Mikä asia ilahdutti sinua tänään?
Kommentit (13)
Halattiin mieheni kanssa pitkästä aikaa. En muistanutkaan kuinka ihanan iso syli sillä on. :)
Saatiin riita sovittua ystävän kanssa. :)
En jäänyt jumiin lumihankeen tms., vaikka oli kamala ajokeli.
Ihana löylytuoksu, jota mies oli laittanut, kun saunan lämmitti.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:15"]
Ihana löylytuoksu, jota mies oli laittanut, kun saunan lämmitti.
[/quote]
Ja oli eilen. Tänään ei ole ehtinyt vielä mikään ilahduttaa :D
Tieto siitä, että putkiremppa saadaan päätökseen tällä viikolla! Näin pääinssin lenkillä ja kertoi, että meidän korsu on valmis viikossa. Tammikuu oltiin Espanjassa "paossa" ja luultiin tulevamme valmiseen kotiin. No, viikko ei paljon enää tunnu.
Tieto siitä, että putkiremppa saadaan päätökseen tällä viikolla! Näin pääinssin lenkillä ja kertoi, että meidän korsu on valmis viikossa. Tammikuu oltiin Espanjassa "paossa" ja luultiin tulevamme valmiseen kotiin. No, viikko ei paljon enää tunnu.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 03:07"]
[/quote]
Tämäkin eilen:)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 03:25"]
Että olen terve ja elossa.
[/quote]
Itsestään selvää, elossa tars olla tänne kirjotellakseen:). Ja terveyskin mulla horjuu, mutta silti iloinen ja onnellinen. Mun mielestä eilisen iloisin asia oli kun sain lumityöt tehtyä ja tuli kunnon hiki, huonoilla kintuilla...
keltainen