]
no joo..nään vaan häntä kuukauden välein ;(
No milloin se seksin harrastaminen olisi suotavaa?
Oikeesti. Mistä nämä kihomadot oikein tulevat. Turha sanoa, että perseestä.
Miten tämmösestä kehtaa ees sanoa? "Sori kulta lapasella matoja, mul on jalat ristissä"..voi mä niin oisin halunnut nähdä hänet ja olla iholla.ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:24"]Oikeesti. Mistä nämä kihomadot oikein tulevat. Turha sanoa, että perseestä.
[/quote]
en tiedä! Persetti
vielä nolompaa on tunnustaa puolitutulle panolle, että niin ne munat ja madot tuli multa. Ollos viimeinen pano sit vua.