Millaista miestä et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin.
-Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (134)
eräs todella, todella ärsyttävä asia on, jos mies ei tyydytä minua, kun olemme sängyssä. se on erittäin turhauttavaa, jos mies vain sanoo, että "pidetään tauko". jos nainen on kiihottunut ja haluaa saada, niin silloin miehen täytyy jaksaa sormettaa/ panna vaikka mikä olisi!! itse annan miehelleni aina sellaiset hoidot, että varmasti saa joka kerta... jos hän itse sanoo, ettei tarvitse tehdä, niin se on eri asia. mutta jos nainen haluaa saada, niin miehen tehtävä on naisensa tyydyttää! ei tarvitse montaa kertaa sanoa, että "pidetään tauko", niin meikäläinen alkaa kyllä pihtaamaan!
Epäsiistiä, huonosti pukeutuvaa, sellaista, jonka kotikin olisi likainen ja näks että kaikki evvk.
En huolisi sellaista miestä, joka on todella ylipainoinen ja/tai käyttää liikaa alkoholia. En usko, että minulla olisi hänen kanssaan mitään yhteistä, kun itse pidän terveyttä rakkauden jälkeen tärkeimpänä ohjenuorana elämässä
En ikimaailmassa ottaisi miestä joka on vastuuton eikä rakasta lapsia. Miehen pitää rakastaa myös minun lapsiani. Miehen pitää olla ns. tosimies. Se tarkoittaa miehekästä, kohteliasta, perhekeskeistä ja tarpeen tullen johtajatyyppiä ja vastuun kantajaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:52"]En ikimaailmassa ottaisi miestä joka on vastuuton eikä rakasta lapsia. Miehen pitää rakastaa myös minun lapsiani. Miehen pitää olla ns. tosimies. Se tarkoittaa miehekästä, kohteliasta, perhekeskeistä ja tarpeen tullen johtajatyyppiä ja vastuun kantajaa.
[/quote]
Tämä olisi hyvä olla jokaisella äidillä mielessä, kun lähtee vaihtamaan kumppania
En haluisi sellaista jolla/joka
-on jyrkät ja kapeat mielipiteet
-tupakoi ja on ongelmaa päihteiden kanssa
-on tietämätön siten, ettei ole kiinnostunutkaan mistään
-syö epäterveellisesti eikä halua siihen muutosta
-ei välitä liikunnasta missään muodossa
-pelimies
Velttoa ja itsekästä sossun elättiä. Voiko niitä edes kutsua miehiksi
Sellaista, joka kuvittelee pelkän ulkonäkönsä takia olevansa naistenmies ja varsinainen saalis. Humalassa kelpaa yhdeksi yöksi kyllä mutta ei missään nimessä parisuhteeseen
Luottohäiriöisyys pitää sisällään paljon ja se estäisi varmastikin parisuhteen. En alkaisi elättämään miestä tai elämään köyhästi vain koska toisella ei ole varaa asioihin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:34"]
Jäähän tuohon vileä Kepulaiset. Vihreät. RKP:läiset. Persut ja Vasemmisto.
Onhan siinnä vielä varaa valita?
[/quote]
Mietin just, että Arhinmäki täyttää nuo kriteerit nippa nappa :D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:33"]Niin, ja te Pyhät Vulvathan siis kuvittelette, että kaikki miehet huolisivat teidät mukisematta, koska pillu? [/quote] Osaatko muita sanoja kuin pyhä villa, jota tunget joka ketjuun? [/quote] Siis vulva! Ennakoiva.. Ja nyt räkätän itselleni ja pyhälle villalle :D
[/quote] Pitäiskö sun ajella ne villat jo pois.
[/quote]
Jos viittaat luonnolliseen häpykarvoitukseen, niin ei pitäisi - se pitää alapään terveenä ja puhtaana ja suojaa hankaukselta
En ottaisi miestä, joka:
- ei osaa käyttäytyä, on sovinisti, rasisti tai vaikka sitten hipsteri jolle ei kelpaa kukaan muu kuin toinen samanlainen
- ei osaa huolehtia hygieniastaan
- joka pukeutuu huonosti (minun mielestäni)
- joka ei osaa edes englantia (olen itse kaksikielinen)
- joka ei ole kiinnostunut häntä ympäröivästä maailmasta
se on kyllä ärsyttävää, jos mies alkaa vaatia erillisoikeuksia ammattinsa vuoksi, kuten ei tee kotitöitä, vaatii mennä nukkumaan vaikka olisi juteltavaa jne. niin se on ärsyttävää! oma poikkikseni on esim. sanonut, että häntä ei kiinnosta riidellä minun kanssani, koska työt menevät pilalle. kumpi on tärkeämpää, parisuhde vai työ? minähän en mene riidoissa nukkumaan >:)