Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron, viides tyttö on liikaa

Vierailija
21.02.2015 |

Meillä siis jo neljä tyttöä ja nyt selvisi että viideskin on tyttö. Mies haluaa kovasti pojan, on sellainen perinteinen suomalainen mies, oma poika on todella tärkeä juttu varsinkin kun on maalta kotoisin. Ja meillä kun on lähipiirissäkin lähinnä poikaperheitä ja olen huomannutkin kun mies aina kaihoten katselee kun muut isät ajelevat poikiensa kanssa traktorissa yms. Ja meillä vaan näitä tyttöjen koti- ja nukkeleikkejä.

Osasin pelätä miehen reaktiota jos tämäkin vauva on tyttö mutta en ihan tällaista kuitenkaan. Mies ilmoitti että aikoo lähteä ja jättää minut yksin tyttöjen kanssa. Sanoi vielä että etsii uuden vaimon kun minä en osaa tehdä kuin tyttöjä. Voiko tämä olla tottakaan? Mies on ollut ihan hyvä isä ja aviomies. Vai olisko vaan vielä vaan alkushokkia kun niin kovasti odotti poikaa? En osaa edes suhtautua tähän vielä mitenkään vakavasti, en voi uskoa että mies oikeasti minut jättäisi yksin lasten kanssa. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Onko miehen mieli muuttunut?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku miten tietämättömiät te olette! Joo, siittiö määrää sen alkion sukupuolen mutta naisen elimistö määrää mitkä alkiot saa kiinnittyä. Ottakaa huomioon että puolet raskauksista päättyy alkuunsa ennen kuin nainen ehtii edes testiä tehdä.

Ap:n tarinaa en kyllä silti usko mitenkään. Tytöt innostuvat ihan helposti traktoreistakin ja muista "isän jutuista" jos huomaavat että se isää miellyttää.

Vierailija
42/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:33"]

Meillä siis jo neljä tyttöä ja nyt selvisi että viideskin on tyttö. Mies haluaa kovasti pojan, on sellainen perinteinen suomalainen mies, oma poika on todella tärkeä juttu varsinkin kun on maalta kotoisin. Ja meillä kun on lähipiirissäkin lähinnä poikaperheitä ja olen huomannutkin kun mies aina kaihoten katselee kun muut isät ajelevat poikiensa kanssa traktorissa yms. Ja meillä vaan näitä tyttöjen koti- ja nukkeleikkejä.

Osasin pelätä miehen reaktiota jos tämäkin vauva on tyttö mutta en ihan tällaista kuitenkaan. Mies ilmoitti että aikoo lähteä ja jättää minut yksin tyttöjen kanssa. Sanoi vielä että etsii uuden vaimon kun minä en osaa tehdä kuin tyttöjä. Voiko tämä olla tottakaan? Mies on ollut ihan hyvä isä ja aviomies. Vai olisko vaan vielä vaan alkushokkia kun niin kovasti odotti poikaa? En osaa edes suhtautua tähän vielä mitenkään vakavasti, en voi uskoa että mies oikeasti minut jättäisi yksin lasten kanssa. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Onko miehen mieli muuttunut?

[/quote]  miehestähän se riippuu kumpaa sukupuolta tulee. Tytöt tuo poikia sitten aikanaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vaan on poika. Mihinkäs siitä pääsee. T. Kaksi ihanaa poikaa maailmaan saattanut <3

Vierailija
44/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoituksesta se on kiinni. 

Vierailija
45/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomme meiheni kanssa erittäin paljon poikaa kun on jo kaksi tyttöä. Minun puolelle sukua ei ole syntynyt poikia moneen sukupolveen, joten luulenpa hyvinkin että voi myös johtua naisesta.

Vierailija
46/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tympääntynyt tyttölapsiin, niin mitä se susta eroaminen auttaa? Lapset on silti hänen.

Vierailija
47/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:49"]

Poika vaan on poika. Mihinkäs siitä pääsee. T. Kaksi ihanaa poikaa maailmaan saattanut <3

[/quote] toiveissa oli poika ja pojan sain, yksi lapsi. Poika ei oo ainikki, isä sai uudessa liitossa 2 poikaa ja tytön. 

Vierailija
48/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tytöt pitää vauvasta asti opettaa koneisiin. Näin ainakin meillä. Nim.neljä tyttöä, viidettä ei vielä tiietä

Vierailija
49/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kun joku voi edes uhata jättävänsä kaikki lapsensa ja vaimonsa, kun lapsilla sattuu olemaan "väärä" sukupuoli? Terveitä lapsia ja silti niin kiittämätön ja tunteeton. Ihan kuin naiset olisivat jotain toisarvoista. Hämmentävää ajattelua nykyaikana. Mitä jos olisi saanut vammaisen lapsen, vaikka pojan? Olisiko sittenkin uhannut lähteä? Mitä rakkautta tuo tuollainen on? Oma psyyke huomioonottaen en voisi hylätä perhettäni ja aloittaa alusta vain toteuttaakseni pakkomielteen miessukupuolisesta lapsesta ja pakkomielteeltähän tuo kuulostaa, kun se menee kaiken edelle. Tytöt voisivat toisaalta olla helpottuneita, jos sovinisti/seksisti-isä lähtee lätkimään, eikä ole enää salaa halveksimassa tai häpeämässä jälkeläisiään. Harvinaisen tyhmä tapaus kyllä, jos luulee että siittiöillä ei ole mitään tekemistä lapsen sukupuolen kanssa ja ettei tyttöjen kanssa voisi puuhailla "poikien juttuja". Kuulostaa ikiaikaiselta ajattelulta: "nainen ei osaa tehdä muuta kuin tyttöjä". 

Vierailija
50/63 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hullu... mä olen tytön äiti ja olen todennut, että tyttäreni hurmasi kaikki pojan syntymää veikanneet hetkessä... asutaan maalla ja olevinaan pojat tärkeitä. Nyt tyttöni suvun harvoja tyttöjä ja todellankin rakas ja tärkeä juuri tyttönä. Häntä hemmottelevat varsinkin ne, joilla vain poikia lähipiirissä :) Tyttöni on perinteinen tyttö... pitää enemmän eläimistä kuin koneista, mutta on reipas ja sanavalmis.

Hänen kiinnostuksen kohteitaan arvostetaan... tekisi hän mitä hyvänsä...

Säälin tyttäriäsi, joita isä ei osaa arvostaa.

Vierailija
51/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyt voiko tämä olla tottakaan niin vastaan että ei voi. Keksi parempi.

Vierailija
52/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:41"]

Mitä minä juuri luin. Sano sille urpolle, että se "vika" on sen jalkojen välissä, eikä sun munasoluissasi. Kai nyt sen verran pitäisi tietää. Antaisin sen kyllä mennä ja takasin en ottaisi. Tyhmä ja juntti.

[/quote]

No, jos kyseessä on vika, niin onnea vaan meille viallisten jälkeläisille!

Vierailija
53/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:46"]

Voi itku miten tietämättömiät te olette! Joo, siittiö määrää sen alkion sukupuolen mutta naisen elimistö määrää mitkä alkiot saa kiinnittyä. Ottakaa huomioon että puolet raskauksista päättyy alkuunsa ennen kuin nainen ehtii edes testiä tehdä.

Ap:n tarinaa en kyllä silti usko mitenkään. Tytöt innostuvat ihan helposti traktoreistakin ja muista "isän jutuista" jos huomaavat että se isää miellyttää.

[/quote]

7/10 päättyy ensimmäisellä viikolla. Tuosta 3/10 karsiutuu vielä keskenmenot ja abortit.

Vierailija
54/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano nyt oikeasti että tämä on läppä? ei oikeasti noin tyhmää miestä voi olla olemassakaan?

hahah siinähän ettii uuden vaimon ja tekee lisää tyttöjä.

Vierailija
55/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:49"]Poika vaan on poika. Mihinkäs siitä pääsee. T. Kaksi ihanaa poikaa maailmaan saattanut <3
[/quote]

Katkerat tyttölasten äidit alapeukuttaa. :D

Vierailija
56/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sai äitinin kanssa esikoiseksi pojan, joka kuitenkin menehtyi. Sitten tulin minä, ja sen jälkeen muutama keskenmeno, ja lopuksi ero. Isäni meni uusiin naimisiin ja sai 4 tyttöä. Äitinikin avioitui uudestaan ja sai pojan. Isäni oli sittemmin sanonut äidilleen, että katui. Mites se juttu jostain Karmasta menikään?

Vierailija
57/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen nainen. #27

Vierailija
58/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme tytärtä ja kaksi poikaa, keksimmäinen tytöistä on ollut aina kiinnostumut niistä "poikien" jutuista. Enemmän kuin vanhin poika esmes.

Hän on olljt isän kanssa metsä- ja peltohommissa mummolassa, lempipaikka kotona oli tyyliin isän autotalli. Koulutukset ja työtkin ovat olleet ns. miehisiä

Vierailija
59/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paljon onnellisempi ilman häntä. Ota reilusti vaan ero äläkä koskaan huoli takaisin. 

Vierailija
60/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän aloittajalle kuuluu nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä