Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Rannan todella mauton pilapiirros! Miksi rokottamattomia saa jatkuvasti syyllistää kaikesta?

Vierailija
26.11.2021 |

Rokotettu voi myös sairastua vakavasti, rokotetut levittävät koronaa (korona leviää kaikista eniten maissa, joissa on eniten rokotettuja)
Miksi ylipainoisista, tupakoitsijoista, alkoholisteista, urheilijoista (vammautumisriski suurempi kuin ei-urheilijalla) ei tehdä vastaavia piirroksia?
Tai rokotevammoja saaneista?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistäähän tuo sen itsekkyyden aika suorasukaisesti. Nyt ollaan tässä jamassa heidän takiaan. Ajatellaan omaa seuraavaa tekoa, ei asian kokonaisuutta: egoismi vastaan utilitarismi. Nyt kaikki kärsivät, kun sairaaloissa ei ole tilaa  sen sijaan, että jotkut yksilöt voisivat joustaa omissa vakaumuksissaan. Kyllä tämä pitää saada sanoa ääneen, vaikka rokottamatonta kuinka suututtaisi.

Jos on edes hitusen välkky niin tajuaa että mRNA rokotteilla ei saada minkäänlaista laumaimmuniteettia ja rokotukset olisi pitänyt antaa vain niille jotka voisivat kuormittaa sairaaloita ja jotka eivät ole aiemmin sairastaneet koronaa.

ihmisten tyhmyys aiheuttaa päänsärkyä!

122/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Ei porteilla kysytä mitään. Valinnat on tehty jo aiemmin.

Mistähän tuon oikein tiedät? Eipä tuolta ole tullut takaisin kertomaan mitä siellä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on sensuroitu taas muut kuin rantaa puolustavat kommentit,naurattaa tää "sensuuri"

Vierailija
124/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa nyt oli mautonta muka? Kuvaa ilmiötä ja täysin oikein.

Minustakin tämä on Rannan yksi (monista) parhaista!

Erittäin tyylikäs ja tekstit sopivat sanojiensa suihin juuri kohdilleen ;D

Vierailija
125/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aion tehdä mediatutkimukseen, sosiologoaan ja poliittiseen viestintään liittyvän gradun ensikeväänä tästä rokottamatromien vainoamisesta, leimaamisesta ja epäinhimillistämisestä suomalaisessa mediassa. Ihan kunnon aineiston saa kasaan näistä iltapäivälehdistä.

Oikeasti mielenkiintoinen ja ajan hengessä oleva gradu.

t, vtm (pääaine sosiologia) ja rokottamaton

Arvon maisteri varmaan ymmärtää, että gradua ei vielä saa kasaan sillä, että kerää mielensäpahoittajien kokemuksia uutisotsikoista.

Minä arvon maisteri tiedän sen että sosiologinen silmä näkee asioita joita pitää nostaa esiin.

Näin tein itsekkin aikoinaan. Pari hyvää teoriaa toki aina messissä.

Toivottavasti arvon tuleva maisteri muistaa sisällyttää graduuna pienen alaluvun tai edes alaviitteen hopeaveden parantavista ominaisuuksista tässä ja muissa taudeissa (arvovaltainen lähdeviittaus tähänkin.). - Tämän tason tieteellisissä tutkimusharjoitelmissa on hyvä olla mukana elävöittäviä detaljeja, jotta tarkastajat pysyvät hereillä.

Vierailija
126/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe mitenkään tulleeni verisesti loukatuksi tuolla pilakuvalla, vaikka olenkin rokottamaton. Minusta se on vain puuduttavan tylsä. Nykyään ei taida oikein huumori kukkia.

Niin meidän huumorintajumme ovat eroavaiset! Minä nauroin katketakseni.

Vierailija
127/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä mielestäni rokottamattomia saa syyllistää. Ainakin niitä rokottamattomia joilla ei ole terveydellisiä esteitä rokotuksen ottamiselle.

Mitä taas tulee tähän ja ylipäätään kaikkiin Ville Rannan pilapiirroksiin niin usein en tajua niitä. Ne eivät ole hienoja eivätkä hauskoja ja niiden pointti jää yleensä epäselväksi. Ihmettelen miksi Iltalehti tällaisia tilaa.

Se että sinä et ymmärrä niitä kertoo kyllä sinusta, ei pilapiirrosten tasosta.

Vierailija
128/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on äo alle 100 ja kuuntelevat auktoriteettiä käyttämättä omia aivojaan. Nytkun rokottamattomia on demonisoitu median puolesta nämä aivottomat toistavat asiaa sitä itse sisäistämättä.

ps. kyllä se niin on, että alle 100 äo:n lampaat on niitä jotka lukee hörhösivustoja... *kuiskaa*

Eli tyhmimmät ihmiset etsivät itse tietoa ja muodostavat oman mielipiteen ja viisaammat ihmiset uskovat mitä heille kerrotaan kyseenalaistamatta mitään?

Mielenkiintoinen teoria sinäänsä🤔

Vierailija
129/130 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aion tehdä mediatutkimukseen, sosiologoaan ja poliittiseen viestintään liittyvän gradun ensikeväänä tästä rokottamatromien vainoamisesta, leimaamisesta ja epäinhimillistämisestä suomalaisessa mediassa. Ihan kunnon aineiston saa kasaan näistä iltapäivälehdistä.

Oikeasti mielenkiintoinen ja ajan hengessä oleva gradu.

t, vtm (pääaine sosiologia) ja rokottamaton

Arvon maisteri varmaan ymmärtää, että gradua ei vielä saa kasaan sillä, että kerää mielensäpahoittajien kokemuksia uutisotsikoista.

Minä arvon maisteri tiedän sen että sosiologinen silmä näkee asioita joita pitää nostaa esiin.

Näin tein itsekkin aikoinaan. Pari hyvää teoriaa toki aina messissä.

Toivottavasti arvon tuleva maisteri muistaa sisällyttää graduuna pienen alaluvun tai edes alaviitteen hopeaveden parantavista ominaisuuksista tässä ja muissa taudeissa (arvovaltainen lähdeviittaus tähänkin.). - Tämän tason tieteellisissä tutkimusharjoitelmissa on hyvä olla mukana elävöittäviä detaljeja, jotta tarkastajat pysyvät hereillä.

Äikän opet saa kernaasti ottaa vaikka 8 vapaaksi tekevää piikkiä. Ja vielä ylpeillä sillä somessa kuinka ovat niin hyviä ihmisiä :)

Kinna Manth

Vierailija
130/130 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on äo alle 100 ja kuuntelevat auktoriteettiä käyttämättä omia aivojaan. Nytkun rokottamattomia on demonisoitu median puolesta nämä aivottomat toistavat asiaa sitä itse sisäistämättä.

ps. kyllä se niin on, että alle 100 äo:n lampaat on niitä jotka lukee hörhösivustoja... *kuiskaa*

Eli tyhmimmät ihmiset etsivät itse tietoa ja muodostavat oman mielipiteen ja viisaammat ihmiset uskovat mitä heille kerrotaan kyseenalaistamatta mitään?

Mielenkiintoinen teoria sinäänsä🤔

Joo, näin se maailma vaan muuttuu. Sitä en tiedä meneekö parempaan suuntaan, mutta ainakin muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan