Tiedätkö, paljonko rahaa yhteensä sinulla meni Black Fridayhin?
Minä en. Minulle merkitsee se, että tiedän, paljonko alennusta sain.
Kommentit (76)
2 puhelinta 589 + aurinkopaneeli 479 oltaisiin ostettu joka tapauksessa. Heräteostin hiussävytteen, 12,70.
Tiedän. Kulutin 0 euroa. Vietin Älä osta mitään -päivää.
Villalanka 3,90, muut ostokset ruokaa.
Ei latiakaan, ei vois vähempää kiinnostaa kusetus päivät. Ostan silloin kun jotain uutta tarvitsee.
Ässämarketin ruuista sai 10 prosentin alen
Meni 50 e tai jotain
Toki olisin ostanut ruuat muutenkin
ei yhtään, ei ole rahaa ja niitä olemattomiakin yritetään pummia lainaan.
Ei euron euroa. Yritin etsiä paria tuotetta, mutta alennukset olivat naurettavan huonoja. Koko päivä on latistunut alkuajoista.
Tiedän.
292e ja ostin kahdet pussilakanat, päiväpeiton, kylppäriin maton, käsipyyhkeitä, ripsivärin, lapselle kengät, takin ja urheiluvaatteita.
Nämä olisin ostanut muutenkin eli ei haittaa yhtään että olivat nyt alennuksessa.
4400 euroa.
Ostin tosin uuden pelikoneen, niin se nosti pottia paljon. -nuori mies
Ostin kirpparilta eurolla käsinmaalatun mustan venäläisen lautasen. Olisin ostanut sen muutoinkin.
Blasck Friday on taitavaa markkinointia, hysterian lietsomista ja huijausta- Mutta hullu ei ole se, joka pyytää vaan se joka maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan hintoja ennen alennuksia, jotta saadaan vaikuttavat alennusprosentit aikaan ja myydään alennuksella roinaa, mikä ei muulloin mene kaupaksi. Mitkään ostamisen arvoiset tuotteet eivät ole alennuksessa niin, että niitä olisi ostettavaksi muutamaa enemmän.
Itse asiassa riippuu mistä ostaa ja mitä ostaa. Olen väijynyt jo puolisen vuotta petauspatjoja, ja nyt oli kaikista halvimmalla sellainen jonka halusin. Liikkeessä sanottiin että se on yksi vetonauloista, ja niitä on varasto täynnä.
No just meinasin kommentoida samaa.
Kyttäsin myös petareita ja kun olen joskus samat petarit ostanut normaalin hintaan niin nyt sain samat tuotteet reilusti halvemmalla.
Ja olen tyytyväinen.
29, 90. Tilasin lapselle lahjaksi painopeiton ja säästin 20,10.
En ostanut mitään, kun tuntuu, että kaikkea jo on. Tai no ruokakauppaan ja Alkoon meni yhteensä 18€, mutta se olisi mennyt ilman markkinahumuakin.
Tiedän. 0 euroa.