Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Polar loopia?

Vierailija
28.02.2015 |

onko turhake?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja pidän siitä kovasti, ei ole turhake. Kokeile.

Vierailija
2/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika turhake on, sain joululahjaksi.
Sykevyön kanssa siitä kuulemma saisi enemmän irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettiny sen hankintaa mut taidanpa jättää väliin. Silleki rahalle on tärkeämpääki käyttöä, ku joku ranneke jota tuskin edes käyttäisin kovinkaa paljoa.

Vierailija
4/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranneketta on tarkoitus pitää yötä päivää, jatkuvasti. Se vain ladataan välillä tietokoneella ja tietysti ruudulta voi myös seurata treenejänsä, nukkumistaan, unen laatua, askelten määrää jne. Kalorikulutuksen se laskee myös. Voi myös synkronoida älykännykän kanssa. Ilman pärjää tietenkin, mutta kiva se silti on. Kannustaa nostamaan takapuolen ylös penkistä, että ne 10 000 askelta edes täyttyisivät.

Vierailija
5/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitänyt vuoden. Tykkään. Päivän enkka on 316%n aktiivisuus :)

Vierailija
6/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisköhän mun 10v vanha polarin sykevyö... Töissä en voisi käyttää (oon sh). Tykkään kyllä tekniikasta liikkumisen kannustimena :)ap

Vierailija
7/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi käyttää sairaanhoitajan työssä? Ranneke kestää vettä ja mietoa saippuapesuakin.

Vierailija
8/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kävelin Helsingin lentoasemaa edestakaisin, vaan en saanut aktiivisuudeksi kuin 89%. Päivän koulutuksen aikana tuli 5 passiivisuusvaroitusta.

Vierailija
10/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvä, kannustaa nimenomaan arki- ja hyötyliikuntaan. Sykevyö ei ole tarpeellinen.  Loop osaa erotella liikunnan intensiteetin hyvinkin tarkasti. On joitakin lajeja kuten uinti ja pyöräily, joissa Loop ei ole yhtä hyvä. Pyöräilyssä sykevyö on tarpeellinen.

Jos sulla on iPhone (tai androidkin?), saat kohta myös liikuntakalorit ihan automaattisesti esim. myFitnesspaliin (painonhallinta) Loopin kautta. 

Vierailija
11/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhake, kummasti kannustaa liikkumaan vaikka olen kyllä osannut liikkua ilman looppiakin.

Vierailija
12/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koruja, helyjä, rannetavaraa sairaanhoitajana, tietty! Kerää ja levittää pöpöjä, työskentelen päivittäin steriilisti, ei auta silloin pitää rojua ranteessa. Lisäksi käsidesiä kuluu runsaasti. Mutta vapaalla, päivän päätteksi... Saisin tuollaisen jos tahtoisin. Siksi mietin :)

Vierailija
13/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInullakin tulee oikeasti käveltyä portaat hissin sijaan, jätettyä auto kauimmaiseen ruutuun tai kadun toiselle puolelle, liikuttua aikin puolin hyötyliikuntaa enemmän kuin ennen. Askelten keräämiseen on tullut himo, nälkä kasvaa syödessä :D

Yllättävää on ollut nähd miten katkonaisesti ja vähän nukun, ei ole ihmekään että väsyttää niin usein. Yllätys on sekin, miten vähän askelia kertyy, ellei oikeasti tee jotakin. Pitää kävellä useamoi kilometri tai olla kotona ihan koko päivä liikkeellä. Oma arvio aktiivisuuden määrästä on ollut ihan ylimitoitettu.

Vierailija
14/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:05"]

Ei mitään koruja, helyjä, rannetavaraa sairaanhoitajana, tietty! Kerää ja levittää pöpöjä, työskentelen päivittäin steriilisti, ei auta silloin pitää rojua ranteessa. Lisäksi käsidesiä kuluu runsaasti. Mutta vapaalla, päivän päätteksi... Saisin tuollaisen jos tahtoisin. Siksi mietin :)

[/quote]

Riippuu kai työpaikasta mutta tuollaista sileätä ranneketta voisin kyllä käyttää sh:n työssä. Hanskoja kun tulee käytettyä kaikissa askareissa ja jos jotakin pitäisi tehdä steriilisti, sujauttaisin siksi aikaa rannekkeen taskuun. Käsienpesua se ei estä.

Vierailija
15/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi/haluaisi työssäni käyttää, ihan jo sen vuoksi mitä itselleni sillä keräisin, mutta ei se ollut pointti. Taidan kokeilla, koska en ole töissä 24h kuitenkaan ;)

Vierailija
16/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska se on.

Vierailija
17/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta. En muutenkaan ole kiinnostunut tuloksista, numeroista, saavutuksista. Liikun niin paljon kuin huvittaa, eikä sillä ole mitään väliä paljonko se on verrattuna eiliseen.

Vierailija
18/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, mä testaan :) ap

Vierailija
19/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko siitä syöpä kun se yötäpäivää rannetta nylpyttää?

Vierailija
20/21 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:18"]tuleeko siitä syöpä kun se yötäpäivää rannetta nylpyttää?
[/quote]joo varsinkin jos vielä käyttää kännykkää ja tablettia paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi