Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kaupanpäällisistä?

Vierailija
11.04.2024 |

Jotain pientä kivaa jonka myyjä laittaa mukaan kassiin tai pakettiin. Mitkä ovat parhaita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat kivoja, jos eivät olisi jotain krääsää.

Vierailija
2/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat tarpeellisia. Ei kannata hukata rahaa mihinkään turhaan. Mistä asioista on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa tekemistä ja hyvää rehellistä palvelua, se on parasta. Kohtuullisella hinnalla. Kannattaa ajatella järkevästi sitä toimintaa myöskin että se kestäisi.

Vierailija
4/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ovat tarpeellisia. Ei kannata hukata rahaa mihinkään turhaan. Mistä asioista on kyse?

Ehkä jokin järkevä tai kiva kaupanpäällinen. Itse en ole kauppias tai myyjä. Joskus saanut kyllä niitä, liittyneet enemmän siihen kaupan aihealueeseen mitä siellä myydään.

Vierailija
5/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin setelit.

Vierailija
6/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jokin järkevä tai kiva kaupanpäällinen. Itse en ole kauppias tai myyjä. Joskus saanut kyllä niitä, liittyneet enemmän siihen kaupan aihealueeseen mitä siellä myydään.

Ok. Samaa mieltä siis 

Vierailija
7/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonnin setelit.

Yllätys sinänsä.

Vierailija
8/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli tosi kiva saada pieni Aalto-maljakko ja suklaata asuntokaupan kylkiäisinä. 300 000 €:n vaasi, on komea.

Vierailija
9/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kaupanpäällinen kun rahanalainen

Vierailija
10/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokeräimistä tykkään, paneeleista en niinkään.

Vierailija
11/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan kosmetiikkaa ja saan kasvonaamion kaupan päälle niin se on oikeasti mukavaa.

Vierailija
12/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kun tilaa apteekista niin ne laittaa mukaan salmiakkijauhetta mistä tykkään kovasti. Joskus on myös kosmetiikkaa ja itsehoitotuotteita.

Vierailija
13/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, kun tilaa ruokaa, niin Cittari laittaa jonkun uutuuden kaupanpäällisiksi. Matsmartista saa myös, jos ostaa jollain tietyllä summalla.

Vierailija
14/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua mitään ylimääräisiä tilppendöörejä ostosteni lisäksi. Lentävät suoraan roskikseen, jos niitä ujutetaan mukaan.

Vierailija
15/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanpäälliset on ihania. Välillä ne niin fiksuja ja kivoja, että ihan vain niiden vuoksi tilaan. Ennen oli nimenomaan Yves Rocher niistä kuuluisa. Nättejä meikkilaukkuja ja söpöjä,  pikkuisia posliinieläimiä.

Vierailija
16/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut joskus hyviä kaupanpäällisiä, jos huonojakin. Karkkia en uskalla syödä välttämättä. ap

Vierailija
17/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se ei ole peräsuolenlaskeuma. 

Vierailija
18/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen jos saan tarvitsemani tuotteen järkevään hintaan. En oikeastaan halua mitään kylkiäisiä, varsinkin joku mainoskrääsä tai muu turha tuote vain ärsyttäisi. Joskus nettikaupasta tilatessa on tullut jokin ''yllätys'' ja on vain rasittanut kun on pitänyt hankkiutua siitä eroon. Makeinen tai muu pieni vastaava kuluva olisi kai ok.

Vierailija
19/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaupanpäällisinä vain kosmetiikkatuotteita. Ihan kiva. Oikeastaan, yksi tuote jota olisin voinut harkita ostavani jatkossa, osoittautui mulle täysin sopimattomaksi. Olin siis tosi tyytyväinen, että tuli näin testattua eikä tullut hukkaostosta.

Vierailija
20/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei varmaankaan tarkoitettu muropaketin mukana tulevaa lusikkaa, tai nenäliinapaketteja ostamalla saatua pehmo-oravaa, tai peltistä kahvipurkkia jos ostat x-määrän kahvia?

En muista, että tuollaisia olisi näkynyt pitkään aikaan. Orionilla olen nähnyt keräilykampanjoita toistuvasti, niistä olen saanut muutaman Muumimukin, Marimekon pyyhkeen ja Lapuan kankurien pellavaliinan, en mitään muovikrääsää vaan tavallista käyttötavaraa. Lasten ollessa vielä vaipoissa, kerättiin vaippapaketeista koodeja ja niillä saatiin esimerkiksi roolivaatteita, tavallisia vaatteita, kuravaatteet ja kunnollisia kestäviä leluja. Eli tällaisista kylkiäisistä olen tykännyt, tavarasta riippuen ja näissä on päässyt itse valikoimaan.

Joskus verkko-ostosten mukana tulee joku pieni sample tai nallekarkkeja, muutamasta kaupasta kauniit kortit jotka toimivat nykyään kirjanmerkkeinä. Nämäkin kivoja ylläreitä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan