Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKUINEN ylipaino ongelma, MITEN te onnistutte laihtumaan? Epätoivo ja itku päivittäistä

Vierailija
26.11.2021 |

Painoa liikaa melkein 40kg.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan tämän ja tästä lähtien kaikki nämä sun jankutusviestit, ei näitä jaksa lukea. Laihduta läski tai älä, mutta älä viitsi päivittäin näitä tänne spämmätä.

Vierailija
2/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti. Hitaasti Hitaasti. Kilo kuussa. Anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä. Kihtiruokavalio

Vierailija
4/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti turhaa vastailette tän viesteihin, tää on eräs sairas henkilö joka jankkaa tätä sontaa täällä lähes päivittäin. Se ei halua vinkkejä, vaan on täällä taas huomenna itkemässä. Älkää vaivautuko.

Vierailija
5/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta laihduttaminen ja aloita loppuelämän kestävä terveellinen ruokavalio. Arvioi tavoitepainosi ja laske, paljonko kaloreja ihannepainon mukaan saat syödä vuorokaudessa. Paino laskee hitaasti mutta pysyvästi.

Vierailija
6/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaamalla ensin paperille joka päivä kaikki ruoat mitä syö ja kaikki juomat mitä juo. Siitä konkreettisesti näkee mitä suuhun menee.

Sitten listan rehellinen tarkastelu. Sen listan kanssa vaikka ravitsemusterapeutille tai laihdutusryhmään. Jos tällaisia ei ole saatavilla, täytyy vain itse karsia ruokavaliosta huonot ruoat pois ja korvata ne terveellisillä.

Parasta olisi kuitenkin saada ulkopuolista ohjausta, varsinkin silloin, kun itse ei pysty asiaa viemään eteenpäin.

Jos liikkuminen tuntuu hankalalta, niin painon hieman pudotessa se alkaa sujua paremmin. Jos kuitenkin jo nyt pystyt käymään kävelylenkillä, lyhyelläkin, niin tee se päivittäin.

Vierailija
7/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta laihduttaminen ja aloita loppuelämän kestävä terveellinen ruokavalio. Arvioi tavoitepainosi ja laske, paljonko kaloreja ihannepainon mukaan saat syödä vuorokaudessa. Paino laskee hitaasti mutta pysyvästi.

Näin olen yrittänyt vuosia, mutta en pysy niissä kaloreissa, mikä avuksi? Ap

Vierailija
8/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on helppoa kun pääsee yli addiktioista.

Vierailija
9/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja lisäksi jo mielenterveyden ja kunnon ylläpitämiseksi liikuntaa, ihan vaikka kävelyä vain, jokunen kerta viikossa, jotta ei siellä kotona koko ajan mieti mitä söisi. Pitää keksiä tekemistä ja suunnata ne ajatukset toisiin mielenkiinnon kohteisiin. Ruoka on vain polttoainetta ja energiaa, ei siitä kuulu tauotta nauttia.

Suo ap itsellesi kuitenkin se yksi herkkuhetki suunnitellusti, jos ei ryöstäydy käsistä, muuten voit unohtaa koko jutun. Kunhan homma etenee, palkitse itsesi jollain, mutta ei syömisillä. T: 50 kg laihduttanut

Vierailija
10/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet jo saanut nämä ohjeet muodossa jos toisessa:

varaa aika terapeutilta ja käy keskustelemassa

pohdi, mikä sinut saa syömään liikaa

älä yritäkään laihduttaa tahdonvoimalla

luovu herkuista hitaasti, puolita, puolita ja puolita

hylkää mättöruoka

hanki kirja "Laihduttamisen loppu" tai mikä tahansa aihetta käsittelevä, ei mitään ihmedieettejä kuitenkaan

lisää liikuntaa, jos asut kerrostalossa, niin portaat päivittäin ylös ja alas

minut laihdutti rintasyöpä, sitä en suosittele

Vierailija
11/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois kaikki missä on sokeria.

Jätä pois välipalat.

Syö 3-4 kertaa päivässä.

Älä huijaa.

Älä osta houkutuksia, älä leivo, pysy kohtuudessa.

Vierailija
12/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolitat päivittäisen syömisesi, laihdut.

Minä pudotin painoani 40kg neljässä vuodessa ja se on pysynyt. Se on hidasta, mutta se toimii. Oikoteitä ei ole.

Vierailija
13/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kyselet apua, kun vaan syöt? Ei kukaan pysty sua laihduttamaan, vaan homma on tehtävä itse!

Mieti mitä kaikkia sairauksia voit saada, ja laita niistä lista jääkaapin oveen. Laita myös kuvia todella sairaalloisen ylipainoisista vartaloista, jospa se ehkäisisi hiukan edes himojasi. Mulla toimi.

Pienet muutokset auttavat. Metwursti vaihdetaan kalkkunaleikkeeksi, maito rasvatonta, mehut sokerittomia, muusin sijasta 1 peruna, vaalea leipähöttö täysjyväviljaksi jne. Annoskoot pienemmiksi, ja vaikka 1 tai puolikas hedelmä jälkkäriksi. Vie makeanhimoa pois. Kokeile rohkeasti uusia juttuja.

Vierailija
14/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdonvoima. Jos haluat pudottaa painoasi, tee se. Vain sinä voit sen tehdä. Vähempiin kaloreihin tottuu, kun annat itsellesi mahdollisuuden.

Vierailija
15/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmasi on itsesäätelykyvyn puute. Parempi minäsi katselee avuttomana vierestä kun heikompi minäsi mättää suustasi sisään liian paljon ja liian kaloripitoista ruokaa. Ahmatti on voitolla ja sen ruokahalu kasvaa koko ajan?

Vierailija
16/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kovat rasvat pois ja siirry öljyihin. . Lihaa vain kerran pari viikossa, myös makkarat ja juustot. Samoin sokerituotteet.

Syö riittävästi. Liikuntaa päivittäin ja 8h yöunet ja riittävästi lepoa.

Näin itse olen laihtunut pikkuhiljaa ja nyt paino pysynyt samoissa lukemissa jo vuosia.

Vierailija
17/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, että mitä joutuisammin aloitat, sitä nopeammin pääset lopputulokseen. Ja sehän tietää sitä, että jos olet saavuttanut tavoitepainosi (tai olomuodon jossa on hyvä olla) voit taas syödä kuten "normaalisti", eikä tarvitse ainakaan olla nälissään. Laihduttajan ei toki kuulukaan, mutta taisteluahan homma loppupeleissä on, muutoin ei olisi lihaviakaan.

Tuo "normaalisti" syöminen tarkoittaa, sitä, ettei enää tarvitse laihduttaa, vaan paino pysyy samoissa lukemissa normaalisyömisellä, joten se laihtuminen päättyy. Energiantarve on tosin pienempi kuin ennen laihduttamista. Pikkuhiljaa löytyy se oma tarve ja elimistö sopeutuu. Painoa pitää ainakin aluksi tarkkailla, jotta ei ala palata entiseen. 

Vierailija
18/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienet jo saanut nämä ohjeet muodossa jos toisessa:

varaa aika terapeutilta ja käy keskustelemassa

pohdi, mikä sinut saa syömään liikaa

älä yritäkään laihduttaa tahdonvoimalla

luovu herkuista hitaasti, puolita, puolita ja puolita

hylkää mättöruoka

hanki kirja "Laihduttamisen loppu" tai mikä tahansa aihetta käsittelevä, ei mitään ihmedieettejä kuitenkaan

lisää liikuntaa, jos asut kerrostalossa, niin portaat päivittäin ylös ja alas

minut laihdutti rintasyöpä, sitä en suosittele

Jotain syöpää olen toivonutkin, että vihdoin laihtuisin, ilman sairautta se ei näytä onnistuvan, olenhan vuosia yrittänyt

AP

Vierailija
19/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kyselet apua, kun vaan syöt? Ei kukaan pysty sua laihduttamaan, vaan homma on tehtävä itse!

Mieti mitä kaikkia sairauksia voit saada, ja laita niistä lista jääkaapin oveen. Laita myös kuvia todella sairaalloisen ylipainoisista vartaloista, jospa se ehkäisisi hiukan edes himojasi. Mulla toimi.

Pienet muutokset auttavat. Metwursti vaihdetaan kalkkunaleikkeeksi, maito rasvatonta, mehut sokerittomia, muusin sijasta 1 peruna, vaalea leipähöttö täysjyväviljaksi jne. Annoskoot pienemmiksi, ja vaikka 1 tai puolikas hedelmä jälkkäriksi. Vie makeanhimoa pois. Kokeile rohkeasti uusia juttuja.

Olen tutkinut eri sairauksia, joiden vuoksi laihtuu, mutta niitä on todella vaikea hankkia itse, ne vain tulee

Ap

Vierailija
20/43 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdonvoima. Jos haluat pudottaa painoasi, tee se. Vain sinä voit sen tehdä. Vähempiin kaloreihin tottuu, kun annat itsellesi mahdollisuuden.

Olen totutellut vähempiin kalori määriin, kestän max 2 vkoa, sitten en enää kestä sitä tuskaa

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän