Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni älyttömän pihi, en jaksa enää..

Vierailija
01.09.2023 |

Esimerkkejä:
- Käy työpaikallaan suihkussa, kotona ei käy ollenkaan ja myös minulle aina sanoo että ihan 2-4 minuuttia riittää suihkussa. Kerran laittoi jopa ajastimen, ja alkoi valittaa kun menikin hurjat 6 minuuttia!
- Tankkaa autoon juuri ja juuri sen verran bensaa, että pääsee sillä töihin. Ikinä ei tankkaa täyteen, en ymmärrä miten kuvittelee säästävänsä tällä??
- Käyttää teepussia useasti, kerran yritti tarjota minullekkin sitä moneen kertaan käytettyä teepussiteetä, sanoin vaan että ei kiitos...
- Pesee likaiset muovipussit pesukoneessa.
- Ei osta astioita, vaan pesee kaikki jugurttipikarit sun muut ja käytetään sitten näitä esim juomalaseina.
- Käy kusella julkisissa vessoissa tai jopa ulkona, koska eihän sitä vessaa voi käyttää kun vie vettä....

Mitä tekisitte itse tällaisessa tilanteessa, jaksaisitteko katsella tällaista?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo pakonomaista käytöstä, yritystä hallita jotakin?

Vierailija
2/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitäkö tekisin? No vaihtaisin parempaan tai olisin ilman puolisoa, jos sopivaa ei löydy. Ei täältä muita vinkkejä saa, mutta usein kyllä näitä lukiessa tuntuu, ettei paljon muita tarvitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään myös että mies ei ole mitenkään köyhä, eli ihan turhaa pihistelee. Ja myös se että ostelee tarjouksista kaikenlaista mitä ei edes tarvitse koska "säästää".. Ap

Vierailija
4/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitäkö tekisin? No vaihtaisin parempaan tai olisin ilman puolisoa, jos sopivaa ei löydy. Ei täältä muita vinkkejä saa, mutta usein kyllä näitä lukiessa tuntuu, ettei paljon muita tarvitakaan.

Hän on muuten kyllä ihana mies, ystävällinen, rauhallinen, ja olen ollut yhdessä jonkin aikaa ja meillä muuten tuntuu menevän hyvin mutta tämä pihiys vain raivostuttaa. Ap

Vierailija
5/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastahan toi on. Osallistut varmaan myös kulujen kuten veden maksamiseen joten sano miehelle että sinä käytät suihkuun aikaa ihan sen verran kuin haluat ja lopettaa sun kyttäyksen. Itse ostaisin myös asiat kotiin ja heittäisin jugurttipurkit roskiin.

Vierailija
6/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on muuten kyllä ihana mies, ystävällinen, rauhallinen, ja olen ollut yhdessä jonkin aikaa ja meillä muuten tuntuu menevän hyvin mutta tämä pihiys vain raivostuttaa. Ap

Anteeksi, ei pitäisi nauraa toisten ongelmille, mutta taas se palstan superpahis, Muuten-Ihana-Mies iskee.

Vierailija
7/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaako seksissäkin ja käy vieraissa hoitamassa homman?

Vierailija
8/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murra tuo 'muutoin mukava' ajatuspinttymä. Sairaus on sairautta. Pakkomielteisyys vaatisi AINA osaavan terapeutin. Taviksen on vaikea ruveta hoitamaan.

Haluaako apua?

Vierailija
10/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimee tyyppi, huh.

Vierailija
11/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa tarjouksesta turhaakin, niin vie ikeaan kun on alennukset ja ostakaa astiat. Syötkö itsekin kertakäyttöroskasta vai onko sinulla omat astiat vai miten tämä kuvio menee? Kuulostaa tosi oudolta.

Mitä vastasit kun mies kontrolloi sun suihkuja? Ei kovin ihanalta ja ystävälliseltä kuulosta vaikka siten häntä kuvailitkin.

Vierailija
12/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, ei pitäisi nauraa toisten ongelmille, mutta taas se palstan superpahis, Muuten-Ihana-Mies iskee.

MIM

Vierailija
13/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys on myös turvallisuuden tunnetta ja elämähallintaa. Hänellä se on mennyt liiallisuuksiin, jolloin kai pitäisi jo selvitellä onko hänen lapsuudessaan peloteltu varattomuudella, köyhyydellä ja miten koko ajan pitää olla sukan varressa rahaa pahan päivän varalle? Ja jos on, niin mikä olisi paha päivä?  

Anna hänen räplätä jugurttimukeillaan, mutta kerro kuitenkin Elintarvikeviraston ohjeet välttää kertakäyttöisten elintarvikemuovien terveydelliset riskit. Että siihenkö hän sitä rahaa säästää, että hoidellaan sitten jotakin syöpää tai muuta vaivaa hänen rahoillaan? Ja käytä sinä ihan kestäviä, turvalliseksi todettuja juomalaseja, jotka voit siististi asetella pestyjen jugurttipurkkien viereen.  Älä anna miehen hömpötyksien vaivata itseäsi, vaan anna tuhertaa. 

Vierailija
14/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Muovipussista voi irrota jotain muoviyhdisteitä astianpesukoneeseen. Vaikka maksut kalliita, joku raja kai tuossakin? Itsellä taas äiti on se valittaja, vaikka asun eri asunnossa, se vei burnoutin partaalle.

Vierailija
15/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet yhdessä vasta jonkin aikaa, joten tuskin asutte yhdessä eli anna hänen hoitaa oma huushollinsa omalla tavallaan ja hoida sinä omasi kuten haluat. Ei hän voi kieltää sinua ottamasta kotonasi niin pitkiä suihkuja kuin haluat.

(P.S. Tunnistin kyllä, että olet taas kerran palstan satutäti.)

Tietenkin omassa kodissa käytän ihan oikeita astioita ja käyn suihkussa niin pitkään kuin huvittaa, mutta se ongelma onkin kun käyn tällä miehellä kylässä, esim jos olen yötä ja haluan käydä suihkussa, silloin on kontrolloiva sen ajan suhteen. Ap

Vierailija
16/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot melkoisen jännä miehen itsellesi ottanut. No nainen saa itse päättää onko tuollaisen kanssa vai ei. Tietääkseni eroamiseen ei tarvii lupaa kysyä.

Vierailija
17/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet yhdessä vasta jonkin aikaa, joten tuskin asutte yhdessä eli anna hänen hoitaa oma huushollinsa omalla tavallaan ja hoida sinä omasi kuten haluat. Ei hän voi kieltää sinua ottamasta kotonasi niin pitkiä suihkuja kuin haluat.

(P.S. Tunnistin kyllä, että olet taas kerran palstan satutäti.)

Tietenkin omassa kodissa käytän ihan oikeita astioita ja käyn suihkussa niin pitkään kuin huvittaa, mutta se ongelma onkin kun käyn tällä miehellä kylässä, esim jos olen yötä ja haluan käydä suihkussa, silloin on kontrolloiva sen ajan suhteen. Ap

Eli ei arvosta sinua sen vertaa että tarjoasi pitkän suihkun? Mitä lie maksaa muutaman sentin, mieluummin valittaa sulle. Itse en jaksaisi tollasta katsoa.

Vierailija
18/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu ok, paitsi tuo muovipussienpesu!?

Voithan sä lutrata suihkussa ihan niin paljon kun tykkäät, kunhan maksat oman osuutesi vesilaskusta. Yksikertaista, eikö?

Vierailija
19/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu ok, paitsi tuo muovipussienpesu!?

Voithan sä lutrata suihkussa ihan niin paljon kun tykkäät, kunhan maksat oman osuutesi vesilaskusta. Yksikertaista, eikö?

Samaa mieltä. Vähän tankkaamalla, auton paino on pienempi, jolloin se kuluttaa vähemmän bensaa.

Vierailija
20/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule minun luokse suihkuun. Saa olla vaikka 30 minuuttia.