Tiedätkö, paljonko rahaa yhteensä sinulla meni Black Fridayhin?
Minä en. Minulle merkitsee se, että tiedän, paljonko alennusta sain.
Kommentit (76)
Olisin ostanut Icebugsini muutenkin, mutta nyt löysin ne ns BF:n yhteydessä ja pistin tilaukseen, hintaa 119€.
Tiedän, 0 euroa. Jos pakollisia normaaleja ruokaostoksia ei lasketa.
Ostin joululahjat ja itselleni tarvitsemani talvivaatteet. En tehnyt erityisiä BF-ostoksia vain siksi, että sai "halvalla".
Nyt olen tyytyväinen ja voin olla huoleti. Ei tarvitse mennä enää jouluostoksille ruuhkaisiin kauppoihin.
Ostin fiskarsin pöytäveitsisetin tokmannilta 8,95e
Helv#### hyvät veitset keittiössä
Tiedän,tarkoitus oli ostaa sohva mikä oli ovh 4700€ ja nyt 20% alea eli 900€ säästöä.Se olikin ainut ostokseni.
Tiedän. Toistaiseksi ei ole mennyt viimeksi kuluneena 3 vuorokautena centtiäkään.
59 euroa. Säästö taitaa olla 11 euroa. Ostin museokortin.
Tänään menee tasan 0 euroa, koska bongasin ainoan tarvitsemani (eli uudet talvikengät) jo viime viikolla black week-alen alkaessa -70% alennuksella.
Huvikseni vilkaisin olisinko säästänyt tänään enemmän, mutta nyt ne onkin vain -30% alessa.
Ja kengät hain jo eilen postista ja hyvät on.
42 euroa.
Ostin itselleni uuden, kivan goottityylisen neuleen.
Muuta en juuri nyt tarvinnut, joten ei ollut mitään syytä tuhlata sen enempää rahaa.
Tiedän. Ostin tänään 9.99e hintaisen pelin laajennusosan joka maksaa normaalisti 16.99e. Siinä kaikki, en keksinyt mitään muuta alennuksessa olevaa mitä olisin halunnut ostaa.
Ilman muuta. Ostin vain elintarvikkeita eli 0€.
Eilen 27€ (säästö 30€)
Tänään 67€ (säästö 0€)
Vierailija kirjoitti:
Tänään menee tasan 0 euroa, koska bongasin ainoan tarvitsemani (eli uudet talvikengät) jo viime viikolla black week-alen alkaessa -70% alennuksella.
Huvikseni vilkaisin olisinko säästänyt tänään enemmän, mutta nyt ne onkin vain -30% alessa.
Ja kengät hain jo eilen postista ja hyvät on.
Ja säästin siis reilun 125 euroa koska kenkien ovh on 179 euroa. Tänään ostamalla olisin säästänyt vain noin 54 euroa..
Tähän mennessä meni ehkä 200 euroa. Sain petivaatteita, alusvaatteita ja käsilaukun. Ihan kiva saalis.