Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kans riita. Nukkuisitko kusisessa sängyssä?

Vierailija
20.02.2015 |

Mies on sydänjuuriaan myöten mulle loukkaantunut kun sanoin, että huomenna lähdetään sitten ostaan uus sänky. Oon viimeiset 2 yötä nukkunut vierashuoneessa syystä että mies sai epileksiakohtauksen muuan yö sitten ja laski alleen. Itse en herännyt siihen kohtaukseen vaan siihen, että olin likomärkä selästä, yöpuku imeny sitä pissaa. Siivoa sitten jenkkisänkyä, niin ihan runkoon asti menny se pissi. 

Ja joo, ollaan oltu jo yhteydessä neuronpoliin. Kohtauksia ei ole ollut moneen vuoteen jne ja koskaan aiemmin ei ole sänkyyn pissannut. Nyt sitten en saisi haluta uutta sänkyä? Hällä ei haittaa ollenkaan kusen keskellä nukkuminen, onhan se jo kuivanu!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa se muovitettu frotee petarin alle tai päälle. Ainakin Net anttila myy niitä eri kokoisina. Kuminauhat on reunoissa niin pysyy paikallansa.

En nukkuisi minäkään kusisessa sängyssä ja kyllä se kohtaus voi uusiutua.

Vierailija
22/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta, täällä moni nukkuisi äijän kusaisemassa sängyssä! Nyt teillä on kusijenkkisänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:39"]

Eibse kusi mitään myrkkyä ole. Jotenkin törkeää kerskakulutusta ostaa uusi sänky vain ton takia. Lakanat ja suojukset pesuun ja kunnon kuivatus patjalle. Ei se kuivunut kusi puhtaan lakanan läpi tule.

[/quote]

Niinpä. Mutta nää on näitä hyvinvointivaltion first world probleemoita. 

[/quote]

Sängyn saisi puhtaaksi esim kunnon höyrypesurilla, tai viemällä sen jonnekin, missä sen voi pestä läpikotaisin vedellä ja pesuaineella. Suurin osa sängyistä ei kärsi pesusta yhtään jos ne kuivaa kunnolla. 

Mutta ei, roskiin vaan ja uusi. Kannattaa!

Vierailija
24/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:37"]

Mutta ei, roskiin vaan ja uusi. Kannattaa!

[/quote]

Varsinkin kun sosku maksaa

Vierailija
25/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen runkosängyn saa painepesurilla puhtaaksi sisältäkin jos noin huurut pelottaa. Kuivunut kusi ei kyllä sieltä rungosta haise mihinkään ja kusi on muutenkin steriiliä.

Höyrypesurilla ei kyllä tee mitään, se vain kastelee, tekstiilipesuri on eri asia, puhdistaa kankaat oikeasti.

Vierailija
26/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin vanhempien kanssa asuessa nukkua kissan pissaamassa kun eivät suostuneet ostamaan uutta kun kissa pissaisi siihen kuitenkin. Useimmiten nukuin sohvalla.

Vierailija
27/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties menisi mies vaihtoon ja sänky mukana

Vierailija
28/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:39"]

Eibse kusi mitään myrkkyä ole. Jotenkin törkeää kerskakulutusta ostaa uusi sänky vain ton takia. Lakanat ja suojukset pesuun ja kunnon kuivatus patjalle. Ei se kuivunut kusi puhtaan lakanan läpi tule.

[/quote]

Niinpä. Mutta nää on näitä hyvinvointivaltion first world probleemoita. 

[/quote]haisee, yäk, aikuisen miehen gusi

Vierailija
29/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin akat.
Sänky vaihtoon kokonaan. Jenkkisänkyä (tai muutakaan patjaa) ei voi pestä. Siellä sisällä on metallia ja vaahtomuovia. Se ei kuivu kunnolla jos sen kastelee.
Petauspatjan voi pestä jos se on vanua. Eli sellaista valkoista höttöä.

Miten ihmiset on niin pönttöjä, että maksetaan vakuutuksia mutta ei ikinä muisteta hyödyntää niitä?

Vierailija
30/61 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:35"]

Sinä haluat, sinä haet kaupasta, sinä maksat. Ei kai ole vaikeaa?

[/quote]

Meille nyt kuitenkin ostetaan ihan kunnon sänky painojen mukaan. En ajatellut -eikä mieskään- että itekseen lähden jostain jyskistä hakeen halvimman mahdollisen. :)

ap

[/quote]

ai, sä olet näitä miehen rahoilla eleleviä... just. Sitten tajuan. Olet siis - pissis.

Vierailija
31/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi siinä sängyssä, mutta mitä miehesi on muka voinut asialle, jos hän on epilepsiakohtauksen aikana laskenut alleen? Ei yhtään mitään. Jotenka vähän ymmärrystä, että miestäsi saatta jonkun verran hävettää tämä äksidentti, eikä sinun jyrkkä asenteesi auta asiaa.

Vierailija
32/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uuteen sänkyyn laittaisin petari alle muovilakananan varmuuden vuoksi.

Vierailija
33/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:04"]

En nukkuisi siinä sängyssä, mutta mitä miehesi on muka voinut asialle, jos hän on epilepsiakohtauksen aikana laskenut alleen? Ei yhtään mitään. Jotenka vähän ymmärrystä, että miestäsi saatta jonkun verran hävettää tämä äksidentti, eikä sinun jyrkkä asenteesi auta asiaa.

[/quote]

Ei ole kyse siitä ettenkö ymmärtäisi vaan siitä, että mies ei halua uutta sänkyä. Hänen mielestä on ihan ok nukkua siinä kusessa kun se on kerta kuivannut.

ap

Vierailija
34/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä oon känässä kussut sänkyyn monta kertaa. Kyllä se kuivuu so what???

Vierailija
35/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:04"]

En. Uuteen sänkyyn laittaisin petari alle muovilakananan varmuuden vuoksi.

[/quote]

Mäkin suosittelen tätä, jos tosiaan on varaa uuteen sänkyyn.

Itse nukun kyllä kissan moneen kertaan kusemassa sängyssä, mutta ei ketään voi sellaiseen pakottaa.

Toivottavasti miehesi on kunnossa. Toivottavasti ei häpeile liikaa asiaa, jolle ei mitään mahda.

Vierailija
36/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että miestäsi hävettää sänkyyn kuseminen vaikka hän ei asialle mitään voinutkaan, mutta luulisi hänen silti ymmärtävän, että toisen kusessa nukkuminen on ällöttävää. Useimpien mielestä varmaan myös omassa kusessa nukkuminen.

Vierailija
37/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, uusi sänky ja heti. Mulla on kanssa samantyyppisiä vaatimuksia suhteessa, eli pitäisi tavallaan vajota alemmalle ja erittäin epämukavalle tasolle miehen takia. Että se ei tuntisi alemmuutta tai jotain. Eli miehen lapsella (on kyllä aikuinen ihminen)  on erilaisia mt-ongelmia ja erinäisiä eritteitä on alkanut olemaan asunnossa enemmän kuin mitä on ihmisen terveydelle ja yleiselle puhtauskäsitykselle hyväksi. Nyt on ero tulossa.

Vierailija
38/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sänky haisee?

Vierailija
39/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihtaisin ehkä vaan petarin ja pesisin sängyn tekstiilinpesukoneella. Jos siellä jousissa on jotain kuivunutta kusta, niin ei kai se sieltä haise tai kimppuun hyökkää?

Vierailija
40/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys, ei miehen tarvi olla häpeissään tapahtuneesta. On itsekin ymmällään siitä ja ymmärrän sen paremmin kuin hyvin. Häpeys ja pihiys on kuitenkin eri asia. Se uus sänky haetaan huomenna sen pissan takia. Piste. Sillä kysyin vain, että oisko muille ok nukkua kusisessa sängyssä kun mulle ei ole kun se miehen mielestä on ihan hyvä sänky nyt kun se pissa on kuivunut. EI KIITOS!

ap