Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun peppu on liian muhku

Vierailija
22.02.2015 |

Mies sanoi minua tänään "paksuperseeksi", mistä kehkeytyi pienimuotoinen sanaharkka. Hän on moittinut peppuani useamman kerran ilkein sanoin. Tästä sisuuntuneena päätinkin ruveta treenaamaan rankemmalla tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Luonnostani olen hieman leveälanteinen, farkut olivat kokoa 28/34 ollessani erittäin hoikka ja kokoa 30/34 nykyisin ja olen 174cm/67kg. Jostain syystä ylimääräinen rasva jämähtää pakaroihin ja lantionseudulle. Myöskin laihduttaessa on vaikeaa saada peppua pienemmäksi. Olisiko kenelläkään vinkkejä siihen, miten saisin nimenomaan lantionseudun ja pepun treenaamalla pienemmäksi ilman että kuihdun muuten täysin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Aiotko kitua tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
22/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies itse on ulkonäöltään unelmien prinssi ja komistus? Älä oikeasti kuuntele ja siedä tuollaista paskaa ettet ala uskoa sitä itsekin! Olet hyvä juuri noin ja miehesi on juntti kommentoidessaan. Mitä tapahtuu jos kommentoit hänen kroppaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:43"]

Kai mies itse on ulkonäöltään unelmien prinssi ja komistus? Älä oikeasti kuuntele ja siedä tuollaista paskaa ettet ala uskoa sitä itsekin! Olet hyvä juuri noin ja miehesi on juntti kommentoidessaan. Mitä tapahtuu jos kommentoit hänen kroppaansa?

[/quote]

Kun pari ekaa kertaa kommentoinkin takaisin, niin hän alkoi haukkua minua entistäkin pahemmin. Mies oli nuorempana ja treenattuna tavallaan ihan komea, tosin nyt on tullut mahaa ja kaksoisleukaa hieman ja hän on ehkä suunnilleen keskivertomiehen näköinen. Tosin itselleni ulkonäkö ei ole se tärkein juttu. Hänellä tosin on se sisus hieman silkkoa juttujensa perusteella. Mutta vaikka tiedostankin, että hänen juttunsa ovat ajoittain kohtuuttomia, niin silti ne määrittävät elämääni ja vaikuttavat vahvasti itsetuntooni. En ainakaan näin heikolla, lokaan poljetulla itsetunnolla, uskaltaisi nyt erota ja elätellä toiveita siitä, että löytäisin jonkun toisen miehen jossain vaiheessa. En tosin tajua, miksi miehenikään haluaa tällaista suhdetta. Olen sitäkin kyllä kysynyt ja hän kuulemma halusi lapsia ja (kulissi?)vaimon, mutta muutenhan suhteemme on täysin kuollut. T. Ap

Vierailija
24/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö eli aloitat kuntoilemisen jonkun muun takia kuin oman terveyden? Voi kulta pieni..

Vierailija
25/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mies haukkuu peppuani rumaksi ja isoksi aina riidan tullen. Lisäksi pian tapaamisemme jälkeen hän mainitsi, että olen muuten hänen mielestään viehättävä, mutta peppuni on kamalan iso (muistan kuinka hän suunnilleen pyöritteli silmiään tms. sanoessaan noin). Hänen mielestään olin ulkonäöllisesti ihan ok, mutta kun olin ensitapaamisella kääntynyt mennäkseni jonnekin ja hän oli nähnyt peppuni, niin se oli ollut pettymys, mutta kuitenkin kokonaisuutena olin silti ihan "riittävä". Olin oikeasti ihan epäuskoinen kuultuani kyseisen kommentin ja se tuntuikin aika perustavaalaatuiselta loukkaukselta, sillä koin olevani epähaluttava ja viehättävä, jos kerran kroppani oli niin vastenmielinen. Tosiaan treenivinkit ovat tervetulleita. Aiemmin olen juossut ja käynyt salilla (siellä askelkyykkyjä ja muuten aika perustreeniä), mutta tuolloinkaan en oikein radikaalisti pystynyt muuttamaan kropan mallia täysin erilaiseksi. T. AP

Vierailija
26/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin puristella sen pieneksi.

Vierailija
27/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naiset ei ymmärrä miesten sarkasmia, se oli varmasti pelkää föittiä ja tytkkää pepustasi.

flöitti

Vedätys, kusetus, huijaus

Ihan flöittii koko juttu. Jätkä puhuu paskaa minkä ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi