Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juhlimassa, rv 38+3

Vierailija
21.02.2015 |

Mulla on tosiaan rv 38+ tällä hetkellä ja mies lähti kavereidensa kanssa juhlimaan baariin. Nyt mulla on paha mieli ja vähän pelottaakin jos jotain tulee, kun sairaala on 30 kilometrin päässä ja mies saman matkan päässä kännissä... Pakko oli päästä juhlimaan "ennakkovarpajaisia", vaikka oikeitakin saa juhlia ihan tässä muutamien viikkojen sisällä. Onko tuo mies jotenki välinpitämätön vai oonko vaan yliherkkä? Mies ei kulje juhlimassa mitenkään aktiivisesti, viimeksi ollut baarissa joulukuussa eli sikäli ongelmaa ei ole, mutta näin loppuraskaudesta tuntuu vaan pahalta.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä ap! Tuo on ärsyttävää, tiedän.

Vierailija
42/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää teitä, joiden mielestä se on ok. En usko että itsekään olisitte onnellisia kun isä/mies tulis synnytykseen kännissä? Sitten tulis laskuhumala ja kävis vähän pötkölleen, niinkö? Vois käydä vaikka vähän grillillä ja vetelis makkaraperunat rinnuksilla pitkin käytäviä haisten viinalle?
Sammuis sitten kun ensin ois oksentanu ja pyytänyt hoitajilta vähän särkylääkettä?
Ensimmäinen kosketus lapseen olis sitten viinalta haisevana tärisevin käsin?
Kyllä oon huolissani millasia ukkoja teillä oikein on?
Se ei haittaa, mutta et mies ottaa pari olutta ollessaan taaperon kanssa yksin kotona onkin sitten sossunpaikka!
Miettikää hei nyt vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ONKO AP:LLA SUPISTUKSET ALKANEET?! ONKO? 

ei taida olla, kunhan rutisee kun maailma ei pyörikään turvonneen mahansa ympärillä.

Vierailija
44/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:19"]

Lapsi on yhteinen asia. Voisi kuvitella että mies voisi sen verran tehdä, että pysyy selvinpäin noin lähellä synnytystä, ettei tarvitse toisen jännittää joutuuko synnyttämään yksin tai kännikalan kanssa... 

Teidän sovinistien mielestä varmasti naisen pitää hoitaa lapsi yksin 24/7 ja miehen pitää päästä tuulettumaan ja juhlimaan ja saada seksiä vaikka heti synnärillä, koska muuten voi joutua pettämään... Ja toki jos nainen suvaitaan päästää kerrankin jonnekin, on hänen hyväksyttävä täysin (potentiaalisesti jopa vaarallinen) ala-arvoinen lastenhoito, koska ei nainen saa sanella kuinka mies on isä lapselleen...

[/quote]

tämä on se parisuhteiden suurin ongelma. vain naisella ja naisen mielipiteillä ja sen hetkisillä tuuliviirin haluilla on merkitystä. aloittajan mies ei ole mikään vastuuton juoppo.

ja jos aloittaja noin pelkäisi synnytystä , olisi hän voinut pyytää seuraa itselleen kotiin. mutta hyvin kestää mamman kunto provoilla sontapalstalla kuitenkin.

[/quote]

Onko kovin vastuullista lähteä ryyppäämään noin pitkällä loppuraskaudessa?! Miksei vaimo saa haluta sitä raskauden toista vastaavaa osapuolta huolehtimaan omasta osastaan ja olla tukena synnytyksessä selvinpäin? Miksi vain nainen kantaa vastuunsa? Mies ei joudu antamaan vartaloaan vaaraan, joutuu ainoastaan olemaan tukena synnytyksessä. Selvinpäin!

[/quote]

oliko aloittaja nyt synnyttämässä? nyt vähän valoja päälle. jeesus teitä ämmiä.
[/quote]

Entä jos se synnytys alkaa tänä iltana/yönä?
Ei kännistä selviä sormia napsauttamalla..

Vierailija
45/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:51"]

Lapsi on yhteinen asia. Voisi kuvitella että mies voisi sen verran tehdä, että pysyy selvinpäin noin lähellä synnytystä, ettei tarvitse toisen jännittää joutuuko synnyttämään yksin tai kännikalan kanssa... 

Teidän sovinistien mielestä varmasti naisen pitää hoitaa lapsi yksin 24/7 ja miehen pitää päästä tuulettumaan ja juhlimaan ja saada seksiä vaikka heti synnärillä, koska muuten voi joutua pettämään... Ja toki jos nainen suvaitaan päästää kerrankin jonnekin, on hänen hyväksyttävä täysin (potentiaalisesti jopa vaarallinen) ala-arvoinen lastenhoito, koska ei nainen saa sanella kuinka mies on isä lapselleen...

[/quote]

tämä on se parisuhteiden suurin ongelma. vain naisella ja naisen mielipiteillä ja sen hetkisillä tuuliviirin haluilla on merkitystä. aloittajan mies ei ole mikään vastuuton juoppo.

ja jos aloittaja noin pelkäisi synnytystä , olisi hän voinut pyytää seuraa itselleen kotiin. mutta hyvin kestää mamman kunto provoilla sontapalstalla kuitenkin.

[/quote]

Onko kovin vastuullista lähteä ryyppäämään noin pitkällä loppuraskaudessa?! Miksei vaimo saa haluta sitä raskauden toista vastaavaa osapuolta huolehtimaan omasta osastaan ja olla tukena synnytyksessä selvinpäin? Miksi vain nainen kantaa vastuunsa? Mies ei joudu antamaan vartaloaan vaaraan, joutuu ainoastaan olemaan tukena synnytyksessä. Selvinpäin!

[/quote]

[/quote]

Jos tarvitsee alkaa nimittelemään, niin eiköhän sun argumentit ollut sitten siinä... 

Ei ole kyse siitä, että ap synnyttäisi nyt, vaan siitä, ettei kenenkään tule joutua stressaamaan siitä, että joutuuko synnyttämään mahdollisesti yksin, kun puoliso on niin ajattelematon että lähtee ryyppäämään noin loppuraskaudesta! 

Vierailija
46/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:59"]NO ONKO AP:LLA SUPISTUKSET ALKANEET?! ONKO? 

ei taida olla, kunhan rutisee kun maailma ei pyörikään turvonneen mahansa ympärillä.
[/quote]

no eikö voi ennakoida? Pitäskö itkee sit ku paskat on housussa?
Mitä jos se alkaa nyt yön aika? HÄ??

Vierailija
47/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos tarvitsee alkaa nimittelemään, niin eiköhän sun argumentit ollut sitten siinä... 

Ei ole kyse siitä, että ap synnyttäisi nyt, vaan siitä, ettei kenenkään tule joutua stressaamaan siitä, että joutuuko synnyttämään mahdollisesti yksin, kun puoliso on niin ajattelematon että lähtee ryyppäämään noin loppuraskaudesta! 

[/quote]

voi v*ttu että olet urpo. ei lisättävää.

Vierailija
49/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ei kannata liioitella tilannetta. Anna äijän mennä. Jos synnytys käynnistyy, lähdet sairaalaan. Enemmän olisin huolissani, kuka jää 5 -vuotiaan kanssa kun äijä baarissa ja sinä synnärillä keskellä yötä.

Vierailija
50/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:59"]NO ONKO AP:LLA SUPISTUKSET ALKANEET?! ONKO?  ei taida olla, kunhan rutisee kun maailma ei pyörikään turvonneen mahansa ympärillä. [/quote] no eikö voi ennakoida? Pitäskö itkee sit ku paskat on housussa? Mitä jos se alkaa nyt yön aika? HÄ??

[/quote]

Ennakoida? Ap:n laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa, supistuksista ole kuullut vielä juttuakaan mutta miehen pitäisi istua pitämässä kädestä kotona koska ap:lle voi tulla paha mieli?

Vierailija
51/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:59"]NO ONKO AP:LLA SUPISTUKSET ALKANEET?! ONKO?  ei taida olla, kunhan rutisee kun maailma ei pyörikään turvonneen mahansa ympärillä. [/quote] no eikö voi ennakoida? Pitäskö itkee sit ku paskat on housussa? Mitä jos se alkaa nyt yön aika? HÄ??

[/quote]

Juu, juurihan ne nyt alkaa. Ja miesvihapalstalla saadaan julistettua lisää miesvihaa tässäkin ketjussa.

Vierailija
52/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksista huolehtineet, en ole sanonut olevani synnyttämässä vaan pelkääväni mahdollista synnytyksen käynnistymistä. Olen myös sanonut olevani ymmälläni siitä, kuinka miehen on pakko juuri nyt tukkia baariin, kun siellä ei ole muutenkaan tarvinnut juosta. Tällä hetkellä mun huolet alkaa tuntua pieniltä, enemmän olen ihmeissäni tästä mahdottoman rumasta käytöksestä tällä palstalla. Ihan oikeesti, miten aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä ja sanoa noin pahasti kuitenkin ihan tavallisesta asiasta puhuttaessa? Jotenki tuntuu oudolta noin suuri viha mua ja muita äitejä kohtaan, huhhuh.

Ap

Vierailija
54/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:11"]

Supistuksista huolehtineet, en ole sanonut olevani synnyttämässä vaan pelkääväni mahdollista synnytyksen käynnistymistä. Olen myös sanonut olevani ymmälläni siitä, kuinka miehen on pakko juuri nyt tukkia baariin, kun siellä ei ole muutenkaan tarvinnut juosta. Tällä hetkellä mun huolet alkaa tuntua pieniltä, enemmän olen ihmeissäni tästä mahdottoman rumasta käytöksestä tällä palstalla. Ihan oikeesti, miten aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä ja sanoa noin pahasti kuitenkin ihan tavallisesta asiasta puhuttaessa? Jotenki tuntuu oudolta noin suuri viha mua ja muita äitejä kohtaan, huhhuh.

Ap

[/quote]

Mä inhoan typeriä ihmisiä ja sun käytöksesi on nyt vain yksinkertaisesti typerää.

Vierailija
55/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

voi hellanlettat sentään. onko nyt paha miäli?  voivoi. nyyhyyyhyyyyy. onko miehesi sulle pelkkä kotiorja vai puoliso?

Vierailija
56/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:24"]

Ap

[/quote]

voi hellanlettat sentään. onko nyt paha miäli?  voivoi. nyyhyyyhyyyyy. onko miehesi sulle pelkkä kotiorja vai puoliso?

[/quote]

Siis mikä ihme sua vaivaa? Hae jotain psykiatrista apua!

Vierailija
57/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että miestä puolustavat ovat.. hmm.. ehkä keskivertoa yksinkertaisempia.
Ihan jo kirjoitusvirheistä/-tyylistä ja nimittelyistä voi päätellä, etteivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä :)
Tsemppiä ap! ♡

Vierailija
58/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:03"]

[/quote]

Ennakoida? Ap:n laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa, supistuksista ole kuullut vielä juttuakaan mutta miehen pitäisi istua pitämässä kädestä kotona koska ap:lle voi tulla paha mieli?
[/quote]

Niin, lapsethan syntyy aina juuri laskettuna päivänä?
Kuka puhui edelleenkään kädestä pitämisestä?
Mikä tarve sinulla on ilkeillä? Vai etkö vain ymmärrä?
Tässä puhutaan ryyppäämisestä! Varmasti ap:tä harmittaisi, vaikka mies vetäis nyt jurreja kotona?

Vierailija
59/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:59"]NO ONKO AP:LLA SUPISTUKSET ALKANEET?! ONKO?  ei taida olla, kunhan rutisee kun maailma ei pyörikään turvonneen mahansa ympärillä. [/quote] no eikö voi ennakoida? Pitäskö itkee sit ku paskat on housussa? Mitä jos se alkaa nyt yön aika? HÄ?? [/quote] Ennakoida? Ap:n laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa, supistuksista ole kuullut vielä juttuakaan mutta miehen pitäisi istua pitämässä kädestä kotona koska ap:lle voi tulla paha mieli? [/quote] Niin, lapsethan syntyy aina juuri laskettuna päivänä? Kuka puhui edelleenkään kädestä pitämisestä? Mikä tarve sinulla on ilkeillä? Vai etkö vain ymmärrä? Tässä puhutaan ryyppäämisestä! Varmasti ap:tä harmittaisi, vaikka mies vetäis nyt jurreja kotona?

[/quote]

joo, se mies on täysin alkoholisti. eroa nyt ap. elarit mieheltä! sitten palstalle itkemään kuinka sikoja kaikki miehet on! jaxuhaleja!

Vierailija
60/90 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista millä viikoilla joi enempi viimeisen kerran mutta mun mies kävi ottamassa muutaman rv40+1, olin 1-vuotiaan kanssa kotona ja oli vuorokauden jo supistellut eikä haitannut minua. Toki otti vaan pari ja oli puhelimen päässä. Sairaalaan olis päässyt nopeastikin ja kotiin alle tunnissa. Muitakin läheisiä oli lyhyen matkan päässä joten yksin en olisi jäänyt. Ja jouduinhan minä soittamaan miehen kotiin mutta hyvissä ajoin ehti eikä ollut kännissä synnytyksessä :) Silloin oli eräs juhla.

Ensimmäisen synnytyksen mies oli vierelläni melkein koko kolmipäiväisen käynnistyksen. Niin vaan silti synnytin yksin kun mies oli juuri kotona kääntymässä kun lapsi päätti tulla vauhdilla ulos (alle tunnissa kolmelta sormelta ponnistusvaiheeseen). Ei jäänyt traumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme