Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielisairaala

Vierailija
01.03.2015 |

Miten paha ongelma pitää olla, että joutuu psykiatriseen hoitoon sairaalassa? Nykyisin kun kaikki hoidetaan avohoitona. Nimim. Tuttava kertoi olleensa viikon mielisairaalassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopää täytyy olla. Esim. Niuvanniemen sairaala on kuuluisimpia psykiatrisia sairaaloita, siellä hoidetaan murhaajia ja pedofiilejä.

Vierailija
2/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakavasti masentunut, en saanut tehtyä oikein mitään, hyvä kun terapiaan jaksoin raahautua. Lääkäri yritti jatkuvasti suostutella osastohoitoon. Eli ei siihen välttämättä kovinkaan paljon vaadita. Ja ihan vinkkinä, että mielisairaala ei ole nykyään oikein korrekti ilmaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla psykoosissa, valmis tappamaan itsensä tai muita.

Vierailija
4/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuta tuttavasi ei sitten kertonutkaan?

Vierailija
5/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viikon keikka tulee esim. psykoosista.

Vierailija
6/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain viikon?

Vierailija
7/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:34"]

[/quote]

Ehei, ei pääse sittenkään. Kyllä se ohi menee, sanoi lääkäri.

Vierailija
8/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:34"]

[/quote]

Ehei, ei pääse sittenkään. Kyllä se ohi menee, sanoi lääkäri.
[/quote]
Perus Suomimeno

Vierailija
9/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan paikasta ja vapaiden paikkojen määrästä, mutta ainakin yhdessä tilastossa, joka oli muutaman vuoden vanha, sanottiin, että masennus oli yleisin syy osastohoitoon, ainakin naisilla. Kannattais varmaan kysyä ihan siltä, joka tämän asian sinulle kertoi.

Vierailija
10/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisi päivää mielisairaalassa. Mulla on bipolaarihäirio ja ratkesin ryyppäämään oikein kunnon putken... Alkoholi kun ei bipoille sovi. No siinä kännikrapulassa ryyppykämpillä tuntui että sekoan oikeasti joten marssin sinne päivystykseen ja sekavana, ja mut otettiin sisään. Nukuin 2 ensimmäistä päivää ja kun krapula alkoi helpottaa tunsin oloni aivan normaaliksi. Siitä alkoikin taistelu miten sieltä pääsee pois. Psykiatrin kanssa meni ihan verbaalikseksi tappeluksi ja kaksi näitä psykiatreja tavattuani vihdoin totesivat että ei ole minun paikka. Olin siellä 5 päivää. Kauhea paikka. PS. Moni ihminen siellä oli melko järjissään, ja toisaalta monelle oli todellakin ainoa oikea paikka. 

Vierailija
11/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:46"]Riippuu ihan paikasta ja vapaiden paikkojen määrästä, mutta ainakin yhdessä tilastossa, joka oli muutaman vuoden vanha, sanottiin, että masennus oli yleisin syy osastohoitoon, ainakin naisilla. Kannattais varmaan kysyä ihan siltä, joka tämän asian sinulle kertoi.
[/quote]

Vierailija
12/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:32"]Ihan sekopää täytyy olla. Esim. Niuvanniemen sairaala on kuuluisimpia psykiatrisia sairaaloita, siellä hoidetaan murhaajia ja pedofiilejä.
[/quote]

Jaa, Niuvasta liikkuu vieläkin tällasia huhuja. Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme