Vedän pitkästä aikaa kalsarikännit, liityttekö nettiseuraksi? :)
Otsikossa tulikin kaikki oleellinen. Vapaailta, en halua baariin enkä roikkua ihmisten seurassa koko iltaa, mutta haluan fiilistellä. Juomaa ja ruokaa ja musiikkia on mutta olisi kiva jakaa tämä jonkun kanssa. Kukaan muu samoissa aikeissa? :)
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:20"]
Jestas! Kivaa on, vaikka ihan vahingossa "kännin" puolelle meni. Laulattaa. (5)
[/quote]
No, laula sitten ääneen. Eli mikä biisi?
valkkarin juoja ilmoittautuu taas. Kattokaa ihmeessä breaking bad herolta ysiltä. todella hyvä!
Tottakai mut kai me painitaan lopuksi.. siis kunnon meno päälle;)
Täälläkin valkkaripullo tyhjentymässä. Pitäisiköhän ihan baariin uskaltautua vielä vai jättää kalsarit jalkaan? 8)
Eikös koko palsta ole seuranasi kaikissa avauksissa kalsarikännien merkeissä?
Juu, mää kans. Jäädytin itseni pojan valatilaisuudessa. Pakko saada kroppa sulaks:)
Pitäisiköhän ihan baariin uskaltautua vielä vai jättää kalsarit jalkaan? 8)
Nyt pysyt lujana ja pidät kalsareista kiinni! Älä petä meitä! :)
nro 5 on vetänyt päiväkännit klo 19 jälkeen. Minun mielestä se on jo ilta.
Liittyy seuraan tosin pyjamahousuis ja lonkero ja taustal NRJ. .
Kumman kaa uusinnat alkaa ysiltä. Ne meinasin kattoo taas..Siinä on sarja minun makuuni ja täydellinen lisä tähän ketjuun! =)
Entä jos keksisitte itsellenne tähän ketjuun nikit jolla allekirjoitatte viestit..ois helpompi se kuin viestien numeroilla pysyä kärryillä kuka on sanonut mitä..=)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:41"]
Pitäisiköhän ihan baariin uskaltautua vielä vai jättää kalsarit jalkaan? 8)
Nyt pysyt lujana ja pidät kalsareista kiinni! Älä petä meitä! :)
Sait ylipuhuttua. ;)
hohoo mulla kans kalsarikännit tiedossa, mies vahtii kersat pääsääntösesti :D mä voin käydä tutittamassa vielä muutaman siiderin jälkeen, esikoinen kyllä nukkuu jo ku tukki :D
Jep, pyjamahousu lonkeron litkijä ilmottautuu. Just kävin saunas ja venaan miestä kotiin koulusta. 2 lapsista on kavereillaan yökyläs ja mä vaan laiskottelen ja kuuntelen musaa. Kynttilät palaa ja on hiljaista. En viitsi aukasta tvtä just sen takia kun ei oo pakko töllöttää mitää. Terkut kaikille kalsarilaisille :)
Naisilla ei ole kalsareita.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:08"]
-Mies 29v-
[/quote]
Eikä ne varmaan pierekään..=))
[quote author="ExoPol" time="20.02.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:08"]
-Mies 29v-
[/quote]
Eikä ne varmaan pierekään..=))
[/quote]
Juuei :D Kysy mun mieheltä...
Mies 29 - tällä on. Ja vielä risat. Mies yritti heittää roskiin, mutta nämä kelpaa mulle hyvin kotiverkkareiksi. Ja sopivat hyvin hanaviinin ottoon. :) Mies baarissa ja lapset nukahti juuri. Tiskokone pyörii, pyykkikone pyörii, kuivausrumpu pyörii. Ja mä pyörin tänne AV:lle. Kippis!
Just vedin Haloo Helsingin "Jos mun pokka pettää". :) (5)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:20"]
Jestas! Kivaa on, vaikka ihan vahingossa "kännin" puolelle meni. Laulattaa. (5)
[/quote]
Nuo vahinkokännit yleensä ne parhaimmat kännit ovatkin =)