Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lääkäri!

Vierailija
21.02.2015 |

Repikää siitä!

Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse lääkäri.

Vau.

Aika usein toivon, että olisin opiskellut kirjastotädiksi...

Vierailija
102/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:04"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:03"]Repikää siitä! Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D [/quote] Mieheni puoliso on lääkäri! [/quote] :D Harvalukuinen miesten eliitti pääsee tähän saavutukseen! Ymmärtääkö miehesi olla kiitollinen asemastaan? [/quote] Itse asiassa en tiedä, ymmärtääkö, vaikka ollaan jo pari vuosikymmentä oltu yhdessä.

[/quote]

Ei minunkaan :D terv. edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:42"]Dosettina:D Mä repeen, sori! Hyvää jatkoa lääkeannostelijan kanssa.
[/quote]

Ainaki tietää mikä viikonpäivä menossa.

Vierailija
104/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, pakko nostaa ketju etusivulle että näkee lukukertojen määrän..

Vierailija
105/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:51"]

Sanonpahan vaan, että sun lääkärimiehesi ei tekisi paljoakaan, jos ei olisi olemassa insinöörejä, jotka ovat kehitelleet laitteita, joiden avulla se sun lääkärisi hoitelee hommiaan, jos hoitelee, tautejahan voi todeta oireiden mukaan ihan maallikkokin, ja silmillä katsoen; mihinkäs sitä lääkäriä enää tarvitaan, muuta kuin lääkkeiden määräämisiin, jotka lääketehtaan tekniset työntekijät kemisteineen ovat kehitelleet ja valmistelleet. Haavojahan osaisi ommella ihan tavisamisompelijakin, eihän se ole nahkatakin sauman ompelua kummempaa; siinä vaan veri roiskuu ja nesteet.

[/quote] Googlesta ja Wikipendiasta voipi lukea oireiden perusteella, mikä itseään vaivaa. Sitten vasta voikin lähteä lääkärille hakemaan rohdot, jotka kuitenkin pitää lääkärin reseptillä noutaa apoteekista, jos ei ilman reseptiä niitä saa. Salapollarin työtä se on muutenkin lääkärin homma, ihan arvauksella lääkäritkin usein hoitavat potilastaan, ja tulee kuntoon tai sitten ei, jos tarpeeksi paha tauti on, niin sehän on edelleenkin kuolemaksi:D ei auta vaikka olisi insinööri hoitamassa, mutta esim. muusikot antavat kuitenkin lohtua loppusuoralla ja oma kultainen läheinen, jos sellaisen on onnistunut löytämään ja pitämäänkin vierellään kuolinvuoteelleen asti. Morfiini hoitelee lopun aikaa tehokkaasti. Lamauttaa keuhkotkin.......

[/quote] Jatkan vieläpä; jotta muusikko (=kanttori) vetää vielä viimoisen virrenkin, kun lääkärit ovat jo aikoja sitten poistuneet kuvioista, eli on se MUSIIKIN AMMATTIlainen tärkeempi:D :D

Vierailija
106/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen laittoi ammatikseen "lääkärin rouva", kun yhdessä kaavakkeessa kysyttiin ammattia... En tiennyt mitä sanoa, kun näin tämän....

Vierailija
107/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:37"]

Mä en koskaan haluaisi olla "tohtorikoulutettava" , siis jonkun passiivisen tekemisen kohde. Termi on todella huono... 

[/quote]

Jatko-opiskelija/ väitöskirjatyöntekijä. Nää olis aktiivisempia termejä.

Vierailija
108/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosettina hesperiassa

Vierailija
109/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosettina:D Mä repeen, sori! Hyvää jatkoa lääkeannostelijan kanssa.

Vierailija
110/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
111/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:32"]Dosettina hesperiassa
[/quote
REPS!!!!

Vierailija
112/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa edesmenneen mieheni ammatin, hän oli sosiaalipsykologi. t. leskenä vuodesta 2006

Vierailija
113/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:25"]voin kertoa edesmenneen mieheni ammatin, hän oli sosiaalipsykologi. t. leskenä vuodesta 2006
[/quote] :( Voi...

Vierailija
114/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä olen itse lääkäri ja mieheni on proffa yliopistolla.

Vierailija
115/154 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:29"]

Mieheni on lääketieteellisen tekniikan DI, (TKK, TFM). En leuhki koskaan, eikä miehenikään minun opinnoillani. Huoh!

[/quote] siis lääketieteellisen ja tekniikan tri, enpä usko, en ole ikinä kuullutkaan että ensiksi opiskelee lekuriksi ja sitten DI:ksi ja kummastakin väittelee, hhaaahaaa sua
[/quote]
Teknillisessä fysiikassa, yliopistofysiikassa sekä bioinformatiikan koulutusohjelmssa on lääketieteellisen tekniikan/fysiikan pääaine. Katsos kun lääketieteellisen tutkimuksen laitteet, kuten vaikka magneettikuvauslaitteet, ultraäänet, robottikirurgit tai silmänpainemittarit ovat insinöörien suunnittelemia. Ei ne laitteistot ilmesty tyhjästä tai ole lääkärien suunnittelemia.
[/quote]Mun mies on automaatioasentaja ja suunnittee JA rakentaa JA asentaa mm. robottilaitteita ja on ihan vaan amiksen käynyt eli palstan mukaan pelkkä amispölö joka taas on melkein sama kuin kehitysvammainen. Kuitenkin näyttää pystyvän pelkällä amiskoulutuksella paljon enempään kuin kaksinkertainen tohtori joka pystyy vaan suunnittelemaan robotteja :=))
[/quote]
Eihän tuo vastaaja väittänyt mitään yhdestäkään tohtorintutkinnosta. Laitteiden asentaminen ja rakennustyö sekä mekaniikkasuunnttelu on kyllä myös tärkeä työtä, vaikka kyllä varmasti provosi takaa ymmärrät myös insinöörityön ja tekniikan ammattilaisten tekemän suunnittelun olevan olennainen osa kehitystä.

Vierailija
116/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että sun lääkärimiehesi ei tekisi paljoakaan, jos ei olisi olemassa insinöörejä, jotka ovat kehitelleet laitteita, joiden avulla se sun lääkärisi hoitelee hommiaan, jos hoitelee, tautejahan voi todeta oireiden mukaan ihan maallikkokin, ja silmillä katsoen; mihinkäs sitä lääkäriä enää tarvitaan, muuta kuin lääkkeiden määräämisiin, jotka lääketehtaan tekniset työntekijät kemisteineen ovat kehitelleet ja valmistelleet. Haavojahan osaisi ommella ihan tavisamisompelijakin, eihän se ole nahkatakin sauman ompelua kummempaa; siinä vaan veri roiskuu ja nesteet.

Vierailija
117/154 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä luulin, että tää olis ollut "mieheni on narsissi"-tyylinen aloitus. Booring. .. toi ap:n aloitus siis.

Vierailija
118/154 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:29"]

Mieheni on lääketieteellisen tekniikan DI, (TKK, TFM). En leuhki koskaan, eikä miehenikään minun opinnoillani. Huoh!

[/quote] siis lääketieteellisen ja tekniikan tri, enpä usko, en ole ikinä kuullutkaan että ensiksi opiskelee lekuriksi ja sitten DI:ksi ja kummastakin väittelee, hhaaahaaa sua
[/quote]
Teknillisessä fysiikassa, yliopistofysiikassa sekä bioinformatiikan koulutusohjelmssa on lääketieteellisen tekniikan/fysiikan pääaine. Katsos kun lääketieteellisen tutkimuksen laitteet, kuten vaikka magneettikuvauslaitteet, ultraäänet, robottikirurgit tai silmänpainemittarit ovat insinöörien suunnittelemia. Ei ne laitteistot ilmesty tyhjästä tai ole lääkärien suunnittelemia.
[/quote]Mun mies on automaatioasentaja ja suunnittee JA rakentaa JA asentaa mm. robottilaitteita ja on ihan vaan amiksen käynyt eli palstan mukaan pelkkä amispölö joka taas on melkein sama kuin kehitysvammainen. Kuitenkin näyttää pystyvän pelkällä amiskoulutuksella paljon enempään kuin kaksinkertainen tohtori joka pystyy vaan suunnittelemaan robotteja :=))
[/quote]

Tämä oli nyt selvästi sinulle liian vaikea aihe, kut et tuota koulutustakaan ymmärtänyt.... Etkä työn sisältöä. Niitä robottejakin on aika monenlaisia....

Vierailija
119/154 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoille ottaa koville kun lääkärimiehen koulutus ei tee vaikutusta

Vierailija
120/154 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän