Mies paljastui pettäjäksi, yrittää saada valhetelemaan puolestaan
Tapailemani miehen vaimo soitti mulle, kysyi mistä tunnen miehen. Mies oli luritellut pitkät tarinat mulle, että on eronnut. Kerroin miehelle, että vaimo soitti, et olekaan eronnut ja nyt mies kehtaa pyydellä, että valehtelisin vaimolle, että meidän välillä eimole ollut mitään.
Täysin tosi tarina, en voi itsekään uskoa, että olen ollut noin paskan miehen kanssa ja säälittää se vaimo, jolla on tietenkin pieniä lapsia tämän paskan kanssa.
Kommentit (14)
Mitä se valehtelu enää auttaisi? Eiköhän vaimo ole aika varma asiasta, kun tiesi sinulle soittaa.
Olipa hyvät oppirahat! Kehen nykyään voi uskoa? Henkilökortin liitteeksi joku sinkkuuskortti, johon ois kirjattu status? Uusi leima jostain maistraatista määräajoin?
Olin aika pihalla sen puhelun aikana, ihmeissäni mietin, että mitä helvettiä tämä on ja puhuin aika sekavia. Sitten soitin sille vaimolle takaisin ja sanoin että mies valehtelee kaikille, en kertonut yksityiskohtia, mutta sanoin, että kannattaa seurata miehen touhuja. Kävi sääliksi sitä naista ja niitä lapsia. Mies teksaa mulle koko ajan että auta mua nyt etten menetä lapsia. Vastasin että jos olisit puhunut mulle totta voisin auttaa. Kärvistelkööt siinä paska.
Paskiainen on pettänyt teitä molempia ja valehdellut teille molemmille. Kenkää kummaltakin. Kerro vaimolle rehellisesti kaikki ja pyydä anteeksi sanoen että et tiennyt.
Parasta että siirryt takavasemmalle koko touhusta, yleensä se on kolmannelle korvapuustia...
Huh huh mikä sika!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:48"]Olin aika pihalla sen puhelun aikana, ihmeissäni mietin, että mitä helvettiä tämä on ja puhuin aika sekavia. Sitten soitin sille vaimolle takaisin ja sanoin että mies valehtelee kaikille, en kertonut yksityiskohtia, mutta sanoin, että kannattaa seurata miehen touhuja. Kävi sääliksi sitä naista ja niitä lapsia. Mies teksaa mulle koko ajan että auta mua nyt etten menetä lapsia. Vastasin että jos olisit puhunut mulle totta voisin auttaa. Kärvistelkööt siinä paska.
[/quote]
Mies "menetti lapset" eli kai jonkun unelman ja valheellisen käsityksen ydinperheestä jo siinä vaiheessa kun nussi vierasta. Sun tekemiset ei siihen vaikuta.
En oikeasti tiedä kuinka paljon mun kannattaa kertoa, koska en halua sekaantua tuohon. Sanoin että mies sanoo eronneensa ja että tunnen sen. Mutta nainen oli niin shokissa, en halunnut pahentaa asiaa että kerron yksityiskohtia. Mies jankkaa mulleettä auta mua. Uskomaton paska mies. Ksrtoi yksityiskohtaisia juttuja miten vaikea ero oli ja nainen ihan kauhea ja lapset menetetty. Täysin sairas tapaus.
Mitä teen? Jotenkin alkoi pelottaa tuo mies myös, että kostaa mulle jos sanon jotain.
Ole vaimolle rehellinen. Mulle kävi samoin aikoinaan, soitin miehen heilalle ja hän kertoi rehellisesti kaiken. Mies oli väittänyt olevansa sinkku. He olivat tapailleet kaksi vuotta. Ihmettelin, eikö naisella soineet hälytyskellot, kun mies ei koskaan kutsunut luokseen. Joo, no kyllä hän jossain vaiheessa oli alkanut epäillä, että mies ei ehkä olekaan sinkku, mutta ei ollut välittänyt. Joo-o.
Et kai vielä ehtinyt antaa sille?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:55"]En oikeasti tiedä kuinka paljon mun kannattaa kertoa, koska en halua sekaantua tuohon. Sanoin että mies sanoo eronneensa ja että tunnen sen. Mutta nainen oli niin shokissa, en halunnut pahentaa asiaa että kerron yksityiskohtia. Mies jankkaa mulleettä auta mua. Uskomaton paska mies. Ksrtoi yksityiskohtaisia juttuja miten vaikea ero oli ja nainen ihan kauhea ja lapset menetetty. Täysin sairas tapaus.
Mitä teen? Jotenkin alkoi pelottaa tuo mies myös, että kostaa mulle jos sanon jotain.
[/quote]
Ne kaikki kertoo tuon saman viisun. Että vaimo on ex ja haukkuu sen pataluhaksi. Ja ylistää sitä heilaa, kuinka ihana se on mukaexään verrattuna. Aina kannattaa lähteä lipettiin, jos mies alkaa haukkua exäänsä. Ei kukaan normaali ihminen hauku ulkopuoliselle ihmistä, jota joskus rakastanut niin, että on hänen kanssaan vuosia jakanut elämäänsä.
Voin kertoa kokemuksesta. Olin ensin tietämättäni toinen nainen, jolle mies haukkui mukaexää koko ajan. Ja sitten se vaimo, tai siis muka exvaimo, jota mies haukkui huorilleen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:58"]
Et kai vielä ehtinyt antaa sille?
[/quote]
Ai antaa mitä?
Miksi ei muka eksää saisi haukkua? Eivät ne 10 yhteistä vuotta poista sitä, että se kusipää alkoi etsiä itselleen uutta äijää ja heivasi mut kun sellaisen löysi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:32"]Miksi ei muka eksää saisi haukkua? Eivät ne 10 yhteistä vuotta poista sitä, että se kusipää alkoi etsiä itselleen uutta äijää ja heivasi mut kun sellaisen löysi.
[/quote]
Fiksu ihminen ei silti hauku toista suhteen ulkopuoliselle ihmiselle. Voi asiallisesti sanoa, miksi suhde päättyi eroon. Mutta esim mun ex haukkui minusta ihan kaiken niille huorilleen. Tekstiviesteissäänkin heille panetteli mua. Haukkui mun sukulaiset. Kaiken. Mitään, mitä olin tehnyt, ei ollut hyvä. Sitten, kun hänen pettämiset ja muu touhu paljastui, niin kamala ruikkaaminen, ettei kuitenkaan halua erota.
No mitä sä sanoit naiselle, kun se soitti? Eihän sitä kai enää voi mennä valehtelemaan, jos jo tunnustit olleesi miehen kanssa. Sitä ei enää usko tyhminkään muija ;D