Mieheni on lääkäri!
Repikää siitä!
Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:29"]Mieheni on lääketieteellisen tekniikan DI, (TKK, TFM).
En leuhki koskaan, eikä miehenikään minun opinnoillani. Huoh!
[/quote]
Et leuhki et..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:41"]Mun mies on kansainvälisen pörssiyhtiön suomen divisioonan pomo. Repikää siitä ;)
[/quote]
Divisioonan...? Armeija?
mun mies on putkimies. mut se rakastaa mua tällasenä, kysyy aina ekana kotiin tullessaan mitä mulle kuuluu ja ottaa syliin kun mua surettaa, en pois vaihtais mitään niin ihanaa <3
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:35"]Vitsit mikä keskustelu :D hienoo kehuskella miehellään. Mitä oot itse saavuttanut? :)
[/quote]
Lääkärin työpaikalta salasuhteeseen. Saavutus kai. hoit
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]
Mun ex oli lääkäri, ihan päästä pimee. Veti masennuslääkkeitä ja oli väkivaltainen. Edelleen otsassa luupainautuma kun hakkas mun päätä lattiaan.
Nykyään sekin on naimisissa ja perheellinen mies.. Joka tosin pitää enemmän miehistä kun naisista..
Kävi ilmi suhteessa että tää lääkäri tykkäs panna parrua lääkäri ystävän pyllyyn...
Monestakin syysta EX!!
[/quote]
Alkoiko ko. henkilön nimi samalla kirjaimella kuin nyk. presidentin rouvan sukunimi?
Mieheni on kaupunginjohtaja. Itse olen yrittäjä. Usko pois, mitä paremmassa ammatissa / näkyvässä oma mies on sitä enemmän jalat maassa kannattaa itse olla! Aloittajan asenteesta tulee ainakin itselle ihan paha mieli, en ikinä itse lähtisi leuhkimaan mieheni saavutuksilla, olihan tuo viimeviikollakin lounaalla johtopoliitikkojen kanssa mutta mitä sitten.
Mieheni tekee taidetta tilauksesta ulkomaisiin leffatuotantoihin. Tulot eivät ole paljonkaan paremmat kuin tavallisella terveyskeskuslääkärillä, mutta hän tekeekin työtä rakkaudesta eikä rahasta. <3
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:48"]
mun mies on putkimies. mut se rakastaa mua tällasenä, kysyy aina ekana kotiin tullessaan mitä mulle kuuluu ja ottaa syliin kun mua surettaa, en pois vaihtais mitään niin ihanaa <3
[/quote]
Voi ihana! Minäkin haluan tuollaisen!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:03"]Repikää siitä!
Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D
[/quote]
Mieheni puoliso on lääkäri!
on taas niihnj vitun siistii mieti jos me eikäytäis oikeissa toissä sun miehelle ei olis työpaikkaaa
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:19"]Mun mies onkin lastenlääkäri! Mutta en koe tarvetta mainostaa asiaa :D kukin tavallaan.
[/quote]
Hah..just teit kuitenkin niin..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:29"]Mieheni on lääketieteellisen tekniikan DI, (TKK, TFM).
En leuhki koskaan, eikä miehenikään minun opinnoillani. Huoh!
[/quote]
Et leuhki et..
[/quote] En leuhki, kokeilin leuhkimista nyt anonyyminä, ei ollut mun juttu.
Mies jaksaa aina itse kyllä muistuttaa, että on DIPLOMI-insinööri ja TKK Fyssalta, jos joku kysyy mitä mieheni on ammatiltaan vastaan vaan että insinööri, jotenkin hassua uhota miehen koulutuksella, ihan itse hän sen diplomityönsä teki, en minä. Samalla tavalla kun mieheni huutelisi ympäriinsä, että kihlattuni opiskelee elukalla, aivan, kun hän olisi ollut suurikin rooli sisäänpääsyssäni. Henkinen tuki tietysti.
Mun ukonrahjus on palomies vielä sen aikaa, kun nivelet kestävät.
Olen hoitsu. En ole koskaan pitänyt lääkäreitä seksikkäinä saati sitten parhaina mahdollisina aviomiesehdokkaina. Mutta makunsa kullakin, lähinnä naurattaa tämäkin aloitus. Se on pakko sanoa kuitenkin, että kuka tahansa keskivertolekurikin saisi kylla halutessaan fiksumman puolison kuin mitä ap on. Ei v...u meitä on moneksi.
Mun mies on jo tässäkin ketjussa paljon parjattu autonasentaja <3 Ei sillä ammatilla ole väliä. Pääasia että on juuri tuommoinen kuin on.
T: Fysioterapeutti
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:29"]
Mieheni on lääketieteellisen tekniikan DI, (TKK, TFM). En leuhki koskaan, eikä miehenikään minun opinnoillani. Huoh!
[/quote] siis lääketieteellisen ja tekniikan tri, enpä usko, en ole ikinä kuullutkaan että ensiksi opiskelee lekuriksi ja sitten DI:ksi ja kummastakin väittelee, hhaaahaaa sua
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:41"]Mun mies on kansainvälisen pörssiyhtiön suomen divisioonan pomo. Repikää siitä ;) [/quote] Divisioonan...? Armeija?
[/quote] pörssit ja divisioonat, desantti puuttuu ja dodentti, hahaaaa
Aika noloa rehennellä miehensä ammatilla. Mitäs itse olet saavuttanut? On munkin miehellä kaksi korkeakoulututkintoa ja on alansa mukaisissa hommissa, mutta en sillä leuhki kun eihän se ole mun saavutus mitenkään. Sen vielä jotenkin ymmärrän jos ylpeä vanhempi kehuskelee pikkulapsensa saavutuksilla.
Mun mies on kansainvälisen pörssiyhtiön suomen divisioonan pomo. Repikää siitä ;)