PERJANTAI ILTA
Mitä teette...
Minä makaan sohvalla ja katson telkkaria.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oon baarissa.
Tyypillinen baari asiakas nykyään. Selataan kännyä eikä nähdä eikä kuulla mitään muuta.
Katson Perjantaita. Kylläpä Jussi Lähde on jotenkin pulskistunut. Riikka oli hyvä ja tietäväinen.
Sohvalla löhöän ja katson telkkua. Ja olen vauvapalstalla.
Mä meinaan lähteä baariin.
Ehkä juon 4 tai viisi kaljaa.
Kivahan se on turista muiden kanssa.
Väsyttää niin...
Taidan mennä kohta nukkumaan.
Kiltti miehen poskella valuu kyynel, kun taas toisaalla nousee ja laskee karvaiset pakarat...
Katsonut oon elokuvan, syönyt pizzaa, käynyt saunassa, palstaillut ja tv:tä töllöttelen. Pitäisi lähteä kotiin päin porukoilta näillä näkymin. Himassa vielä maiskuttelen herkkuja ja samalla katson netflixiä. On niin mukava olo nyt ja pimeeseen yöhön pitäisi matkata. Ei kai tässä auta muukaan, kuin laittaa tunnelmallisia musiikkeja soimaan kun matkaan kotia päin.
Metsäpolkua pitkin kuljen sitten fillarilla, että hyvin tunnelmallinen matka on luvassa.
Tulin töistä just äsken, laitan kohta ruokaa, syön ja valmistaudun huomiseen aamuvuoroon.
Tinderöintiä, tinderöintiä.. kumpa löytyisi joku mukava mies jonka kanssa mennä elokuviin ja kävelylle:)
Valitettavasti rupesin ahmimaan pizzaa suklaata hedelmiä ja kaikkea epäterveellistä, nyt minulla on valtavan paha omatunto ja yritän miettiä miten tämä ei toistuisi enää IKINÄ!
Istun penkillä, puh latauksessa, vauvapalstailen.
Oon junassa pasilassa, matkalla kotiin työstä espoossa. Vauvapalstalla, ootan kotiinpääsyä. Kivaa iltaa kaikille.
Oon kännissä, kaljat loppui kotona.
Kai se on lähdettävä vielä paikalliseen.
Ethän, vaan olet vauva palstalla.