Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa. Vaimo ei anna enää suudella.

Vierailija
21.02.2015 |

Kääntää päänsä pois. Ärtyy koskemisestani, tönäisee käden pois jos silitän. Ei hae läheisyyttä, ei ilahdu mun näkemisestä enää. Lähti kavereidensa kanssa juhlimaan ja oon yksin pohtinu tätä. Koko ajan vaan ahdistaa enemmän mitä asiaa mietin.

Usein tuntuu, ettei hän rakasta mua samoin kuin mä häntä.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:49"]

Mä käyttäydyn samoin. En halua pussata, koska mies ei osaa. Se ei tunnu hyvältä! Kuolaa niin paljon että mun huulet kuivuu, ei aja partaa. Ja siitä silittelystä. Mä en voi sietää että mun mahaani kosketaan, niin tietysti pitää aina silittää siitä kun "hän saa..". Ei. Se kutittaa. Muualta en kutia kuin mahasta, älä vittu koske. Ja olen sanonut. Olen sanonut että älä tunge sitä kieltä kun pussaat, en voi sietää sitä kun olen ihan kuolassa. Niin ei..

Muuta: juo kaljaa ja lihoo. Syö jatkuvasti.

Molemmat ansaitsisimme parempaa.

[/quote]Kaamee ämmä eikä edes eroa.

Vierailija
62/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kömpi kotiin puoli viideltä. Sellasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olis aika yllättää se vaimo, jos nykyinen tyylisi ei ole onnistunut.

Vierailija
64/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:32"]

Vaimo kömpi kotiin puoli viideltä. Sellasta.

[/quote]

Niin minunkin mieheni aina teki. Terveisin se johon mies ei enää halunnut koskea sen jälkeen kun alkoi säätää toisen kanssa. Tosin hän lopetti sen eroon asti, kun huomautin että naapurit ja kylänmiehet kyllä varmasti huomaavat hänen myöhäiset kotiinpaluunsa ja se voi vaikuttaa hänen maineeseensa negatiivisesti. Asuttiin pikkupaikkakunnalla :).

Vierailija
65/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulta päin sitten vain. Älä jätä asiaa puhumatta nyt kun aika on puhumiselle hyvä ja olet koko illan asiaa miettinyt. Ota rauhallisesti, pysy asiassa ja kuuntele. Seuraa vaimon kehonkieltä ja mieti puhuessasi miten sanot, sanomisen jälkeen et sitä enää voi tehdä. Onnea matkaan!

Vierailija
66/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan myös täältä. Kyllä te selviitte jos halua on.

Vierailija
67/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:32"]Vaimo kömpi kotiin puoli viideltä. Sellasta.
[/quote]

siinähän pn hyvin ehtiny viersisiin

Vierailija
68/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimos nussii jotain muuta miestä

Vierailija
69/132 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tossa tilanteessa miettis enää yhtään, olin sitten sinä tai sun vaimos. Lusikat jakoon vaan. Sitten kun on lapsia mukana siitä niin vaan enää lähdetäkään.. sitten vaan sinnitellään lasten takia, vuosi kerrallaan. Vielä kun kymmenkunta kestäis itse :/

Vierailija
70/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika pikkusika.

Vierailija
71/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa, että on loukkaantunut jostain. Mököttää ja on masentunut.

veikkaan, ettei susta puhumaan, jos ottaa asian puheeksi. Kokeilla kannattaa.

mennä lähelle. Olla lähellä. Antaa mahdollisuus puhua. Kertoa, että koet että olette kaukana toisistanne.

vaimo ei vain osaa puhua. Miten saatte yleensä puhuttua.

tuo "seinä" ei välttämättä merkitse rakkauden lipumista...se on tukahdutettua kiukkua...mitä ei osaa purkaa tai kertoa.... Ehjä odottaa sinun ymmärtävän.

mutta et voi tietää. Naisen vastuulla on puhua. Jotenkin voit yrittää hyvällä saada tunteet aukaistua.

olet hieno mies. Ihana, kun on tuollainen välittävä mies. Voimia sinulle.

Vierailija
72/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:22"]Oletko puhunut vaimolle tästä? Voihan se olla, että sun säätämisten aiheuttama särö ei ole kuroutunut umpeen vaan leventynyt vain hiljalleen.Jos haluat tehdä töitä teidän suhteen eteen, ota asia puheeksi.
[/quote]
Jaa no en säätänyt yhtään mitään. Pysy ihan mun pään sisässä tapahtuviin asioihin toi juttu.
[/quote]

Eikö sulla ollut säätöä vaimon kaverin kanssa? Etkö ollut salaa runkkaillut ja flirttaillut muiden naisten kanssa? Eikö ollut jotain kännäämisseikkailuja..? Tuliko nyt jotenkin yllätyksenä, että vaimo ei olekaan osa sinua vaan voi todella lakata rakastamasta sinua? Suhteen ongelmakohdissa molempien on katsottava peiliin, eli vaimossasikin on varmasti vikoja. Ensisijaisesti voit kuitenkin vaikuttaa vain omiin vikoihisi.
[/quote]
Ei ollut säätöä. Runkkailin kyllä urakalla mutta fyysisesti en ole toiseen naiseen koskenut.
Ehkä flirttailin, mutta todella vähän. Nähtiin harvoin. Oli vaan sellanen tunnemyrsky.
Kännäämistä on ollut. Se on tapahtunut kavereiden seurassa, ei naisten.

Vierailija
73/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sulla henki?

Vierailija
74/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45, tässä ketjussahan jo tuli ilmi, mitä mies oli tehnyt, mikä todennäköisesti on aiheuttanut välien viilenemisen. Naiselta yleensä odotetaan hieman enemmän ponnistelua parisuhteen eteen, eikä heti oleteta, että on hampaat jätetty pesemättä tai haistaan aina viinalta tai on säädetty kolmansien kanssa. Siksi näitä ei kysytä, mutta voit olla varma, että jos ketjussa käy ilmi, että joku nainen olisi jättänyt tällaiset perusasiat huomiotta, niin kyllähän siitä paskamyrsky nousisi. Lisäksi, naisille on tyypillistä, että ne tyytymättömyyden aiheet tuodaan ilmi (vaikka mies ohittaisi ne ja odottaisi, että ne menisivät ohi itsestään), siksi mies-ap:lta kysellään näitä, josko tilanteita tulisi mieleen.

Vierailija
75/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:33"]Okei, peli on menetetty halusit tai et. Olette sössineet molemmat ja ette osanneet ajoissa hoitaa asioitanne takaisin edes suurinpiirtein kuntoon. Mitäs tuossa enää kannattaa "rakkauttaan" huudella kun sitä ei ole ollut enää aikoihin. Olet vaimollesi vieras tuntematon ja ärsyttävä äijä, joka nyt sattuu asumaan samassa taloudessa, et mitään muuta. Kun omat kaverit ja ystävät ovat tärkeämpiä kuin puoliso, niin se on siinä. Aikuisia olette kuitenkin molemmat ja ilmeisesti ihan kelpoja tyyppejä, joten lusikat jakoon vain ja nokat eri suuntiin. Aikansa kutakin, ette ole ainoita joille näin tapahtuu. [/quote] En ole aikeissa erota. Kaikkeni teen ennen kuin siihen taivun. Rakastan häntä. Aika raju toi sun viesti. Jänniä avioliittoja teillä kun toisiin ei ihastuta, ette varmaan pidä muita edes viehättävinä. Tokenin kyllä ihastuksestani nopeasti.

[/quote]Mieti nyt sitä vaimosi käytöstä. Onko siinä aihetta toivoa parempaa jos hän kerran nytkin on ystäviensä kanssa ties missä? Vaimosi on etääntynyt sinusta jo henkisesti ja nyt kun tulee vielä se fyysinenkin puoli, niin aika vähän on toivoa jos vaimosi ei halua edes selvitellä asiaa sinun kanssasi. Jos minä olisin vaimosi ja meillä olisi tuo tilanne, että kosketuksesi ärsyttää, mutta että näen sinun haluavan kuitenkin olla kanssani, niin pistäisin iltamenoni jäihin ja puhuisin kanssasi. Ei minulla olisi ainakaan mikään hyvä mieli lähteä hurvittelemaan jos asiat ovat kotona päin seiniä ja mies jäisi sinne surkeana perään katsomaan ELLEI tunteeni olisi kuolleet.

Ja kysymykseesi siitä olenko ollut ihastunut suhteessa, niin vastaus on kyllä. Olenhan minä ja olen nytkin, mutta olen valinnut nyt kuitenkin mieheni ja en ole nähnyt ihastustani yli kolmeen viikkoon. Mieheni ei ihastuksesta mitään tiedä ja ei tule tietämäänkään. Seksiä olemme harrastaneet mieheni kanssa toissa iltana viimeksi ja tänään yhdessä nauraneet ja äsken kävelyllä käyneet. Miten sinä olet vaimosi kanssa ollut yhdessä vaikka viikon sisällä? Oletteko nauraneet? Oletteko kosketelleet?

Vierailija
76/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo tällä hetkellä vaimos mielestä viehättävä tai haluttava. Voi liittyä siihen että se ei enää kunnioita sua, se heijastuu siihen miltä sä tunnut. Taustalla kummittelee varmaan toi sun ihastumises ja muista fantasioiminen jos kerta tunnelmat lähti kääntyy sen myötä. Sä oot tuhonnut vaimos seksuaalista itsetuntoa sillä episodilla ettekä oo käsitelleet pariskuntana sitä loppuun asti, eikä vaimos varmaan itsekseen. Itsetunto, hyväksytyksi tuleminen ja seksuaalisuus on kaikki niin tiivisti toisiinsa sidottuja etten kyl ihmettele että vaimoas ällöttää suudella, se tuo tiedostamatta sellasen olon että sä hyväksyt ja haluat sen ihmisenä vaan sillon kun susta tuntuu siltä.

Vierailija
77/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi on. Ota laukkusi ja lähde.

Vierailija
78/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miesvihapalstan lynkkausta taas, hienoa!

Vika on siis aina miehessä, Pyhät Vulvat ovat itse täydellisiä! Aplodeja miesvihaketjulle!

Vierailija
79/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan loukannut vaimoa pahasti? Haukkunut, lytännyt, sanonut hänestä tai hänen suvustaan asioita joita et tarkoita? 

Vierailija
80/132 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:30"]

Kunnon miesvihapalstan lynkkausta taas, hienoa!

Vika on siis aina miehessä, Pyhät Vulvat ovat itse täydellisiä! Aplodeja miesvihaketjulle!

[/quote]

hiljaa kalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan