Ville Rannan todella mauton pilapiirros! Miksi rokottamattomia saa jatkuvasti syyllistää kaikesta?
Rokotettu voi myös sairastua vakavasti, rokotetut levittävät koronaa (korona leviää kaikista eniten maissa, joissa on eniten rokotettuja)
Miksi ylipainoisista, tupakoitsijoista, alkoholisteista, urheilijoista (vammautumisriski suurempi kuin ei-urheilijalla) ei tehdä vastaavia piirroksia?
Tai rokotevammoja saaneista?
Kommentit (130)
Rokotevastaiset eivät tiedä rokotuksista ja sairauksien historiasta yhtään mitään. Niillä on nujerrettu sairauksia joihin ennen kuoli ja vammautui suuri määrä väestöä jo ennen aikuisikää. Vähän sama kuin jotkut uskovat vielä nykypäivänäkin että maa on litteä, niin uskomatonta kuin se onkin. Samaa idiotismia tämä rokotevastaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut ei levitä vaarallista muotoa. Tottakai vastustajia voi syyllistää. He ovat vaaraksi vanhoille ja sairaille.
Siis oletko ihan tosissasi, että koronaa on useampaa muotoa ja rokotetut ja rokottamattomat levittävät eri muotoa? Siis ihan oikeasti? Edes iltapäivälehtien toimittajat eivät ole sentään noin pihalla.
Mikä tossa nyt oli mautonta muka? Kuvaa ilmiötä ja täysin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on äo alle 100 ja kuuntelevat auktoriteettiä käyttämättä omia aivojaan. Nytkun rokottamattomia on demonisoitu median puolesta nämä aivottomat toistavat asiaa sitä itse sisäistämättä.
Niin justiinsa. Kuinka monta kansainvälistä vertaisarvioitua tutkimusta arvostetuista tieteellisistä lähteistä olet aiheesta lukenut? Itse olen seurannut ja lukenut näitä koko pandemian ajan. En ole THL:n tai iltapäivälehtien varassa, mutta en myöskään minkään TokenTubenin.
T: Tuplarokotettu, FFP2- maskillinen.
En tunne ketään, joka olisi saanut rokotteesta pysyviä oireita.
Tunnen useita, joille on jäänyt lieväoireisestakin sairastetusta koronasta esim. muutoksia makuaistissa, jotka eivät ole yli puolen vuoden jälkeenkään hävinneet.
Ville Rannan piirrokset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama paljonko propagandaa pusketaan rokottamattomia kohtaan. Aion pysyä pure bloodina ikuisesti!
”Pure blood”, päivän parhaat naurut! 😂😂😂😂😂
Sulle sopii hyvin Villen piirrokset joissa ei ole mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että kyseinen pilapiirros oli mauton, monella tavalla.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että rokottamattomia saa syyllistää tehohoitopaikkojen kuormituksesta ja terveydenhuoltoon (sairaanhoitoon) kehittyvästä kriisistä.
Pitäisikö rokottamattomille määrittää korotettu sairaanhoitovero? Kun ilmeisesti heitä ei voi jättää hoitamatta niitä hengityskoneviikkoja... Jonkinlainen pakollinen vapaaehtoinen sairaanhoitovakuutus?
Tässä tapauksessa rokotettuja sairastuneita ei kuulu hoitaa ollenkaan. Rokottamattomilla sentään on "syy" saada tauti, rokotetuilla ei. Jos rokotettu saa silti taudin se on TÄYSIN itseaiheutettua(lähmitään muita, ollaan liki, hengitetään estoitta muiden naamalle, kokoonnutaan laumoissa ilman maskia..matkustelijat)
Trollilauma ollut taas alapeukuttamassa aloitusta koska eihän kukaan normaalijärkinen voi hyväksyä kansalaisten avointa pilkkaa ja riepottelua.
Jälkikevennyksenä, on se jändee pilkata suomalaista kun ei uskalla puuttua oikeisiin ongelmiin niin kuin rasistisiin ruskoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että kyseinen pilapiirros oli mauton, monella tavalla.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että rokottamattomia saa syyllistää tehohoitopaikkojen kuormituksesta ja terveydenhuoltoon (sairaanhoitoon) kehittyvästä kriisistä.
Pitäisikö rokottamattomille määrittää korotettu sairaanhoitovero? Kun ilmeisesti heitä ei voi jättää hoitamatta niitä hengityskoneviikkoja... Jonkinlainen pakollinen vapaaehtoinen sairaanhoitovakuutus?
Ota selvää. Rokotetut ovat ne jotka täyttävät sairaaloita tällä hetkellä kaikkineen haittavaikutuksineen.
Tuu meidän teholle kattoon. Väännetään sitten kättä.
En teidän tehoista tiedä mutta Tyksissä on paha tilanne. Osastoja suljetaan hoitaja pulan takia mutta potilaita riittäisi. Laidasta laitaan, sydänperäisistä ongelmista neurologisiin ongelmiin.
Ja sä uskot tilintallin keksimiä juttuja. Odotan vieläkin kuvaa ambulanssijonosta koulun pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama paljonko propagandaa pusketaan rokottamattomia kohtaan. Aion pysyä pure bloodina ikuisesti!
”Pure blood”, päivän parhaat naurut! 😂😂😂😂😂
Etkö ole nähnyt mitä rokote tekee verisuonille ja punasoluille?
En ole. Kerropa minulle ja lisää luotettavat lähteet myös.
Ville Ranta on säälittävä. Pidän myös aivan helvetin huolestuttavana sitä että meillä valtionjohtoa myöten pilkataan ihmisiä jotka pitävät kiinni kehollisesta itsemäärämisoikeudestaan. Sitten kauhistellaan maita missä vaikkapa naisille ei myönnetä aborttia. Eikö kukaan tajua enää mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ville Ranta on säälittävä. Pidän myös aivan helvetin huolestuttavana sitä että meillä valtionjohtoa myöten pilkataan ihmisiä jotka pitävät kiinni kehollisesta itsemäärämisoikeudestaan. Sitten kauhistellaan maita missä vaikkapa naisille ei myönnetä aborttia. Eikö kukaan tajua enää mitään?
Uusi sana opittu amerikan antivax piireistä. Jos tartuta tahallaan kulkutautia niin sun paikka on helvetissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pilapiirros toimisi vaikka noiden ylipainoisen kohdalla ap?
"Olet siis ylipainoinen. Se lisäsi koronariskiä."
"Vaadin silti päästä sisään."??
Ylipainoinen ei tartuta ylipainoa aiheuttavaa virusta muihin. Hän ei ole terveysongema muille.
Siis tämä logiikan puutteen määrä :DD
Millä tavoin rokottamaton on vaaraksi vs. Rokotettu kun kerran rokote ei estä tartuntaa ja leviämistä? ::::DDDDDD
Virus ei monistu rokottamattomassa yhtä hyvin. Sen vuoksi tartuttamisaika on lyhyempi kuin rokottamattomalla, jolla virus saa levitä elimistössä ilman että rokotuksien aktivoimat T-solut tai rokotusten vasta-aineet pistävät virukselle kampoihin ja lieventävät sekä lyhentävät tautia.
Ei kannata yleistää. Kaikilla ei käy todellakaan näin.
Vierailija kirjoitti:
” Samalla tarmolla kun media ja siellä kommentteja antavat hoitajat syyllistäisivät elintapasairaita.. 😒 Kumma että ei ole turhauttavaa hoitaa sitä tupakoivaa 200-kiloista, kun olisi ollut vältettävissä omilla valinnoilla. Nekin resurssit ja kulut voisi käyttää muuhunkin.”
Eli pilkkaat ylipainoisia ja sairaita, mutta itse et ota vastaan kritiikkiä maailmanlaajuisesta epidemianhoidosta, jonka jostain syystä päätät hoitaa olemalla rokottautumatta. Mikä logiikka😳🤭
Elämäntapasairaita ei myöskään tule tehohoitoon samalla tahdilla kuin nyt näitä rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on äo alle 100 ja kuuntelevat auktoriteettiä käyttämättä omia aivojaan. Nytkun rokottamattomia on demonisoitu median puolesta nämä aivottomat toistavat asiaa sitä itse sisäistämättä.
Niin justiinsa. Kuinka monta kansainvälistä vertaisarvioitua tutkimusta arvostetuista tieteellisistä lähteistä olet aiheesta lukenut? Itse olen seurannut ja lukenut näitä koko pandemian ajan. En ole THL:n tai iltapäivälehtien varassa, mutta en myöskään minkään TokenTubenin.
Miten uskallat ottaa rokotteen jos olet lukenut tutkimuksia? Tutkimuksia siitä kuinka rokote heikentää immuniterttiä pysyvästi pitkällä aikavälillä? Kuinka rokote altistaa sydänkihastulehdukselle? Kuinka rokote ei auta koronan leviämiselle? Kuinka rokote voi aiheuttaa Guillaun-Barren syndroomaa ja muita autoimmuniteettisairauksia? Minä olen lukenut sen verran tutkimuksia että tiedän pysyä kaukana tuosta piikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pilapiirros toimisi vaikka noiden ylipainoisen kohdalla ap?
"Olet siis ylipainoinen. Se lisäsi koronariskiä."
"Vaadin silti päästä sisään."??
Ylipainoinen ei tartuta ylipainoa aiheuttavaa virusta muihin. Hän ei ole terveysongema muille.
Siis tämä logiikan puutteen määrä :DD
Millä tavoin rokottamaton on vaaraksi vs. Rokotettu kun kerran rokote ei estä tartuntaa ja leviämistä? ::::DDDDDD
Virus ei monistu rokottamattomassa yhtä hyvin. Sen vuoksi tartuttamisaika on lyhyempi kuin rokottamattomalla, jolla virus saa levitä elimistössä ilman että rokotuksien aktivoimat T-solut tai rokotusten vasta-aineet pistävät virukselle kampoihin ja lieventävät sekä lyhentävät tautia.
Aikaisemmille nyyhkyttäjille, millä tavalla rokotetun sairaalakeissi on hyväksytympi kuin rokottamattoman? Eihän teillä pöllöillä ole järjen eikä logiikan häivähdystäkään. Samalla tavalla se rokotettu tehopotilas vie niitä paikkoja.
Ja sinä..älä jauha höpölöpöä, jos teholla makaa 50% jo rokotetuista, teholla makaa 50% rokotetuista eli tauti iski yhtä rajusti vieden teholle. Eikö ajattelu toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jokainen meistä saa jossain vaiheessa koronatartunnan, tehohoitopaikoille päätyy lähes ainoastaan rokottamattomia. Siksi rokottamattomia paheksutaan. He saattavat sairastuttuaan viedä todella paljon sairaalaresursseja, mistä johtuen muiden hoidonsaanti viivästyy. Tehohoito on hyvin kallista ja siihen tarvitaan paljon henkilöstöä. Viisas ihminen tekee voitavansa tässä tilanteessa ja ensimmäinen teko on ottaa ne rokotteet. Et voi tietää oletko juuri sinä yksi niistä, joka sairastuu vakavasti.
Montako sydänleikkausta tai syöpäleikkausta on jo jouduttu perumaan siksi, koska rokottamttomat koronaan sairastunnet ovat vieneet ne hoitopaikat? Montako sellaista, jotka ovat olleet vuosia jonossa, on käännytetty viime hetkellä pois ja sanottu, vielä pari-kolme vuotta jos jaksat vielä kärvistellä, niin hyvä olisi? Monenko syöpäsairaan hoito viivästyy ja täysin hoidettavissa oleva syöpä ehtii pahentua saattohoitoon asti ennen ensi kesää, koska rokottamattomat koronapotilaat valtaavat joka ikisen Suomen sairaalan?
Jos olette rokottamattomia ja teillä on muunlaisen vaikean sairauden omaavia sukulaisia, tietäkää, että heidän mahdollisuutensa selvitä on teidän käsissänne. Ihan konkreettisestikin. Miten elätte syyllisyytenne kanssa - jos yleensä koronasta selviätte - jää sitten omalletunnollenne.
Tiedä myös se että teho on ruuhkautunut koska tunnolliset ihmiset ovat ottaneet rokotteen ja sairastuneet siitä. Siitä ei vaan sovi keskustella julkisuudessa, mieluummin keksitään uusia ”variantteja”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten uskallat ottaa rokotteen jos olet lukenut tutkimuksia? Tutkimuksia siitä kuinka rokote heikentää immuniterttiä pysyvästi pitkällä aikavälillä? Kuinka rokote altistaa sydänkihastulehdukselle? Kuinka rokote ei auta koronan leviämiselle? Kuinka rokote voi aiheuttaa Guillaun-Barren syndroomaa ja muita autoimmuniteettisairauksia? Minä olen lukenut sen verran tutkimuksia että tiedän pysyä kaukana tuosta piikistä.
Ne sun vaers-linkit on yhtä kakkaa. Samoin lukemasi tutkimukset joista ei löydy edes lähdettä.
Mikä tää juttu on että "mun verovaroilla en halua maksaa rokottamattomien sairaalalaskuja" kyllä me rokottamattomatkin maksamme veroja, ja meillä on oikeus saada niille rahoille vastinetta! Jos mä sairastun, niin totta hitossa mä vaadin hoitoa, koska olen alle parikymppisestä asti luovuttanut valtiolle ison osan mun tuloista!
Lisäksi ketuttaa suunnattomasti se, että hoidan teidän omaisianne, ja annan heille aikaa, rakkautta ja läsnäoloa, kun teitä ei näy ei kuulu. Ehkä kerran vuodessa kiinnostaa sen omaisenne hyvinvointi, ja sekin velvollisuudentunnosta jouluna. Ja sitten besserwissereinä kauhistelette, kun omaisianne hoitaa rokottamaton. Teitä ei vähääkään kiinnosta se omainen, vaan se, että hautajaisista tulisi teille vaivaa! Siksi pidätte hänet mieluummin hengissä, jotta oma elämänne olisi helpompaa. Jos rokottamaton hoitaja kauhistuttaa, niin hoitakaa omaisenne itse! Peskää, pukekaa, syöttäkää, halatkaa, antakaa läheisyyttä, ystävyyttä ja rakkautta. Mutta sen päivän kun näkisi.
Lisäksi hoidin näitä teidän "rakkaita" myös koronan alussa, jolloin meille hoitajille ei ollut edes suojia riittävästi. Jostain pikkuhousuista väsättyjä maskeja käytettiin naamalla, ja vaarannettiin itsemme jotta teidän "rakkaat" saa parasta mahdollista hoitoa.
Pitäkää tunkkinne ja ei yhtään haittaa vaikka osa just sun verorahoista menisi mun henkilökohtaisen sairauden hoitoon. Toivottavasti menisikin.
Kuinka hitaimmat ehtisivät muka levittämään tehokkaimmin? Tai minun 90-vuotias mummoni, joka käy lähinnä kaupassa ja lastensa luona?