Apua!! 2-vuotta ilman miestä ja eka laakista raskaksi.
Olen yh. Erottiin pari vuotta sitten ja sen jälkeen en ole ollut suhteessa miesten kanssa ennenkuin nyt vuodenvaihteessa lasten ollessa joululomalla isovanhemmillaan.
Lähdin illanistujaisten jälkeen jatkoille entisen työkaverini (mua reilusti vanhemman miehen) luo, jossa yksi asia johti toiseen ja lopulta päädyimme molemmat humalassa samaan sänkyyn. Mies oli ihanan rauhallinen ja huomioiva. Oli ihanaa kokea olevansa pitkästä aikaa haluttu, mutta mulla ei tietenkään käytössä mitään ehkäisyä, kun ei ole ollut tarvis. Alkuun vastustelin, mutta kun mies lupasi olla laukeamatta sisääni ja laittaa kortsun ajoissa, niin luonto sai vallan ja tunteet vei.
Mulla edelliset normaalit menkat oli joulukuussa ja sen jälkeen tammikuun menkat oli niin niukat, että tamponi häthätää kostui, eivätkä ne kestäneet kahtakaan päivää. Nyt helmikuun menkat oli jo reilun viikon myöhässä ja kun on ollut olo muutenkin poikkeava, niin tein testin. No plussaahan se näytti. Lisää lapsia en haluais. Mulla on ennestään avioliitosta 2 kouluikäistä lasta ja ikääkin jo 37-vuotta. Voiko kellään muulla olla näin huonoa tuuria?
Kommentit (33)
Oletko kertonut miehelle? Miten se kommentoi tätä ylläripylläriä?
Onko mies perheellinen ja onko hänellä omia lapsia ennestään? Älä tee aborttipäätöstä yksin, äläkä vaan jätä hänelle kertomatta lemmenyönne hedelmästä. Jos mies muuten mukava ja olette tulleet töissäkin ennen hyvin toimeen, niin miksi ette kokeilisi yhteiseloa. Yhteinen lapsi yhdistää kummasti ja ikäkin on lopulta vain numeroita. Vanhemmat miehet on lisäksi paljon luotettavampia ja uskollisia, kuin nuo nelikymppiset, jos ovat onnistuneet saamaan nuoren vaimon.
Onko vauva jo kuinka pitkällä jos on jo monia kuukautisiakin mennyt? Älä nyt ainakaan millään kovin myöhäisillä viikoilla aborttia tee...:( Kanna aikuisena ihmisenä vastuusi ja ota vastaan se mitä tulee. Ei oo maailmanloppu millään tapaa, sinulla on paremmat mahdollisuudet kasvattaa lapsi kuin 15v nuoremmalla yh-mammalla :)
Pakko sanoo et nyt olis herkkutilanne iskee miehelle -lupaan etten laukee sisälle- myhäilyt päin naamaa.
Ai ziizus varattukin vielä, no voi helvetin helvetti.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:00"]
Sun tilanne vaikuttaa joka tapauksessa ihan hyvältä, aiemmat lapset jo omatoimisia ja vanhempia, talous kunnossa ja töitäkin löytyy.. vaikutat fiksulta ja tasapainoiselta ja olet laittanut lapset kaiken edelle. Monilla yh:lla kun heti kiire löytää uusi äijä ja tehdään kiirehtimällä huonoja valintoja ja valitetaan täällä kun mies ei pidä lapsesta ja sitä rataa..
Mä uskon myös että tällä jutulla on joku tarkoitus :) Mitä olet ajatellut nyt ap asian kanssa tehdä? Itse olen raskaana vkolla 8, kuulin ekaa kertaa sydänäänet enkä voisi tässä tilanteessa aborttia enää tehdä :( Tietenkn ap, päätös on täysin sinun.
[/quote]
Olen tämän kirjoittajan samaa mieltä, enkä myöskään suosittele aborttia, mutta tietenkin Sinä itse sen päätät. Mnuakin kiinnosaisi tietää mihin ratkaisuun lopulta päädyt. Vaikka olet ollut huolimaton ehkäisyn kanssa, niin vaikutat silti naiselta, jolla on ohjat omissa käsissään ja hyvät mahdollisuudet selvitä elämän haasteista. Kaikkea hyvää, oli ratkaisusi mikä tahansa.
Sun tilanne vaikuttaa joka tapauksessa ihan hyvältä, aiemmat lapset jo omatoimisia ja vanhempia, talous kunnossa ja töitäkin löytyy.. vaikutat fiksulta ja tasapainoiselta ja olet laittanut lapset kaiken edelle. Monilla yh:lla kun heti kiire löytää uusi äijä ja tehdään kiirehtimällä huonoja valintoja ja valitetaan täällä kun mies ei pidä lapsesta ja sitä rataa..
Mä uskon myös että tällä jutulla on joku tarkoitus :) Mitä olet ajatellut nyt ap asian kanssa tehdä? Itse olen raskaana vkolla 8, kuulin ekaa kertaa sydänäänet enkä voisi tässä tilanteessa aborttia enää tehdä :( Tietenkn ap, päätös on täysin sinun.
Kauheeta!! No oote molemmat, niin sinä kuin se leskimieskin olleet todella "sen"puutteessa kun noin huolimattomastti toimitte. Huppelissa tietenkin voi lipsua ja nyt on myöhäistä katua, kun kannat jo sisälläsi onnen hetkenne hedelmää. Mun mielestä näissä asioissa vastuu ja lopullinen päätös on kuitenkin aina yksin naisella.
Olet 37-vuotias mutta oot vastuulkunen kuin 15-vuitias? Hienoa ap. "Lupasi laittaa kondomin ajoissa"- se laitetaan ennenkuin mela työnnetään sisään, luulis aikuisen ihmisen sen tietävän.
"luonto sai vallan ja tunteet vei"
Oletko sä joku siitosemakko? :D