Millaista miestä et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin.
-Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:21"]
se ei ole rasisti vaan järkevä, joka ei ala seurustelemaan muslimin kanssa. muslimit pitävät naisia ominaan ja ovat väkivaltaisia, jos nainen ei tottele/ käy baarissa ilman häntä. tiedättekö miksi muslimit eivät ole huolissaan siitä, että nainen pettäisi? siksi, että islamistisissa maissa nainen tapetaan, jos pettää miestään. itse olen keskustellut muslimin kanssa, jolla oli vaimo egyptissä. hän sanoi vain, ettei se ole mahdollista, että vaimo pettäisi häntä... lisäksi sama tyyppi saarnasi minulle islamin opetuksista suu vaahdossa. yritti tietenkin käännyttää minutkin islamin uskoon, jonka jälkeen olisin kuin vanki!
[/quote]
Hienosti yleistetty.
voih, kun asiaa miettii, niin olen kyllä todella tyytyväinen omaan mieheeni, mutta meillä on nykyään niin tylsää. tuntuu, että hän tietää jo valmiiksi mitä aion sanoa. tuntuu etten ole enää niin viehättävä, ja siksi pelkään, että hän etsii paremman ja jännittävämmän naisen. en ole mikään kaunotar, joten jossei juttu luista, niin suhde tuntuu todella päättyvän ennen pitkää!! eli elämä alkaa tuntua jo "nähdyltä", samojen rutiinien toistolta. eli miehet, älkää olko täysin lampaita, uskaltakaa sanoa vastaan ja olkaa puheliaita... vaikka nainen ei aina olisi niin edustava, eikä hän jaksaisi jutella, yrittäkää edes te "vetää" juttua. hiljaa oleminen on pahinta!!
joo nettipelaajat ei ole mistään kotoisin. miehen pitää olla miehekäs mies, ei mikään playstationia ja tietokonepelejä räpläävä nulikka.
Itsekkyys
epärehellisyys,
vastuuttomuus
huono hygienia
erityisen huonot elämäntavat (tupakoi, käyttää aineita, juo paljon, elää vain roskaruualla, ei harrasta mitään liikuntaa jne)
Ulkonäkö verrattavissa oksennukseen
Yksinkertaisesti tyhmyys
Sohvaperuna
Hirveä kielenkäyttö
sanonpa vielä sen, että miehekäs mies on sellainen, jonka voisi kuvitella lasten isäksi. siis ei mikään tietokonepelien näplääjä, vaan miesten juttuja tekevä äijä. jos mies pelailee playstationilla vielä 30v, niin miten hän voisi lapsiakaan tehdä? Voitteko oikeasti kuvitella sellaista perheen isää? minulla on ollut hirveä vääntö poikakaverini kanssa siitä, että hänen kanssaan ei voisi ostaa taloa, kun hän ei varmasti osaisi tehdä siellä mitään ja olen itse melkein parempi kotitöissä. minä esimerkiksi tyhjennän suihkun viemärin hiuksista. poikakaverini ei sitä viitsi tehdä. hän ei myöskään tohdi puhdistaa kissan hiekka-astiaa, koska se haisee niin pahalle. tuntuu, että minä olen perheen mies. voiko tuollaisen kanssa sitten lapsiakaan tehdä, vaikka onkin hyvä tietokoneiden kanssa? no kaikkea ei voi saada?
Ainoat ehdottomat eit mitä keksin on väkivaltainen, narsisti, naisia vihaava ja lassukka. Muuten kokonaisuus ratkaisee.
Jos olisi: hakkaaja, murhaaja, pettäjä, niin lihava että ei voisi edes kävellä tai kääntyä itse sängyssä, todella huono hygienia, toukkafetisisti esim syö toukkia ja haluaa pitää toukkia vapaana kodissamme (pätee kaikkiin hyönteisiin ja käärmeisiin jne), eläinten pahoinpitelijä, todella juoppo esim jo viisi olutta joka ikinen tunti ja olisi ihan aina kännissä ja/tai krapulassa tai sellainen joka ei etsi tyttöystävää vaan pelkkiä yhden illan pimuja. Ainiin ja sellainen joka vaatisi että minä syön ulostetta, olisi uloste sitten hänen tai minun niin ei. Eikä sellainen joka pakottaisi minut syömään menkkaverta tms suolia :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:01"]
Jos olisi: hakkaaja, murhaaja, pettäjä, niin lihava että ei voisi edes kävellä tai kääntyä itse sängyssä, todella huono hygienia, toukkafetisisti esim syö toukkia ja haluaa pitää toukkia vapaana kodissamme (pätee kaikkiin hyönteisiin ja käärmeisiin jne), eläinten pahoinpitelijä, todella juoppo esim jo viisi olutta joka ikinen tunti ja olisi ihan aina kännissä ja/tai krapulassa tai sellainen joka ei etsi tyttöystävää vaan pelkkiä yhden illan pimuja. Ainiin ja sellainen joka vaatisi että minä syön ulostetta, olisi uloste sitten hänen tai minun niin ei. Eikä sellainen joka pakottaisi minut syömään menkkaverta tms suolia :D
[/quote]
sulle kelpais sitte lähes kuka tahansa kaksilahkeinen, koska eihän noin outoja miehiä ole missään? :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:05"]
[/quote]
sulle kelpais sitte lähes kuka tahansa kaksilahkeinen, koska eihän noin outoja miehiä ole missään? :)
[/quote] Jepp :D paitsi onhan esim hakkaajia ja pettäjiä jonkin verran, mutta muuten ei ole kriteereitä muuten esim ulkonäön suhteen ja luonteenkin suhteen vain nuo yllämainitut hullut jutut ovat kriteerit ettei niitä ole :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:05"]
[/quote]
[/quote] Jepp :D paitsi onhan esim hakkaajia ja pettäjiä jonkin verran, mutta muuten ei ole kriteereitä muuten esim ulkonäön suhteen ja luonteenkin suhteen vain nuo yllämainitut hullut jutut ovat kriteerit ettei niitä ole :)
[/quote]
just joo. kunhan muna löytyy niin vaatimukset on täytetty? :D
Sellaista, jolla on diagnosoitu joku seuraavista:
1) Vakava masennus
2) Kaksisuuntainen mielialahäiriö
3) Epävakaa persoonallisuus
4) Narsistinen persoonallisuus
Kaikista näistä kokemusta parisuhteissa. Kaikki älykkäitä akateemisia miehiä, yhdellä oli kaksi noista diagnooseista. Miehet käyttäytyivät mitä käsittämättömimmillä tavoilla ja olivat tuhota sekä oman että läheistensä elämän. Mutta hulluksi eivät onneksi minua pystyneet tekemään. Onneksi, sillä nyt elän onnellisena asperger-miehen kanssa, tosin emme asu yhdessä ja tämä on molempien hyvinvoinnin salaisuus.
Muna ja ulkonäkö on tärkein. Munan täytyy olla kovana vähintään 20 cm pitkä, paksu ja suonikas. Isot mehevät kivekset plussaa. Ja pati ei saa lentää alle puolen tunnin. Kunnon nainti pitää murheet poissa.