Miten tässä nyt pitäisi toimia? Mies pitää seksilakkoa kostoksi
Minulta on ollut monta vuotta halut hukassa, seksiä on kuitenkin ollut 1-2 kertaa kuussa. Mies on kyllä aina tehnyt aloitteen ja olen välillä kieltäytynytkin, en esim. tykkää salassa nurkan takana kun lapset viereisessä huoneessa. Enkä tosiaan ole muutenkaan niin innoissani ollut, kun en esim. saa enää orgasmia. Eikä muutenkaan mikään herätä sellaista seksuaalista tunnetta, niin että kaikki minulle tehtävät toimenpiteet on aika turhia. Joka tapauksessa mies on nyt mielenosoituksellisesti lakossa, sanoo ettei tee aloitetta ja voi olla että kieltäytyy. No mistäs minä nyt tiedän, milloin hän sitä seksiä olisi valmis harrastamaan? Ja mikä kelpaa aloitteeksi? Olen esim. silittänyt selkää, mutta jos mies ei ole liikahtanut mitenkään niin olen ajatellut että haluaa olla rauhassa. Mutta ilmeisesti olisikin pitänyt ehkä jatkaa (mitä itse inhoan omalla kohdallani) ja mennä niin pitkälle että toinen lopulta sanoo ei jos ei halua. Mies nyt selvästi odottaa minulta jotain toimenpiteitä ja muistuttelee välillä, että kolme viikkoa on mennyt ilman lähestymistä. Minä taas olen kuvitellut lähestyneeni, mutta ei ilmeisesti miehen mielestä. Mitenkähän tässä nyt pitäisi toimia?
Tässä on ollutkin jo hyviä pointteja, mutta 35 kiteytti paljon. Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia miehen takia, nuorempana seksi kiinnosti koska oli kiihottavaa tietää olevansa hyvännäköinen ja haluttava. Enää en sitä ole ja synnytykset pilasivat sekä vyötärön että alapään. En enää tunne niin hyvin ja paras paikka hävisi kokonaan synnytyksessä. En tykkää saada suuseksiä, alapään räpeltäminen tuntuu epämiellyttävältä kun paikat ei kostu. Mutta haluaisin seksiä, koska rakastan miestäni ja haluaisin että tämä hänelle edelleen tärkeä asia tulisi kohtuudella hoidetuksi. Mutta minusta tuntuu, etten pysty siihen mitä mies haluaa. En pysty kiihottumaan, mutta pystyn hoitamaan homman.Se ei riitä ja ymmärrän kyllä, että se varmaan syö itsetuntoa. Mutta kyse ei ole siitä etten haluaisi miestäni, pidän häntä todella komeana ja häntä on ilo katsella, en vaan halua seksiä, en edes itseni kanssa. ap