Vaimolla tänään pikkujoulut, tuletko itse kiimaisena kotiin?
Vaimo ei ole pettävää sorttia, joten kommentoi siihen suuntaan jos kiihottaa, jätän ne huomioimatta.
Teille muille kysymys otsikossa. Vaimo on aina aivan kiimoissaan, kun on tällääntynyt ja ottanut hilpeässä seurassa. Tulee yöllä himoissaan kotiin. Ensin terdellä tupakat, sitten pitkä estoton seksisessio.
Onko teillä samanlaista meininkiä, vai tuleeko akka/ukko liian kännissä tai haluttomana kotiin?
m43
Kommentit (8)
Itse tulin aina pikku jouluista niin kännissä kotiin että seksi oli se viimeinen mielessä oleva.
Mennäänkö pikkujouluihin muutenkin kuin seksin takia?
Itse tulen kotiin ja todellakin pieni flirtti ja seksi kiinnostaisi. Mies vain yleensä.niin humalassa ettei onnistu tai tee edes enää mieli. Sama jos olen kotona ja mies pikujouluissa. Tulee kontaten kotiin joten eipä siinä seksiä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö pikkujouluihin muutenkin kuin seksin takia?
Täytyy tunnustaa ettei ole pikkujouluja juuri ollut viimeiseen 20 vuoteen, mutta villi veikkaukseni kuitenkin on, että dokaaminen siinä suurimmalla osalla on päällimmäisenä mielessä…
Meidän firman, n. 200 työntekijää, pikkjoulut ovat aina olleet oikeastaan seksijuhlat. Moni on varannut hotellihuoneen viereisestä hotellista, ihan vaan sitä yhtä tarkoitusta varten.
Vaimo on ottanut pikkujouluissa suhin ja mies sormettanut vessassa.
Siellä on pikkujouluissa tunnelma latautunut illan aikana.
Anna vaimon nauttia pikkujouluista. Itse naisena voin vinkata, että nainen harvemmin pettää ellei mies kotona mollaa ja dissaa. Muistan olleeni siinä tilanteessa, että mies ei nähnyt minussa moneen kuukauteen mitää hyvää ja haukkui vain. Oli ihanaa nauttia kuumien 20 poikien seurasta jatkoista puhumattakaan. Muistelen näitä seikkailuja vieläkin, kun tuo 40v sterkattu ukko mussuttaa huonosta vessan pesusta ja vähäisestä osallistumise lasten moottoriurheiluharrastuksiin seks pitkistä työpäivistä jne.
Kiva olla 30v ja mintissä sekä tuoda naisena puolet miestä enemmän rahaa perheelle. Saa tehdä mitä haluaa. Elämä on seikkalu 🙂