Tiedätkö, paljonko rahaa yhteensä sinulla meni Black Fridayhin?
Minä en. Minulle merkitsee se, että tiedän, paljonko alennusta sain.
Kommentit (76)
12 e. Ostin 24 tölkkiä kokista ja 2 tuorejuustoa.
Nolla ja säästöä ties kuinka paljon.
Puhelimen kuoret, 28e
Kahvila, 7,40e
Hese, 8.90e
Leffa, 13,80e
Punkkupullo, 10,25e
Ostin pääsylippuja ja joitain joululahjoja. En ymmärrä sitä, että tätä kampanjaa niin paheksutaan. Eivät kaikki hulluna tuhlaa ja osta tarpeetonta roinaa kaappeihin. Kyllä nyt voi tehdä hyviä tarpeellisia löytöjä ja myös esim. aineettomia lahjoja edullisemmin.
5 dollaria
2 kpl olutpulloja
1 pulo tequilaa
1 paketti ensiapua
1 satsi kannabista
Jokainen oli dollari.
Oli tosin fiktiivisessä torn kaupungissa jota myös entinen pääministeri May pelaa :D
Kaksi museokorttia, puhelin sekä kolme hotellilahjakorttia. Reilu 800€ meni.
Nostetaan hintoja ennen alennuksia, jotta saadaan vaikuttavat alennusprosentit aikaan ja myydään alennuksella roinaa, mikä ei muulloin mene kaupaksi. Mitkään ostamisen arvoiset tuotteet eivät ole alennuksessa niin, että niitä olisi ostettavaksi muutamaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan hintoja ennen alennuksia, jotta saadaan vaikuttavat alennusprosentit aikaan ja myydään alennuksella roinaa, mikä ei muulloin mene kaupaksi. Mitkään ostamisen arvoiset tuotteet eivät ole alennuksessa niin, että niitä olisi ostettavaksi muutamaa enemmän.
Itse asiassa riippuu mistä ostaa ja mitä ostaa. Olen väijynyt jo puolisen vuotta petauspatjoja, ja nyt oli kaikista halvimmalla sellainen jonka halusin. Liikkeessä sanottiin että se on yksi vetonauloista, ja niitä on varasto täynnä.
0€
Samsungin A52s maksaa kaikissa kaupoissa Black Friday alessa 349€.
Normaaleissa tarjouksissa ollut niin alhaalla kuin 299€.
Huijausta koko black friday.
Kolme rullaa tapettia yht. 15 €
Koirille 3 kg kotimaisia lihaisia tarjousnameja 35 €
Arnoldsin ylläriboksi 10 €.
60 €. Tosin kaiken muun paitsi donitsit olisin ostanut muutenkin ja kalliimmalla.
Rahaa meni tänään 52e, mutta se olisi mennyt ihan tavallisenakin perjantaina. Ostin viiniä 30e, ja ruokaa itselle ja kissalle 22e.
Tiedän, yksi euro meni K-Marketiin. Ostin Magnum-jäätelöpuikon.
Noin 56€. Säästin ehkä 16€. Tosin hankinnat jotka tein, olisin joka tapauksessa ostanut oli ale tai ei.
Noin 17€. Ja säästöä suunnilleen saman verran. Ostin aluslakanan ja pakkaukset sukkia ja pikkuhousuja itselleni sekä pakkauksen sukkia miehelleni.
En ollut varsinaisesti suunnitellut ostavani mitään, mutta nuo nyt kauppareissulla tarttui mukaan, koska olivat niin edullisia. Mulla on liinavaatteiden uusimisprosessi meneillään muutenkin ja no, sukkia ja kalsareita meillä ei koskaan tunnu olevan ainakaan liikaa.
Liinavaatteista puheenollen, tietääkö kukaan, onko Jyskin pussilakanoissa niitä "käsiaukkoja" pitkillä sivuilla? En viitsi tapella pussilakanoiden kanssa, joten en halua enää ostaa sellaisia, joissa ei ole niitä aukkoja...😖
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lasten joululahjalistalla olevat Legopaketit ja Schleich lelut eivät ole alennuksessa. Ovat uutuussettejä. Itse luulin ostavani kuivausrummun alesta, sama hinta kuin kuukausi sitten. Eli BF kulut 0 euroa.
Prisman asiakasomistajapäivillä tein muutama viikko sitten aidosti edullisia löytöjä. Lasten kengät ja lasten vaatteet -15% plus s-bonushyöty.
Joo
Kengät 69.90€ (ovh 99.90)
Iciw vaatteita yhteensä 96€ (ilman alennuksia 140)
puhelin 699 (normi 799)
Proteiinia ja vitamiineja yms 69.50 ( sai kaikesta -38pros alea)
Totta, moni ei ole vielä päässyt edes kaupoille asti. Kirjoitin meni, koska itse olin jo käynyt ostoksilla. ap