Millaista miestä et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin.
-Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (134)
Pienimunaista. Ja tämä on fakta, jota yksikään nainen ei voi kieltää.
olen samaa mieltä, että miehellä pitää olla lihaksia. mies joka on erittäin laiha ja pienikokoinen, ei sytytä. varsinkin jos olen itse suurikokoisempi ja leveäharteisempi kuin hän, juttu ei voisi toimia. eli narukädet menkää treenaamaan. muuten ei haittaa, vaikka olisi hieman roteva!
ujoja poikia on todella paljon. siis sellaisia, jotka ovat kuin patsaita, enkä ole kuullut heidän koskaan sanovan mitään. he ovat ns. mitään sanomattomia. sellaisia tyttöjäkin on paljon. he eivät ymmärrä, että normaalit ihmiset juttelevat!! jos on kovin hiljainen, eikä koskaan ole kiinnostunut muista, tuskin sieltä mitään järkevää tulee silloinkaan, kun pitäisi jotakin sanoa... eli itse tykkään supliikeista miehistä, aika kuluu mukavasti. miellyttävä, mukava mies saa paljon anteeksi ulkonäöstään!
ja supliikilla henkilöllä tarkoitan miestä, jolla on hyvä tilannetaju ja hän on ystävällinen, mieluusti myös huumorintajuinen. ei siis mikään rontti, jonka kanssa ei voi keskustella asioista, ja joka kelpaa vain panoseuraksi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:11"]
muslimi, ei koskaan milloinkaan ikinä.
[/quote]
Ette te rasistitkaan kovaa valuuttaa ole sisäsiittoisten piirienne ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]
Sellaista, joka ei elättäisi minua.
[/quote]
olen täysin samaa mieltä. en voi käsittää miehiä, jotka maksattavat naisilla baarin pääsymaksut, juomat ja vielä autolainankin. tosimies käyttää rahaa sitten vähemmän, jos sitä on vähän, eikä hyväksikäytä naistaan!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]
[/quote]
T: Työkyvytön huora
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:05"]olen samaa mieltä, että miehellä pitää olla lihaksia. mies joka on erittäin laiha ja pienikokoinen, ei sytytä. varsinkin jos olen itse suurikokoisempi ja leveäharteisempi kuin hän, juttu ei voisi toimia. eli narukädet menkää treenaamaan. muuten ei haittaa, vaikka olisi hieman roteva!
[/quote]
Sama. Mieluummin liikaa kuin liian vähän
Naisia vihaavaa, stalkkaavaa ja läheisriippuvaista vainoharhaista sovinistimiestä, joka käyttäytyy neuroottisesti ja epäsosiaalisesti, mutta pitää silti itseään kilttinä ja mukavana tyyppinä. Näitä tuli vastaan kun harrastin nettideittejä, oikeastaan siellä ei muita ollutkaan, kuin joko näitä, tai ukkomiehiä jotka valehteli olevansa sinkkuja!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]
[/quote]
T: Työkyvytön huora
[/quote]
Ja ottajiahan löytyy, sekös köyhiä rumiluksia risoo
se ei ole rasisti vaan järkevä, joka ei ala seurustelemaan muslimin kanssa. muslimit pitävät naisia ominaan ja ovat väkivaltaisia, jos nainen ei tottele/ käy baarissa ilman häntä. tiedättekö miksi muslimit eivät ole huolissaan siitä, että nainen pettäisi? siksi, että islamistisissa maissa nainen tapetaan, jos pettää miestään. itse olen keskustellut muslimin kanssa, jolla oli vaimo egyptissä. hän sanoi vain, ettei se ole mahdollista, että vaimo pettäisi häntä... lisäksi sama tyyppi saarnasi minulle islamin opetuksista suu vaahdossa. yritti tietenkin käännyttää minutkin islamin uskoon, jonka jälkeen olisin kuin vanki!
Nettipelaajaa. Siis silloin tällöin pelaaminen ok, mutta jokapäiväinen/viikkoinen pelaaminen, no way. Eivät ole miehiä ollenkaan, vaan itsekkäitä teininpojan käytöstavat omaavia nulikoita useimmat nettipelaajat.
Juopottelevaa. Tämä karsiikin potentiaalisista suomalaisista kumppaneista pois 99 %. Siksi otin saksalaisen :)