Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lapsesi oli, kun heititte viimeiset hyvästit rattaille?

Vierailija
11.09.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yllättävää käyttöä rattaille vielä aika ison lapsen kanssa, kun hän sairastui. Kuumeinen lapsi piti viedä sairaalan päivystykseen, jossa tunnetusti on useiden tuntien jonot. Ei häntä kantaakaan olisi voinut koko reissua, mutta onneksi oli rattaat vielä tallella.

Vierailija
2/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaaalassa eli Lastenklinikalla on niitä kärryjä, jossa lapsen haluaa niihin laittaa. Myös penkkejä löytyy, ettei tartte lasta kannella koko aikaa. Ja vain kerran olen tunteja joutunut siellä odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän