Onpa Suvi Teräsniska huono kirjoittaja
Vakkarikampaamonsa sivuilla on Suvin kirjoittama blogikirjoitus: http://www.joro-jukka.fi/blogi/talviset-ja-lumiset-terveiset-kaikille-joro-jukan-ystaville.html
Aikamoista kökköä on. Yhtään ei pääse ajatus lentoon. Kun tulee jo piste. Ja minua se harmittaa. Kun olisihan se kiva jos panostettaisiin. Jos jotain kirjoitetaan julkisesti.
Kommentit (14)
Taidat olla Suvi itse? Tällä avauksella tuli mainosta sekä kampaamolle että Teräsniskalle ilmaiseksi. Voi vittu.
No eipä ole Suvi tehnyt sävelen säveltä eikä sanoituksen sanoitusta laulamiinsa biiseihin. No on niissä niin huonot sanat että Suvikin olisi tehnyt paremmat...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:21"]
Taidat olla Suvi itse? Tällä avauksella tuli mainosta sekä kampaamolle että Teräsniskalle ilmaiseksi. Voi vittu.
[/quote]
Hah, itse en kirjoittaisi noin huonoa tekstiä :D Ihan alkoi nolottaa hänen puolestaan. Ja ei, en ole myöskään kampaamon kanssa missään tekemisissä, täällä pääkaupunkiseudulla on paljon mukavampaa kuin romahtavassa Oulussa. Mutta mene sinä ihmeessä laitattamaan tukkasi, jos olet siellä päin Suomea. -ap
Suvi osaa laulaa että ei kyllä tosiaan tarvitse osata kaikkea muutakin...!
Entäs "toimittaja" Mika Saukkonen?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Hän on selostaja, tuskin paljon kirjoittelee. Suu vaahdossa selostaa vaan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Hän on selostaja, tuskin paljon kirjoittelee. Suu vaahdossa selostaa vaan.
[/quote]
Kyllä se on aikoinaan sen verran tuhertanut että ansaitsi oman ketjun urheilufoorumille: http://suomifutisnet.adv1.nebula.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=31258
"Saukkonen on koulutukseltaan luokanopettaja."
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:17"]
Se on paska muutenkin.
[/quote]
Eikä ole!
Miksi nuo kappalejaot on tehty noin hassusti? Se ehkä eniten antaa sekavan vaikutelman.
Tuleeko kenellekään mieleen teräsniska nimestä että on kova ottamaan suihin..
Ihan sama. Loistava laulaja silti :)
Kieltämättä tulee mieleen pienen lapsen kirjoittama teksti :D