Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten himo pahoihin poikiin

Vierailija
21.02.2015 |

Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi. 

Ymmärrän, että naiset haluavat miehen jonka kanssa elämä ei käy tylsäksi, mutta miksi omalla terveydellään pitää leikkiä? Miksi virheistä ei opita?

Minulle on sinällään ihan ok, että osa naisista harrastaa näitä pahoja poikia, mutta ihmettelen vain, että miksi sitten leimataan kaikki miehet samanlaisiksi pettäjiksi tai hakkaajiksi.

T. Kiltti poika

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:03"]Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi.  Ymmärrän, että naiset haluavat miehen jonka kanssa elämä ei käy tylsäksi, mutta miksi omalla terveydellään pitää leikkiä? Miksi virheistä ei opita? Minulle on sinällään ihan ok, että osa naisista harrastaa näitä pahoja poikia, mutta ihmettelen vain, että miksi sitten leimataan kaikki miehet samanlaisiksi pettäjiksi tai hakkaajiksi. T. Kiltti poika [/quote] Äläppäs yleistä! Mä en todellakaan haluu mitään pahaa poikaa riesakseni. Oon 19v ja vähän ujo joten taida olla tosi erilainen ku nää sun kuvaamat naiset. =D musta kyllä tuntuu että kaikki hyvät miehet on piilossa tai varattuja joten siks naiset retkahtaa noihi renttuihin,paremman puutteessa. Tai sit ne naiset haluu pelkkää seksiä niiltä rentuilta. Luulen että suurinosa naisista valitsee kumppaniksee sen kiltimmän ja kunnollisen ku rentun idiootin. T. N19

[/quote]

Olenko missään vaiheessa yleistänyt? Sanoin vain, että moni nuori nainen haluaa pahan pojan.

Luulen, että se renttuihin retkahtaminen johtuu vain siitä, että nämä kiltit ja ujot miehet ei uskalla lähestyä tai sitten todellakin ovat jo varattuja. Itse en ainakaan uskalla lähestyä naisia enää, koska olen saanut sen verran kylmää kyytiä tytöiltä ja vittuilua "kavereiltani" kun olen yrittänyt tehdä aloitteen. Naiset osaavat olla yllättävän ilkeitä miehille jotka eivät heitä kiinnosta. Itse lähestyin teininä tyttöä jota pidin mukavana ja ystävällisenä, mutta seurauksena tästä sain kokea vuosia kestävää kuittailua ja jopa kiusaamista. Sen jälkeen en ole tehnyt elettäkään naisten suuntaan muualla kuin netissä, ja sellaisiin naisiin jotka asuvat vähintää 100km päässä minusta eivätkä tunne minua.

Naisille aloitteen tekeminen olisi helpompaa, koska miehet harvemmin saa niitä aloitteita, niin monelle olisi varmasti hienoa jos joku nainen ilmaisisi kiinnostuksensa. Varsinkin jos kyseessä on hiljainen, ujo ja vaatimattomamman näköinen mies jota ei ainakaan juuri lähestytä. Tiedän monia tyttöjä, jotka ovat tehneet aloitteen juurikin tällaiselle vähän kiltimmälle pojalle koulussa ja ovat heti päässeet suhteeseen, jotka ovat kestäneet vuosia ja kestävät edelleenkin. Eli jos nainen haluaa ujon ja kiltin miehen niin kannattaa olla valmis tekemään se aloite, tai sitten on tyydyttävä siihen, että antaa niiden renttujen tehdä aloitteen ja menee niiden mukaan.

- Kiltti poika

[/quote]

Vittu mikä nösö! :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
82/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:03"]Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi.  Ymmärrän, että naiset haluavat miehen jonka kanssa elämä ei käy tylsäksi, mutta miksi omalla terveydellään pitää leikkiä? Miksi virheistä ei opita? Minulle on sinällään ihan ok, että osa naisista harrastaa näitä pahoja poikia, mutta ihmettelen vain, että miksi sitten leimataan kaikki miehet samanlaisiksi pettäjiksi tai hakkaajiksi. T. Kiltti poika [/quote] Äläppäs yleistä! Mä en todellakaan haluu mitään pahaa poikaa riesakseni. Oon 19v ja vähän ujo joten taida olla tosi erilainen ku nää sun kuvaamat naiset. =D musta kyllä tuntuu että kaikki hyvät miehet on piilossa tai varattuja joten siks naiset retkahtaa noihi renttuihin,paremman puutteessa. Tai sit ne naiset haluu pelkkää seksiä niiltä rentuilta. Luulen että suurinosa naisista valitsee kumppaniksee sen kiltimmän ja kunnollisen ku rentun idiootin. T. N19 [/quote] Lisäys edelliseen että niin mä ainaki yritän tehdä,ettiä kilttiä miestä.

[/quote]

Kokeilepa itse lähestyä itse niitä kiinnostavia ei-pahoja poikia. Silloin voit itse päättää elämäsi suunnan kun et joudu passiivisesti odottelemaan miesten aloitteita. Jos lähestyt niin muista että todennäköisesti ovat aivan yhtä ujoja kuin sinä ja että hienovaraisten vihjeiden lukeminen ei ole taito, joka miehiin olisi jotenkin sisäänrakennettuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 05:35"]

Pahat tytöt haluaa pahoja poikia. Ainahan ne on näitä horoja ja tulevia yksinhuoltajia jotka ovat työttömiä ja kouluttamattomia ja jopa päihdeongelmaisia. Eipä näiden lutkien käytöstä ja miesmakua tarvi paljon ihmetellä.

[/quote]

Äläpä yleistä sinäkään! Tuntemani pahoja poikia harrastanut nainen oli teekkari ja suoritti tohtorin tutkinnon korkeakoulussa eikä todellakaan ollut päihdeongelmainen. Valitettavasti äly ei auta välttämään näitä ongelmia kun ihmissuhdeasioissa tunteet menevät sen älyn yli. Pahoja poikia löytyy myös korkeakouluista.

Vierailija
84/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:13"]

Tiedän, että en ole millään tavalla erikoinen. Olen 20. En liiku minkäänlaisissa piireissä. Luultavasti enemmän sosiaalista fobiaa. Kirjoittelin ylimieliseen tyyliin, ikäänkuin se nainen ei olisi mitään, ja puhuin varsin suoraan kaikkea seksiin liittyvää (tässä täytyy tietää, että olen poikaneitsyt). Ei sillä ole mitään merkitystä, että mitä kukin uskoo, koska tuollainen ilmiö on olemassa siitä huolimatta.

- Kiltti poika

[/quote]

Kuten jo aiemmin kirjoitin ilmiö on olemassa, sitä on tutkittu ja siitä on julkaistu ihan riippumatta siitä, mitä av - palstan vakiokatkerot kirjoittavat. Lisää tietoa hakusanalla dark triad. 

[/quote]

Tämä on jo todettu huijaukseksi, eikä asia inttämällä muutu.

[/quote]

Oi miten hyvin perusteltu vastaväite, anonyymi sanoo että höpöhöpö ja se sitten todistaa jotakin? Hieman ryhtiä kiitos, tuo ei toimi edes av - palstalla.

Laitapa näytille linkki, jonka takana tuo dark triad - tutkimuksiin liittyvä  "todettu huijaukseksi" ilmenee. Erityisesti olisi kiva, jos linkin takaa löytyisi tutkimustietoa ja tieteellisiä julkaisuita aiheeseen liittyen, kuten tuossa ylempänä oli esitetty dark triad - havaintojen puolesta.

Taitaa jäädä linkit laittamatta näytille...

[/quote]

Tämä roska ei tarvitse mitään linkkejä. "Tutkimustulokset" ovat huijausta, koska ne perustuvat siihen oletukseen että huijarit, psykopaatit, narsistit ja muut todellisuudesta vieraantuneet tyypit vastaisivat rehellisesti heille esitettyihin kysymyksiin. Noihin tutkimuksiin suhtautuvat vakavasti vain katkerat lassukat ja iltapäivälehtien etusivuja rakastavat pseudotutkijat.

[/quote]

Eli kyseessä on pelkkä anonyymin mielipide kuten oletinkin. Et edes lukenut niitä tutkimuksia, jotka tuomitsit huijaukseksi kun et tiedä tutkimuksessa käytettyjä oletuksia ja tutkimusmenetelmiä. Todella vakuuttavaa.... not.

[/quote]

Jokainen ajatteleva ihminen oppii tunnistamaan huijaukset kun niitä jonkin aikaa katselee. On järjetöntä tuhlata aikaa niihin. Ja jos nettiväitelyssä ei pärjää, viimeinen oljenkorsi johon aina tartutaan on juuri tuo: "sinäpä et uskalla sanoa mitään omalla nimelläsi" - ja tämä siis netissä, missä kaikki ovat anonyymejä.

Jos sinulla olisi mitään uskottavaa argumenttia, olisit lähettänyt sen jo ajat sitten. Eli tiedät itsekin nuo "tutkimukset" huijaukseksi ja toivot, että kukaan ei jaksa lukea noita linkkejäsi ja sinuun kuitenkin suhtauduttaisiin vakavasti. Tässä kuitenkin vinkki: jos ihmisellä on punainen tekonenä ja raidallinen haalari, kyseessä on pelle. Sama pätee noihin tutkimuksiin.

Vierailija
85/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:18"]

Ap. Huomaatkohan sinä itse tältä itkultasi sitä ehkä hieman hiirenväristä, meikkaamatonta, ponnaripäistä, hiljaista mutta oikeasti mukavaa, rakastavaa ja uskollista nörttityttöä joka olisi kiinnostunut sinusta ja joka odottaa että jossain vaiheessa huomaisit hänet?

[/quote]

No kyllä minä huomaan ne nörttitytötkin, mutta en vain uskalla lähestyä heitäkään missään seurustelumielessä. Yleensä näillä nörttitytöillä onkin ne hauskimmat jutut kun heihin tutustuu vähän paremmin :) Ei minulle ole ulkonäöllä mitään muuta väliä kuin, että se nainen ei ole ihan jäätävän lihava. Varmaan teloitatte minut kun olen niinkin pinnallinen, että en näe lihavaa naista kovin haluttavana. Tosin ei sillä ole mitään merkitystä kun en kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta ikinä. Minä olen sellainen tyyppi, joka on kyllä naisten mielestä ihan hauska, mutta ei muuta. Eli jään aina korkeintaan kaveripojaksi.

- Kiltti poika

Vierailija
86/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosmaailman paskaa.
Jokainen nainen haluaa hyvännäköisen, ikäisensä partnerin, joka vastaa omaa statusta opintojen puitteissa.
Kuka haluaisi rentun rasitteeksi?Varmaankin hän, joka ei voi päteä polkematta toista.

Vierailija
88/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:17"]

Juu kannattaa jättää ne pahoista pojista kiinnostuneet ihan omiin oloihinsa, yleensä niillä on itellään paljon luurankoja kaapeissa. 

[/quote]

Tuollaiset naiset voivat olla myös vaarallisia, samalla tavalla kuin narsistimiehet.

Lukekaa netistä mitä esim. borderline naiset ovat tehneet kumppaneilleen, ne on yleensä kiinnostuneita "pahoista pojista". Netti on täynnä miesten kokemuksia naisista, jotka on sekoiluillaan tuhonneet niiden elämän, kokonaan, jopa niiden uran. Noiden naisten kanssa pärjää vain yhtä sekaisin oleva mies, ja se tarkoittaa yleensä ammattirikollisia, oikeita sosiopaatteja, dark triadeja jne.

En usko, että sen jälkeen kiinnostutte itse tasapainottomista naisista....

[/quote]

Ylellä juuri juttua narsisteista.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/23/narsisti-murskaa-kumppanin-itsetunnon?ref=ydd-most-read-in-sp

Todellakaan ei kannata lähteä tälläisten matkaan.

Vierailija
89/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat tytöt haluaa pahoja poikia. Ainahan ne on näitä horoja ja tulevia yksinhuoltajia jotka ovat työttömiä ja kouluttamattomia ja jopa päihdeongelmaisia. Eipä näiden lutkien käytöstä ja miesmakua tarvi paljon ihmetellä.

Vierailija
90/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:03"]Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi. 

Ymmärrän, että naiset haluavat miehen jonka kanssa elämä ei käy tylsäksi, mutta miksi omalla terveydellään pitää leikkiä? Miksi virheistä ei opita?

Minulle on sinällään ihan ok, että osa naisista harrastaa näitä pahoja poikia, mutta ihmettelen vain, että miksi sitten leimataan kaikki miehet samanlaisiksi pettäjiksi tai hakkaajiksi.

T. Kiltti poika
[/quote]

Äläppäs yleistä! Mä en todellakaan haluu mitään pahaa poikaa riesakseni. Oon 19v ja vähän ujo joten taida olla tosi erilainen ku nää sun kuvaamat naiset. =D musta kyllä tuntuu että kaikki hyvät miehet on piilossa tai varattuja joten siks naiset retkahtaa noihi renttuihin,paremman puutteessa. Tai sit ne naiset haluu pelkkää seksiä niiltä rentuilta. Luulen että suurinosa naisista valitsee kumppaniksee sen kiltimmän ja kunnollisen ku rentun idiootin. T. N19

Vierailija
91/112 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:03"]Monilla nuorilla naisilla on joku fantasia saada paha poika, joka on hyvä heille. No eihän siinä mitään, mutta kun yleensä nuo hommat näkyvät menevän niin, että se paha poika satuttaa naista joko fyysisesti ja henkisesti, mutta naiset eivät siltikään tajua missä meni vikaan. Seuraavaksi sitten otetaan tilalle toinen paha poika tai sitten haukutaan ihan kaikki miehet paskoiksi. 

T. Kiltti poika
[/quote]

Äläppäs yleistä! Mä en todellakaan haluu mitään pahaa poikaa riesakseni. Oon 19v ja vähän ujo joten taida olla tosi erilainen ku nää sun kuvaamat naiset. =D musta kyllä tuntuu että kaikki hyvät miehet on piilossa tai varattuja joten siks naiset retkahtaa noihi renttuihin,paremman puutteessa. Tai sit ne naiset haluu pelkkää seksiä niiltä rentuilta. Luulen että suurinosa naisista valitsee kumppaniksee sen kiltimmän ja kunnollisen ku rentun idiootin. T. N19
[/quote]
Lisäys edelliseen että niin mä ainaki yritän tehdä,ettiä kilttiä miestä.

Vierailija
92/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:07"]

Naisille aloitteen tekeminen olisi helpompaa, koska miehet harvemmin saa niitä aloitteita, niin monelle olisi varmasti hienoa jos joku nainen ilmaisisi kiinnostuksensa. Varsinkin jos kyseessä on hiljainen, ujo ja vaatimattomamman näköinen mies jota ei ainakaan juuri lähestytä. Tiedän monia tyttöjä, jotka ovat tehneet aloitteen juurikin tällaiselle vähän kiltimmälle pojalle koulussa ja ovat heti päässeet suhteeseen, jotka ovat kestäneet vuosia ja kestävät edelleenkin. Eli jos nainen haluaa ujon ja kiltin miehen niin kannattaa olla valmis tekemään se aloite, tai sitten on tyydyttävä siihen, että antaa niiden renttujen tehdä aloitteen ja menee niiden mukaan.

- Kiltti poika 

[/quote]

Juuri näin. Siksi minäkin ehdotin tuossa aiemmin naisille aloitteellisuuteen ryhtymistä, mikäli siis ovat kiinnostuneita pidempiaikaisesta ihmissuhteesta. Jos nainen jää jää passiiviseksi niin kaikki aloitteet tulevat niiltä miehiltä, jotka ovat jo tottuneita aloitteentekijöitä ja etsimässä lyhytaikaista seksisuhdetta.

[/quote]

Kaikki tietää että ei naiset aloitetta tee vaan antavat pelimiesten nussia heitä ja sitten toteavat kaikki miehet samanlaisiksi ja katkeroituvat

Vierailija
93/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:45"]

Älä sitten roiku. Suhde pitää muuttaa mahdollisimman nopeasti seksuaaliseksi muuten olet kohta kuuntelemassa naisen mieshuolia.. Jos nainen torjuu sinut siirryt eteenpäin

[/quote]

Minä olen aina inhonnut miehiä, jotka yrittävät päästä pöksyihin ensimmäisellä tapaamisella. Useimmat eivät muuta taida edes haluta. Tosin ne pari tapausta, joiden kanssa olen harrastanut seksiä heti, halusivat parisuhteenkin. Minä luulin niitä vain seksisuhteiksi, koska ei paljon muuta tehtykään kuin harrastettu seksiä. Se on ihan pötypuhetta, että mies ei halua naista, joka antaa ensitapaamisella. Jos mies ei halua naista, joka antaa ensitapaamisella, niin mies itsekään ei anna ensitapaamisella. Samankaltaiset löytävät toisensa.  

Vierailija
94/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiltti poika 

[/quote]

Juuri näin. Siksi minäkin ehdotin tuossa aiemmin naisille aloitteellisuuteen ryhtymistä, mikäli siis ovat kiinnostuneita pidempiaikaisesta ihmissuhteesta. Jos nainen jää jää passiiviseksi niin kaikki aloitteet tulevat niiltä miehiltä, jotka ovat jo tottuneita aloitteentekijöitä ja etsimässä lyhytaikaista seksisuhdetta.

[/quote]

Ja kun tavalliselle miehelle tekee aloitteen, niin mies on tyytyväinen, että ei itse tarvinnut tehdä aloitetta seksiä saadakseen.

Vierailija
95/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin takertuisin peruskoulumuistoihin ja eläisin sen mukaan, mitä itse olin peruskoulussa ja miten muut käyttäytyivät peruskoulussa, niin minua pidettäisiin mielisairaana. Olin ruma ankanpoikanen. Teininä outolintu ja nuorena aikuisena jotakin ihan muuta.

Vierailija
96/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat pojat, pahat pojat/ nyt saatte piiskaa.

Meikäläinen teidät/ käsilaukulla liiskaa!

Vierailija
97/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paha poika" on suurimman osan historiasta tarkoittanut ja tarkoittaa usein vielä nykyäänkin samaa kuin johtajauros. Valta-asemat on otettu häikäilemättömyydellä, väkivallalla ja rikoksella. On uusi asia, että osassa maailmaa on nykyään demokraattisesti valittuja "ihmisoikeusjohtajia" (jotka pommittavat kehitysmaita lennokkiroboteilla). Käytännössä lähes aina pahuus on ollut johtajuutta ja toisin päin, kuninkaiden ja mafiapomojen välillä ei ole ollut mitään eroa. Siksi pahat pojat saa naisten pöksyt lentämään nurkkaan. Myös se lähiön työtön nyrkkisankari, joka on omassa yhteisössään kovaa poikaa, on lähiön työttömien av-mammojen silmissä haluttava.

Vierailija
98/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:57"]

- Kiltti poika 

[/quote]

[/quote]

Ja kun tavalliselle miehelle tekee aloitteen, niin mies on tyytyväinen, että ei itse tarvinnut tehdä aloitetta seksiä saadakseen.

[/quote]

Yhtäkkiä ujosta miehestä kuoriutuu kokenut naistenkaataja jolla on pelkkä seksin saanti mielessään? Paljon epätodennäköisempää kuin se, että kokenut aloitteiden tekijä yrittää päästä mahdollisimman pikaisesti panolle.

Kokeilkaa. Se että itse tekee aloitteen ei ole mikään lupaus siitä, että automaattisesti olisi valmis harrastamaaan seksiä. Tämä siis niin miehen kuin naisenkin tekemissä aloitteissa. Jos mies osoittautuu epäkiinnostavaksi tai olette muuten vaan ei-yhteensopivia niin sitten toteat jossakin vaiheessa (kohteliaasti) että et enää ole kiinnostunut.

Vierailija
99/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiltti poika 

[/quote]

Vierailija
100/112 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi