Nuorten naisten himo pahoihin poikiin
Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi.
Ymmärrän, että naiset haluavat miehen jonka kanssa elämä ei käy tylsäksi, mutta miksi omalla terveydellään pitää leikkiä? Miksi virheistä ei opita?
Minulle on sinällään ihan ok, että osa naisista harrastaa näitä pahoja poikia, mutta ihmettelen vain, että miksi sitten leimataan kaikki miehet samanlaisiksi pettäjiksi tai hakkaajiksi.
T. Kiltti poika
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:57"]
Siis sun mielestä on naurettava vaatimus, että suhtautuu naisiin kuin ihmisiin eikä valloitettaviin nukkeihin ja on rehellinen tunteistaan ja aikeistaan?
[/quote]
Vaatimus kenen taholta? Saahan sitä vaatia vaikka mitä. Jos miehellä on hakusessa satunnainen seksiseura niin ei hän tietenkään suhtaudu naiseen kuten ihmiseen eikä ole rehellinen tunteistaan ja aikeistaan. Sehän olisi tavoitteen saavuttamisen kannalta yleensä hyvin haitallista. Tässäkin löytyy poikkeuksia eli reilusti yhden yön seuraa hakevia ja sen tunnustavia mutta heillä on sitten oltava joku muu hyvin vahva puoltava tekijä kuten törkeän hyvä ulkonäkö, julkkiksen status tai raha.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:39"]
Mulle kyllä kelpaisi ns. kiltti poika, mutta ette tekään meihin "nörttityttöihin" päin katso vaan juuri niihin tyttöihin jotka pahoja poikia haluaa.
[/quote]
Tämä on tosiaan monen miehen ongelmana. Pahoja poikia metsästävät naiset lähettävät voimakasta signaalia, johon myös kiltit pojat jäävät kiinni. Ja kiltit tytöt eivät usein lähetä mitään signaalia. Pikemminkin he naamioituvat ja yrittävät olla entistä huomaamattomampia ihmetellen kun kukaan fiksunoloinen ei heistä kiinnostu.
Kilttien tyttöjen tulisi asiassa ryhdistäytyä. Jos jätätte aloitteen tekemisen vain miehille niin silloin saatte juuri niitä miehiä, joilla on rautainen kokemus aloitteiden tekemisestä. Eli pahoja poikia... Ne kiltit miehet kun eivät juurikaan aloitteita tee pelätessään torjuntaa ja siihen liittyvää julkista häpeää. Pahat pojat ymmärtävät sen, että jos ei pyydä niin ei saa.
[/quote]
Ensin haukutaan ja lytätään naiset, kun kehtaavat kiinnostua vääränlaisista miehistä. Sitten vielä kipataan kaikki vastuu aloitteen tekemisestä naisille että kiltit pojat saavat rauhassa odottaa ja vapista pelosta.
[/quote]
Eikös tämä ole molempien ongelma ja molempien etu ratkaista ongelma? Mitä hyötyä syytellä kumpaakaan osapuolta?
- Kiltit tytöt eivät lähetä mitään signaalia. Pahoista pojista kiinnostuneet tytöt mainostavat itseään.
- Kiltit tytöt kokevat ongelmaksi sen, että saavat vääränlaisia lähestymisyrityksiä. He sanovat EI pahoille pojille.
- Kiltit pojat kokevat ongelmaksi sen, että heidän kiinnostuksen kohteensa menevät pahoille pojille. Jos he lähestyvät pahiksista kiinnostuneita naisia niin vastaus on EI.
- Kiltit pojat eivät tajua lähestyä kilttejä tyttöjä, sillä kiltit tytöt sanovat EI heitä lähestyville (pahoille) pojille.
Jos kiltit pojat haluavat seuraa kilteistä tytöistä niin
- kilttien poikien tulee lähestyä tyttöjä ja uskaltaa kysyä, vaikka nämä tytöt koko ajan sanovat EI (pahoille) pojille. Ongelmana on se, että kilteillä pojilla on jo ennestään huonoja kokemuksia lähestymisen yrittämisestä.
tai
- kilttien tyttöjen tulee aktivoitua ja hylätä passiivinen rooli. Tällöin he ITSE voivat päättää millaisen pojan kanssa seurustelu voi alkaa.
[/quote]
Niin, mitä hyötyä tosiaan on syytellä kumpaakaan? Kuitenkin vain naisia tuossa kritisoitiin ja komennettiin käyttäytymään tietyllä tavalla. Ja sama jatkuu tässä viestissä.
[/quote]
Lukutaito hukassa vai muuten vaan katkeroitunut?
Kun on ongelman ratkaiseminen edellyttää joko poikien tai tyttöjen toiminnassa muutosta niin sitten joko poikien tai tyttöjen on muutettava toimintaansa. Jos kumpikaan ei muuta tapojaan niin tilanne jatkuu.
Tyttöjen kannalta oma aktivoituminen olisi paras ratkaisu. Tällöin heillekin tulis vastaan torjumisia (kuten pojille aina tulee) mutta voisivat ainakin itse valita ketä lähestyvät. Pahat pojat eivät enää olisi ongelma.
Poikien kannalta paras ratkaisu olisi alkaa lähestyä myös niitä nörttinaisia eikä takertua pahoja poikia metsästäviin naisiin.
[/quote]
No saatiinhan se oikea vastaus viimein potkittua sieltä esiin. Eli tämä ei ole vain tyttöjen vika eikä vain tyttöjen vastuulla.
Juu kannattaa jättää ne pahoista pojista kiinnostuneet ihan omiin oloihinsa, yleensä niillä on itellään paljon luurankoja kaapeissa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:17"]
Juu kannattaa jättää ne pahoista pojista kiinnostuneet ihan omiin oloihinsa, yleensä niillä on itellään paljon luurankoja kaapeissa.
[/quote]
Tuollaiset naiset voivat olla myös vaarallisia, samalla tavalla kuin narsistimiehet.
Lukekaa netistä mitä esim. borderline naiset ovat tehneet kumppaneilleen, ne on yleensä kiinnostuneita "pahoista pojista". Netti on täynnä miesten kokemuksia naisista, jotka on sekoiluillaan tuhonneet niiden elämän, kokonaan, jopa niiden uran. Noiden naisten kanssa pärjää vain yhtä sekaisin oleva mies, ja se tarkoittaa yleensä ammattirikollisia, oikeita sosiopaatteja, dark triadeja jne.
En usko, että sen jälkeen kiinnostutte itse tasapainottomista naisista....
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:00"]
Jos minäkin takertuisin peruskoulumuistoihin ja eläisin sen mukaan, mitä itse olin peruskoulussa ja miten muut käyttäytyivät peruskoulussa, niin minua pidettäisiin mielisairaana. Olin ruma ankanpoikanen. Teininä outolintu ja nuorena aikuisena jotakin ihan muuta.
[/quote]
Ei minussa ole tapahtunut mitään muutosta peruskoulun jälkeen, olen edelleen vaatimattoman näköinen ja "outo". Minä olen oikeastaan ihan tyytyväinen siihen, että en uskalla lähestyä naisia. Näen sen plussana, että minun ei tarvitse alkaa ikinä elättämään lapsia, hankkia perheautoa, hemmotella vaimoa/naisystävää, voin vaan elää omaa elämääni ja tehdä sitä mitä haluan milloin haluan. Tietysti haluan läheisyyttä ja muuta diipadaapaa, mutta aihahan voi halata vaikka tyynyä ja runkata.
- Kiltti poika
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:11"]
En ole nainen, mutta minäkin tunnen usein melkoista vetoa ns. "pahoihin poikiin" :P
t: homomies
[/quote]
No jopas sieltä saatiin nopeasti - jo heti viidentenä viestinä - päivän ulosteromantiikka-annos pilaamaan muuten mielenkiintoinen keskustelu.
Arvoisa hintti, ei tämä keskusteluketju käsittele tätä Sinun eriskummallista mieltymystäsi. Olet väärällä palstalla, asiasi ei liity tämän ketjun aiheeseen. Täällä puhutaan miehen ja naisen välisestä suhteesta: siis siitä normaalista.
Mutta romanttisen paskanhajuista lauantai-illan jatkoa sinne vaan.
Ap. Huomaatkohan sinä itse tältä itkultasi sitä ehkä hieman hiirenväristä, meikkaamatonta, ponnaripäistä, hiljaista mutta oikeasti mukavaa, rakastavaa ja uskollista nörttityttöä joka olisi kiinnostunut sinusta ja joka odottaa että jossain vaiheessa huomaisit hänet?
Aah, seksi pahan pojan kanssa, joka uskaltaa elää, on ihanaa. Joku soijalattenettinörttimies tai joku keskustelutaitoinen älykkö ei kiinnosta. Mun paha poika on seksikäs mutta myös romanttinen omalla tavallaan mutta ei todellakaan lässytä ! Ymmärtää rakkautta ja seksiä luonnollisella tavalla toisin kuin monet NYKYMIESHIIRET.
On villi, vapaa ja kesyttämätön. Melkeen ihan sama vaikka se panis muitakin mutta kuulemma ei halua muita kuin minut. Selvä! Mennään sänkyyn, rakas
Vierailija kirjoitti:
Aah, seksi pahan pojan kanssa, joka uskaltaa elää, on ihanaa. Joku soijalattenettinörttimies tai joku keskustelutaitoinen älykkö ei kiinnosta. Mun paha poika on seksikäs mutta myös romanttinen omalla tavallaan mutta ei todellakaan lässytä ! Ymmärtää rakkautta ja seksiä luonnollisella tavalla toisin kuin monet NYKYMIESHIIRET.
On villi, vapaa ja kesyttämätön. Melkeen ihan sama vaikka se panis muitakin mutta kuulemma ei halua muita kuin minut. Selvä! Mennään sänkyyn, rakas
Such is life. Kilttinä ujona poikana sitä vain unelmoi ja tumputti sen nätin tytön kuvalle, jonka jalat vei alta rohkein, aloitteellinen, taiteellinen poika. Vanhempana sitä sai tarpeekseen saamattomuudestaan ja epäröimisestään, rupesi käymään salilla ja treenaamaan, sai sitä kautta itseluottamusta lisää sängyssäkin. Vaimokin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Such is life. Kilttinä ujona poikana sitä vain unelmoi ja tumputti sen nätin tytön kuvalle, jonka jalat vei alta rohkein, aloitteellinen, taiteellinen poika. Vanhempana sitä sai tarpeekseen saamattomuudestaan ja epäröimisestään, rupesi käymään salilla ja treenaamaan, sai sitä kautta itseluottamusta lisää sängyssäkin. Vaimokin löytyi.
Harvinaista rehellisyyttä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:48"]
No kuulostat kyllä ihan kunnolliselta, tosin noi asiat, ettet ole tehnyt koskaan rikoksia yms, ei tee susta mitenkään erikoista. Minkä ikäinen ap oot? Ehkä liikut väärissä piireissä, itse en ole koskaan kuullut kenenkään ystäväni sanovan että haluaisi mitään "pahaa poikaa". Miksi olet ujo? Onko se ihan tavallista ujoutta vai sosiaalista fobiaa? Ja ehkä toi hiljaisuus haittaa tutustumista naisiin. Vaikeahan se on tutustua jos toinen ei paljoa puhu. Mikä muuten oli käsityksesi asiattomuudesta, siis kun juttelit naisille netissä? Tämä aihe on mielenkiintoinen, koska en itse voi uskoa edes tuollaisen ilmiön olemassaoloon, siis että naiset etsisivät mitään pahoja miehiä.
[/quote]
Tiedän, että en ole millään tavalla erikoinen. Olen 20. En liiku minkäänlaisissa piireissä. Luultavasti enemmän sosiaalista fobiaa. Kirjoittelin ylimieliseen tyyliin, ikäänkuin se nainen ei olisi mitään, ja puhuin varsin suoraan kaikkea seksiin liittyvää (tässä täytyy tietää, että olen poikaneitsyt). Ei sillä ole mitään merkitystä, että mitä kukin uskoo, koska tuollainen ilmiö on olemassa siitä huolimatta.
- Kiltti poika
[/quote]
Kuten jo aiemmin kirjoitin ilmiö on olemassa, sitä on tutkittu ja siitä on julkaistu ihan riippumatta siitä, mitä av - palstan vakiokatkerot kirjoittavat. Lisää tietoa hakusanalla dark triad.