Mieheni on lääkäri!
Repikää siitä!
Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D
Kommentit (154)
Mun mielestä mieslääkärit on tosi epäseksikkäitä. Tai lääkärit ylipäätään.
Minun mies onkin RAVINTOLAKOKKI
Tietäjät tietää. ;)
Kuulostat mun ex-naapurilta, joka kehui, että sen mies on hammaslääkäri ja jolla oli itsellään jäänyt koulut kesken. Epäilen, että sen mies on vaihtanut naista jossain vaiheessa itsensä tasoiseen.
Mun mies on opiskelija, tällä hetkellä myös töissä teollisuusyrityksen toimistolla opintojen ohessa
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"]Mikäs aloittajan oma ammatti on? [/quote] Varmaan "kotiäiti". :D
[/quote]
Älä nyt, kotiäidithän laittavat cv:hen että heillä on kokemusta johtamisesta :D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"]Mikäs aloittajan oma ammatti on? [/quote] Varmaan "kotiäiti". :D
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä XD
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:42"]
Astronautti
[/quote]
Presidentti. T. Jenni H.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä XD
[/quote]
Tämä oli se "hauska" kiertoviesti, jossa oli jotain tyyliin, että kotiäidin työkokemus vastaa tyyliin johtamista, projektinhallintaa ja ravintola-alaa sekä kuljettajan, siivoojan ja hovimestarin töitä... :D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"]Lääkärit eivät useinkaan ole kovin hyviä puolisoita. Aina töissä ja muun ajan nenä kiinni kirjassa tai tieteellistä työtä naputtelemassa. Palkkakaan ei päätä huimaa ainakaan julkisella sairaalassa.
[/quote]
Mihin perustat tämän väitteen? Minun mies on keikkalääkäri, joka on paljon kotona eikä todellakaan tee tieteellisiä tutkimuksia.
Hehe, entäs jos jollain toisella on kirurgi revi siitä ap. TK lääkärin vaimona en paljo leuhkis.
Mun mies onkin elukkatohtori, et repikää siitä ;-)
Mun ex oli lääkäri, ihan päästä pimee. Veti masennuslääkkeitä ja oli väkivaltainen. Edelleen otsassa luupainautuma kun hakkas mun päätä lattiaan.
Nykyään sekin on naimisissa ja perheellinen mies.. Joka tosin pitää enemmän miehistä kun naisista..
Kävi ilmi suhteessa että tää lääkäri tykkäs panna parrua lääkäri ystävän pyllyyn...
Monestakin syysta EX!!
Mullapas EI ole miestä ollenkaan. Repikääs siitä, nih ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"]Lääkärit eivät useinkaan ole kovin hyviä puolisoita. Aina töissä ja muun ajan nenä kiinni kirjassa tai tieteellistä työtä naputtelemassa. Palkkakaan ei päätä huimaa ainakaan julkisella sairaalassa.
[/quote]
Mihin perustat tämän väitteen? Minun mies on keikkalääkäri, joka on paljon kotona eikä todellakaan tee tieteellisiä tutkimuksia.
[/quote]
Ai "arvostettu keikkalääkäri"? :D
No, siis just valmistunut kloppi. Eipä paljon käy kateeksi. T: tohtorikoulutettavan miehen tohtorivaimo
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:10"]
[/quote]
[/quote]
Oikeestiko?! :D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:03"]
Repikää siitä!
Mitäs varastomiehiä muiden AV-mammojen miehet ovat ammatiltaan? :D
[/quote]
Vituttaako, kun miehesi koskettelee töissä päivittäin nuorempia ja kauniimpia naisia kuin sinä ja nämä kauniit teininaiset ihastuvat mieheesi, koska naiset rakastavat lääkäreitä jostain syystä?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]
Mullapas EI ole miestä ollenkaan. Repikääs siitä, nih ;)
[/quote]
Mitäs vikaa sinussa on?
Ei kai lääkärillä voi olla noin tontunkuuloista naista? Menee usko lääkäreihin.