Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan voittanut kauppojen arvonnoista?

Vierailija
02.02.2023 |

Tuli tuosta etusivulla pyörivästä superpäivien mainoksesta mieleen. Oletko koskaan voittanut (netissä, esim kauppaketjun sovelluksessa) kauppojen arvonnoissa mitään?
Lahjakortteja ruokakauppoihin tuntuu olevan eniten jaossa, mutta myös tuotepalkintoja mainostetaan. Somessa saatetaan julkaista voittajan nimi, mutta nämä sovellusten tai nettisivujen kautta osallistuttavat ilmoittavat voittajalle henkilökohtaisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariin otteeseen.

Vierailija
2/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokmannin kassalla voittaa aina kassan arpomana kuittiin isomman summan kuin hyllyssä olevassa tarjouslapussa lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa, sekä kaupassa täytettävän arvontalapun että kaupan FB-sivun kautta. Kirjan ja jonkun tuotesetin.

4/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa täytetyllä paperijutulla olen voittanut

- jaffan keksikokoelman

- kassillisen karkkia (surkea kassi ja suurin osa karkeista jotain yhden lajin mynthoneita joita syö lähinnä vanhat ihmiset eli ei lainkaan niin herkullista kuin voisi kuvitella)

- polkupyörän peräkärryn

Poika voitti legon arvonnasta ison legopaketin ja uusimman ipad tabletin

Vierailija
6/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tokmannin kassalla voittaa aina kassan arpomana kuittiin isomman summan kuin hyllyssä olevassa tarjouslapussa lukee.

Tää on kyllä vakiorivi

Vierailija
7/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noin vuonna 2005 voitin Anttilan arvonnassa alusvaatelahjakortin. Taisi olla 20 e tai maksimissaan joku muutama kymppi. Että eipä ole hirveän usein sattunut kohdalle, mutta sentään jotain!

Vierailija
8/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äppien tietojenkalastelu -lomakkeilla ei näy voittavan mitään

Vierailija
9/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lähi k-marketin joulukalenterista tuotepaketin.

Vierailija
10/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äppien tietojenkalastelu -lomakkeilla ei näy voittavan mitään

No onko se nyt susta ylläri että jostain isosta arvonnasta jossa on tuhansia tai kymmeniätuhansia osanottajia ei satu olemaan yhtään voittajaa juuri tässä keskustelussa? Ymmärrätkö todennäköisyyksistä mitään?

Vierailija
11/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Voitin Suomen lipun.

Vierailija
12/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut kolme kertaa. Yhden kerran pipon ja kaulaliinan, sitten festariliput ja kolmannella kerralla apteekissa jalkojenhoitotuotteita.

Vierailija
13/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jopa ensimmäisen palkinnon ja v*tutti kun se oli paska villaviltti. Olisin halunnut toisen palkinnon joka oli kaunis lasimaljakko, argh 

Vierailija
14/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin puutarhavälinesetin ja niille tarkoitetun laukun.

Vierailija
15/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
16/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voittanut.

Vierailija
17/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin Prisman arvonnassa makuupussin joskus 20 vuotta sitten.

Vierailija
18/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten voitin grillisetin. Ei sisältänyt grilliä. Olen voittanut myös cd levyn ja keikkaliput joskus stokan arvonnassa. Mistään nettikilpailusta en koskaan ole voittanut mitään.

Vierailija
19/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran voittanut Hackmanin paistinpannun. Ja myös kerran pakkauksen salaatinkastikkeita, joissa oli päiväys menossa juuri umpeen (paikallinen arvonta k-kaupassa).

Niistäkin on jo kauan. Kaupoissa on enää aniharvoin mitään kilpailuja. Ennen oli lehdissäkin paljon eri mainostajien kilpailuja, mutta ajat on muuttuneet, enää ei ole juuri ollenkaan

Ei ole enää niitä autoarvontojakaan, mitä ennen oli lehtitaloilla kun ne halusi uusia tilaajia.

Nyt ne yrittää saada tilaajia bonustavaroilla.

Vierailija
20/36 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut usein, mutta osallistun niihin kaikkiin mitä eteen tulee. Välillä onni potkaisee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi