Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron, viides tyttö on liikaa

Vierailija
21.02.2015 |

Meillä siis jo neljä tyttöä ja nyt selvisi että viideskin on tyttö. Mies haluaa kovasti pojan, on sellainen perinteinen suomalainen mies, oma poika on todella tärkeä juttu varsinkin kun on maalta kotoisin. Ja meillä kun on lähipiirissäkin lähinnä poikaperheitä ja olen huomannutkin kun mies aina kaihoten katselee kun muut isät ajelevat poikiensa kanssa traktorissa yms. Ja meillä vaan näitä tyttöjen koti- ja nukkeleikkejä.

Osasin pelätä miehen reaktiota jos tämäkin vauva on tyttö mutta en ihan tällaista kuitenkaan. Mies ilmoitti että aikoo lähteä ja jättää minut yksin tyttöjen kanssa. Sanoi vielä että etsii uuden vaimon kun minä en osaa tehdä kuin tyttöjä. Voiko tämä olla tottakaan? Mies on ollut ihan hyvä isä ja aviomies. Vai olisko vaan vielä vaan alkushokkia kun niin kovasti odotti poikaa? En osaa edes suhtautua tähän vielä mitenkään vakavasti, en voi uskoa että mies oikeasti minut jättäisi yksin lasten kanssa. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Onko miehen mieli muuttunut?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme siskoa, nyt ollaan tosin jo aika vanhoja, mutta muistan, että usein leikittiin kesäisin neppiksillä/pikkuautoilla, tehtiin oma rata hiekkaan niille ja taas talvella mini/neppis lumikelkkoja neppailtiin isoa mäkeä alas. www.lelushoppi.fi/tuotteet.html?id=152/3422

Seikkailtiin aika paljon lähimetsissä, leikittiin paljon poikien kanssa, ongittiin mökillä, opeteltiin vihtoja tekemään, tehtiin kaarnalaivoja, jne.,  "poikien juttuja"  siis... Meidän perheen lauantai "rutiini" oli käydä lentokentällä katselemassa koneita ja meistä se oli ihan parasta. (kerroin siksi, kun yleensä lentokoneet mielletään poikia kiinnostaviksi)

Toki meissä oli se tyttömäinenkin puoli, mutta aika rämäpäitä oltiin ja ehkä ollaan vieläkin, vähän... ;)

Itselläni on poika ja ehkä siksi olen osannut samaistua häneen ja leikkiä kaikenlaisia leikkejä, kun itse on aikoinaan tehnyt erilaisia poikien ja tyttöjen juttuja. Tosin oli mun pojallakin nukke-vaihe, meikki/kampaus-vaihe, koruista tykkäsi hetken, että ei se sukupuoli takaa mitään.

Ap:n miehen pitää vain asennoitua tekemään ns. poikien juttuja niiden tyttöjen kanssa ja uskon, että kiinnostuvat tytötkin kivasta tekemisestä isän kanssa. Mielikuvitusta vaan kehiin.

Vierailija
22/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi tosissanne nykyaikana olla tuota mieltä että pojat sitä ja tytöt tätä! Ja tuo yks jonka "kiltti ja tunnollinen" miehensä huorittelee häntä ja mollaa tyttäriään. Joopa joo. Joko trollaatte täysillä tai olette ihan pimeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä että täysipäinen mies kyllä rakastaa omia tyttäriään ihan yhtä paljon kuin poikiaankin. Täytyy olla melko tunnevammainen että sanoo tyttärelleen ettei tämä ole yhtä hyvä kuin poika. Koskee myös äitejä. t.40

Vierailija
24/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tämän on olla provo. Ei kukaan ole niin idiootti että syyttää naista siitä "ettei osaa tehdä muuta kuin tyttöjä". Olen kuullut että miehet tekevät näin Intiassa ja Pakistanissa maaseudulla jossa miehet ovat niin kouluttamattomia etteivät edes osaa lukea ja kirjoittaa, mutta Suomessako? En usko.

Vierailija
25/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on homo.

Vierailija
26/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vanhemmilleni toinen tyttö mutta silti enemmän rämäpää kun siskoni. Korjailin isän kanssa autoja ja väsäsimme mitä millonkin. Isosiskoni on enemmän tyttömäisempi ja kohteli leluja nätimmin. Kai se on siitä kiinni mitä vanhemmat haluaa lasten kanssa tehdä..ohjaako enemmän nukke leikkeihin vai autonkorjaukseen. Ollessani jo koululainen perheeseemme syntyi poika. Kun veli alkoi kiinnostua autoista ja kaiken maailman mööpeleistä olin jo niin iso että annoin mielelläni"paikkani" veljelle.

Vierailija
27/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tollo mies kun noin ajattelee. Jos minusta tulisi isä niin lapsien sukupuolella ei olisi lainkaan merkitystä, Vaan tärkeintä on että lapset syntyvät hyväkuntoisina/terveinä.

Vierailija
28/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tyttö opi ajamaan traktoria tai korjaamaan koneita?

ymmärrän yskän, mutta en ymmärrä, jos se takia eroaa.

juttele sen ukkos kanssa. Teillähän on yhteinen suurperhe. nythän te just toisianne tarvitsette ja lapset tarvitsevat teitä. Perhe.

Vierailija
29/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun isä sanoi aikoinaan, että hän sai pojan, kun mun mies tuli mulle mieheks.

Vierailija
30/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais yhden lapsen niin tutkimuksen mukaan suurin osa haluaisi TYTÖN. Siis Suomessa ja myös miehiltä kysyttäessä!! Pojat ei ole enää nykypäivänä in, entisaikoina kyllä.

Vierailija
31/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
32/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa vika on oikeesti miehessä. Siittiö sen sukupuolen määrää, ei munasolu. Entäs jos miehesi tuottaa jostain syystä vain X siittiöitä eikä Y siittiöitä?

Vierailija
33/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kokemusta samasta, mutta ihana mies sulla, siitä propsit, kun tuo aloitus ei ollut niin hyvä.

Jännää sekin, että kaikki teidän neljä tyttöä tykkää vain nukkeilla tms, eikä mistään iskän jutuista, kuten traktoreista tms...

Ei jatkoon.

Vierailija
34/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Meilläkin on "vain" tyttöjä , mies ei koskaan ole valittanut. Isäni mielestä kyllä aikoinaan ihan katastrofi... Minkä ikäisiä tyttösi ovat? Luuletko että pärjäisit yksin heidän kanssaan, onko tukiverkkoja? Huh huh, jos totta...

Vierailija
35/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt määräävät sukupuolen, joten voit kertoa miehellesi että omapa on syynsä. Turhaan hän sinua syyllistää.

Vierailija
36/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, olette aarre Suomelle, ELKÄÄ NYT AINAKAAN EROTKO, jatkakaa vaan samaan malliin, täällä nimittäin on ihan liian vähän tyttöjä verrattuna poikiin!

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Tarvittais tuhansia tyttöjä lisää vuosittain!

Vierailija
37/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa. Kaikki tietää että siittiöt määräävät sukupuolen, eli ei hyödytä vaihtaa akkaa.

Vierailija
38/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä juuri luin. Sano sille urpolle, että se "vika" on sen jalkojen välissä, eikä sun munasoluissasi. Kai nyt sen verran pitäisi tietää. Antaisin sen kyllä mennä ja takasin en ottaisi. Tyhmä ja juntti.

Vierailija
39/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nainenkin vaikuttaa lapsen sukupuoleen. Joidenkin naisten munasolut hylkivät toista sukupuolta.

Vierailija
40/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:33"]Meillä siis jo neljä tyttöä ja nyt selvisi että viideskin on tyttö. Mies haluaa kovasti pojan, on sellainen perinteinen suomalainen mies, oma poika on todella tärkeä juttu varsinkin kun on maalta kotoisin. Ja meillä kun on lähipiirissäkin lähinnä poikaperheitä ja olen huomannutkin kun mies aina kaihoten katselee kun muut isät ajelevat poikiensa kanssa traktorissa yms. Ja meillä vaan näitä tyttöjen koti- ja nukkeleikkejä.

Osasin pelätä miehen reaktiota jos tämäkin vauva on tyttö mutta en ihan tällaista kuitenkaan. Mies ilmoitti että aikoo lähteä ja jättää minut yksin tyttöjen kanssa. Sanoi vielä että etsii uuden vaimon kun minä en osaa tehdä kuin tyttöjä. Voiko tämä olla tottakaan? Mies on ollut ihan hyvä isä ja aviomies. Vai olisko vaan vielä vaan alkushokkia kun niin kovasti odotti poikaa? En osaa edes suhtautua tähän vielä mitenkään vakavasti, en voi uskoa että mies oikeasti minut jättäisi yksin lasten kanssa. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Onko miehen mieli muuttunut?
[/quote]

Sanopa sille et sinä haet uuden miehen, sillähän se suuri merkitys on. Tai tehkää kuudes perään, eri asennolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi