Keskon henkilökuntaedut
Mies on siirtymässä S-ryhmästä Keskon palvelukseen. Osaisiko joku kertoa, millaisia henkilökuntaetuja Keskolla on esim.ruoka/käyttötavarat/hotellit/ravintolat yms.? Emme ole saaneet virallista tietoa, koska uusi työsuhde ei ole alkanut vielä. S-ryhmällä edut ovat olleet varsin ruhtinaalliset.
Kommentit (26)
Riippuu missä on töissä. Kesko aika iso käsite. Käyttötavara 15%, elektroniikka 10% ja ruoka 2-3% kaupasta riippuen. Ite oon ruokakaupassa ja tollanen alennuskortti saatu.
Olin keskon ruokakaupassa töissä (ei ikinä enää kiitos). Edut: n.10% alennus kaupan tuotteista, liikuntasetelit(maksoin niillä salikortin, kävivät myös esim. uimahalliin), joululahjat tuli aina(heh ei ole etu), työterveyshuolto.
Riippuuko alennukset työpaikasta? Kaikilleko ei ole samat?
Aika säälittävät henkilökuntaedut, kun K-raudan asiakkaana on joskus ollut kortti jolla sai vähintään 30% pois kaikesta.
Cittarista 5% ruokatavaroista, 15% käyttötavaroista. Supereista ja K-Marketeista 5%, K-Raudasta 10%.
Saako k-supermarketissa työskentelevät keskokortin?
Nimimerkillä. Ikävä hakkilan henksumyymälään
Vierailija kirjoitti:
Saako k-supermarketissa työskentelevät keskokortin?
Nimimerkillä. Ikävä hakkilan henksumyymälään
Kaikille, jotka työskentelevät Keskolla pitäisi tuo kortti olla saatavissa.
Lisäksi kauppiaat voivat itse päättää, minkä alennuksen antavat omalle henkilökunnalleen. Esimerkiksi meillä (K-Superissa) on 10% henksu-ale (pl. alkoholi, tupakka yms) kun muille keskolaisille on 5%.
Em. lisäksi alennukset Budget Sportista ja Intersportista, jotka taitavat olla 10%.
nyt haisee paskanpuhuminen ja rankasti. tuotteet hinnoitellaan ostohintojen mukaan,jolloinka ei oo mahollista saada -30% vaikka tuotteesta jonka kate on 20%. opettele kaupankäynnin perusteet ennenku jakelet paskaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävät henkilökuntaedut, kun K-raudan asiakkaana on joskus ollut kortti jolla sai vähintään 30% pois kaikesta.
Säälittävät "edut" molemmissa duopoleissa. Kyllä työapinaa koijataan halvalla.
Meillä työpaikalla -5% muista keskon kaupoista menee kaupan mukaan, käyttötavara -15%. Paskat edut olleet aina. Työterveyteenkään et itse saa varata aikaa vaan menee työnantajan kautta eli periaatteessa saat ajan vaan kun epäillääm että kusetat olevas kipeenä. Ahneita kaikki kesko ja kauppiaat, kaikki revitään henkilökunnan eduista ja palkoista mitä irtoaa.
En tiedä millä työpaikalla sä oot ollu mut aika kauppiaskohtanen kysymys tuo. Oot kaupassa töissä etkä missään ilmaisjakelussa siinä tulevat tarjoukset on hyvinkin järkevät
Mäkkärissä -50% että onhan se mahdollista.
Eikös tuo mäkkärin etu koske vain työvuorossa syöntiä. Et saa sitä kun menet vapaalla toiseen mäkkiin
En ole enää töissä Keskolla, mutta joskus 1v sitten taisi olla niin, että käyttötavara-alennus 8%. Jos en väärin muista niin tähän siis liittyi kaikki, niin kamerat, kännykät, kuin pesuaineet jne. Ruoka-alennus taisi olla muutaman prosentin luokkaa. Varaston yhteydessä Hakkilassa on kauppa, josta saa ruokaa myös halvemmalla ja saat sieltäkin jonkun prosentuaalisen alennuksen.
Niin ja sitten esim. K-kengästä ja tietyistä Kesport-myymälöistä saa henkiläkunta-alen.