Miten tässä nyt pitäisi toimia? Mies pitää seksilakkoa kostoksi
Minulta on ollut monta vuotta halut hukassa, seksiä on kuitenkin ollut 1-2 kertaa kuussa. Mies on kyllä aina tehnyt aloitteen ja olen välillä kieltäytynytkin, en esim. tykkää salassa nurkan takana kun lapset viereisessä huoneessa. Enkä tosiaan ole muutenkaan niin innoissani ollut, kun en esim. saa enää orgasmia. Eikä muutenkaan mikään herätä sellaista seksuaalista tunnetta, niin että kaikki minulle tehtävät toimenpiteet on aika turhia. Joka tapauksessa mies on nyt mielenosoituksellisesti lakossa, sanoo ettei tee aloitetta ja voi olla että kieltäytyy. No mistäs minä nyt tiedän, milloin hän sitä seksiä olisi valmis harrastamaan? Ja mikä kelpaa aloitteeksi? Olen esim. silittänyt selkää, mutta jos mies ei ole liikahtanut mitenkään niin olen ajatellut että haluaa olla rauhassa. Mutta ilmeisesti olisikin pitänyt ehkä jatkaa (mitä itse inhoan omalla kohdallani) ja mennä niin pitkälle että toinen lopulta sanoo ei jos ei halua. Mies nyt selvästi odottaa minulta jotain toimenpiteitä ja muistuttelee välillä, että kolme viikkoa on mennyt ilman lähestymistä. Minä taas olen kuvitellut lähestyneeni, mutta ei ilmeisesti miehen mielestä. Mitenkähän tässä nyt pitäisi toimia?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:54"]
No onko ap saanut bongattua?
[/quote]
Siis VONGATTUA!!! :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:32"]En ole mielestäni pihdannut. Pihtaaminen tarkoittaa kai sitä, ettei tahallaan anna, kostoksi jostain. Mun mies siis pihtaa nyt. Ymmärrän kyllä, että tilanne on hänelle ikävä ja tietysti itsekin olisin mielelläni kuten ennen ja nauttison seksistä. Nyt se on vähän sellainen pesukoneen täyttöhomma: tekeehän sitä, ei tunnu oikein miltään mutta ei sitä keskun unien huvita lähteä tekemään. En nalkuta ja tienaan enemmän kuin mieheni. ap
[/quote]
Mikä kohentaisi sun oloa? Ettet tutisi oloasi sellaiseksi kuin aikaisemmin kuvailit? Painoa tullut ? Vai itsetunto juttu? Ehkäpä ammattilainen osaisi auttaa?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:44"]Minä luulen ymmärtävänäni ainakin hieman AP:n ongelmaa. Siksipä ymmärrän senkin, miten hän kokee miehen pihtaamisen ongelmaksi vaikkei itse seksiä haluakaan.
Minä en itse ole IKINÄ saanut yhdynnässä orgasmia. En kertaakaan. Partnereita minulla ei ole ollut kuin kolme, lukioiässä kaksi poikakaveria (nämä hyvin lyhyitä suhteita) ja kolmantena sitten mun aviomieheni. Ollaan oltu hänen kanssaan kimpassa jo 15 vuotta (olen 35v). Kaikkia näitä poikia/miehiä olen nuorena "halunnut", siis olen kiihottunut jne. mutten kenenkään kanssa ole saanut orgasmia. Seksi on ollut ihan jees, eniten olen ehkä nauttinut siitä tunteesta että huomaan miesten haluavan minua ja nauttivan minusta ja kehostani. Mutta esim. hieronta tuntuu minusta fyysisesti nautinnollisemmalta kuin yhdyntä.
Enää en siis halua seksiä, koska en "saa" siitä oikein mitään. Tulee vain kuuma ja huomaan ajattelevani koko ajan, että olisipa tämä pian ohi. Suhteen alussa kyllä halusin miestäni. Silloin toki olin vasta 20v hormoonihirmu, libido varmasti ihan eri luokkaa kuin nyt ruuhkavuosissa elävänä keski-ikää lähtestyvänä uupuneena perheenäitinä. Mutta näiden viidentoista vuoden jälkeenkään mieheni ei ole oppinut minua tyydyttämään. Kädet on jotenkin kömpelöt ja kovakouraiset, pureskelee kynsiään ja lohjennut kynsi alapäässä tuntuu yhtä kiihottavalta kuin pistelisi neulalla kynsien alle. Ei ymmärrä kehonkieltäni lainkaan, ei ymmärrä esim. yhdynnän aikana ollenkaan milloin koen nautinnollisemmaksi hitaan menon ja milloin nopeamman. Ei vaikka sanon "hitaammin" tai "älä vaan nyt lopeta" niin pistää menemään ihan omaa tahtiaan. Jossakin vaiheessa olen varmaan vaan luovuttanut. Todennut että se ei tästä paremmaksi muutu, olen rakastunut mieheen joka on huono sängyssä.
Ja tämä on se ongelma. Rakastan miestäni - Mutten halua häntä. Haluaisin haluta, ja jos meillä olisi ap:n kaltainen tilanne jossa mies "pihtaisi", niin kyllä minä yrittäisin häneltä seksiä saada, sillä tietäisin hänen itsensä sitä haluavan. Tekisin sen nimenomaan rakkaudesta, en halusta.
Meillä on ap toiminut sellainen, että käydään yhdessä suihkussa. Siellä mies pesee ja hyväilee minua, ja sitten minä usein tyydytän mieheni suulla ja käsillä. Hyvin harvoin hän tulee sisääni, vetoan siihen että suihkussa on niin ahdasta että menee säätämiseksi. Hän on kovin tyytyväinen suu- ja käsihoitoon, kiemurtelee nautinnosta. Varmasti paremmalta tuntuukin kuin minun alapääni josta olen puskenut kaksi potraa poikaa pihalle.
Niinä päivinä jolloin en kertakaikkiaan jaksa kiinnostua ajatuksesta että pitäisi suihkussa hommat hoitaa, totean että käyn tänään yksin pikasuihkussa. Tai etten tänä iltana pese hiuksia, vaan käyn suihkussa vasta aamulla. Tämä toimii meillä koodikielenä sille, että onko seksiä vai ei.
TOisinsanoen seksittömän kauden jälkeen olen vaan kylmästi päättänyt, että koska seksi ei itselleni ole tärkeää (tai siis se etten saa orgasmia), tyydyn osaani ja rakkaudesta mieheeni pidän kuitenkin huolen että hän sitä saa. Mieheni on hyvä ja ihana kaikilla muilla osa-alueilla, sängyssä vaan ihan kamalan huono. Onneksi minä olen hyvä häntä suulla ja käsillä hellimään, hommat on tarvittaessa piankin hoidettu eikä tule edes isoa vesilaskua. Toisinaan toki hemmottelen ja kiusaan häntä pitkiäkin aikoja, ja sitten lopussa haikeana mietin miten mukavaa olisi jos joskus voisi laueta yhdessä. Mutta en usko että niin tulee koskaan tapahtumaan. Ei vaan siltä osin natsaa tämä meidän yhteiselämä. Mutta seksi on niin pieni osa elämää, että jostain on vaan joustettava. Meillä se on minun orgasmini.
Ap, pyydä siis mies kanssasi suihkuun. Siitä voi alkaa teilläkin sopuisan elämän uusi aika. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:49"]
Siis ap ei halua seksiä ja mies pitää kostoksi lakkoa. Ja tämän pitäisi vaikuttaa miten?
[/quote]
[/quote]
Oletko sanonut miehellesi tämän?
35 sä olet ihan kammottava lehmä. Syytät miestäsi huonoksi rakastajaksi kun et ole ikinä saanut orgasmia eikä hän viiteentoista vuoteen ole oppinut sitä sinulle antamaan. Miehesi ei osaa lukea kehonkieltäsi??? Mikä helvetin ajatustenlukija kuvittelet hänen olevan?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:12"]
elimen hinkkaamista persettä vasten, mutta ilmeisesti nuo on just sitä mitä pitäis tehdä. ap
[/quote]
jep.
T: Mies
Oot siis näitä prinsessoja joiden mielestä alote tulee aina vain mieheltä ja itse ei mitään osata tehdä? Miten se sun mies tekee niitä alotteita? Ehkä se ymmärtää jos teet niitä samalla tavalla, ku sekin?
Tosin kannattaako sun mitään aloitetta tehdä, jos et seksiä halua?
Oletko yrittänyt selvittää itsellesi, miksi inhoat sitä "jatkamista"?
No Herran jestas puhukaa siitä, mistä toinen tykkää. Revi mieheltäsi housut jalasta ja ala imeä. Ja jos mies kieltäytyy, kokeile seuraavana päivänä uudestaan vaikka jollain toisella tavalla.
Ole aktiivinen.
Hiero takapuolta miehesi jalkoväliä vasten.
Olipa sekavaa.
Mutta siis sinulla on halut hukassa mutta haluat kuitenkin että teillä on seksiä?
Mies ei halua kuitenkaan enää vongata?
Sopikaa vaikka että teillä on kerran viikossa seksiä tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan esim. la-illalla kun lapset nukkuu. Vaikka se on tylsää "sopimuksen mukaan"niin siitä voi tehdä "kiinnostavampaa".
Kun tiedät että illalla on seksiä niin voit koko päivän yrittää itsekin päästä tunnelmaan ja miettiä juuri sinua kiihottavia asioita ja laitat vaikka seksikkäät alusvaatteet tai mikä nyt olisi sinun/teidän juttu.
Miehen ei tartte vongata eikä sinun tehdä alotteita jos se ei luonnistu.
Mutta minä ainakin vain kysyin äsken että tuux mun kanssa saman peiton alle ja mies tuli :) suoraan kysymykseen suoraa toimintaa. Jos olisi sanonut ei niin olisin tehnyt jotain muuta tai hoidellut itse itseni.
Teidän molempien kannattaa oikeasti nähdä vaivaa makuuhuoneessa muutoin toinen osapuoli jolla libido on korkeammalla vo hyvinkin lähteä vieraisiin ja siinä vaiheessa joutuu kyllä se osapuoli katsomaan peiliin joka ei ole panostanut seksiin.
En ole prinsessa. Itselleni ei vaan seksi tule enää koskaan mieleen, en halua sitä. On siis mahdotonta tehdä aloitetta omasta halustani, pitäisi saada jotenkin selville milloin mies haluaisi. Olen tätä siis yrittänyt tunnustella esim. selkää silittelemällä, mutta jos mies ei ole liiikahtanut niin olen tulkinnut ettei sitä huvita, ei kannata jatkaa. Itse siis inhoan sitä kun selkeästi yritän nukkua ja toinen tulee rääppimään. Itse asiassa en tykkää miehen aloitteentekemisen tavoista = kourimista, lääppimistä, elimen hinkkaamista persettä vasten, mutta ilmeisesti nuo on just sitä mitä pitäis tehdä. ap
Ensimmäinen asia, joka teidän pitäisi selvittää on se, miksi et enää halua ja miksi et saa orgasmejakaan enää.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:12"]
En ole prinsessa. Itselleni ei vaan seksi tule enää koskaan mieleen, en halua sitä. On siis mahdotonta tehdä aloitetta omasta halustani, pitäisi saada jotenkin selville milloin mies haluaisi. Olen tätä siis yrittänyt tunnustella esim. selkää silittelemällä, mutta jos mies ei ole liiikahtanut niin olen tulkinnut ettei sitä huvita, ei kannata jatkaa. Itse siis inhoan sitä kun selkeästi yritän nukkua ja toinen tulee rääppimään. Itse asiassa en tykkää miehen aloitteentekemisen tavoista = kourimista, lääppimistä, elimen hinkkaamista persettä vasten, mutta ilmeisesti nuo on just sitä mitä pitäis tehdä. ap
[/quote]
Teidän kannattaa käydä rakentava keskustelu siitä miten seksielämästä saadaan molempia tyydyttävä.
Ja vaikka sinä et seksin laadun parantuessakaan haluaisi usein seksiä niin parisuhde perustuu altruismiin. Eli olisi hyvä ottaa huomioon se että mies haluaa useammin.
Ei mies halua mitään sopimusjuttuja. Se haluais että haluaisin, tekisin kiihkoissani aloitteen ja ehkä myös että jäisin pettyneeksi kun mies päättäisi pihdata kostaakseen. Mun pitäis nyt osata näytellä kiihkoissaan tehty aloite, jotta mies pääsisi antamaan pakit ja saisi mielihyvää kostosta. Ei ole mitään minua kiihottavia juttuja. Olen yrittänyt monesti ajatella kaikkea, mutta ei vaan kiinnosta. Seksikkäät alusvaatteet eivät ole päälläni seksikkäitä vaan oksettavia, sellaiset jutut ei auta. ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:15"]Ensimmäinen asia, joka teidän pitäisi selvittää on se, miksi et enää halua ja miksi et saa orgasmejakaan enää.
[/quote]
Minä tedän kyllä: koska olen omasta mielestäni oksettavan ruma ja pilalla synnytysten jälkeen. ap
Et sinä elä miestä varten, jos sinua ei haluta, niin sinua ei haluta. Potki tuollainen itsekeskeinen kakara elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:20"]
Ei mies halua mitään sopimusjuttuja. Se haluais että haluaisin, tekisin kiihkoissani aloitteen ja ehkä myös että jäisin pettyneeksi kun mies päättäisi pihdata kostaakseen. Mun pitäis nyt osata näytellä kiihkoissaan tehty aloite, jotta mies pääsisi antamaan pakit ja saisi mielihyvää kostosta. Ei ole mitään minua kiihottavia juttuja. Olen yrittänyt monesti ajatella kaikkea, mutta ei vaan kiinnosta. Seksikkäät alusvaatteet eivät ole päälläni seksikkäitä vaan oksettavia, sellaiset jutut ei auta. ap
[/quote]
Ymmärrän miestäsi, kun meillä vähän sama tilanne, mutta toisin päin. Itsekin olen ajatellut lakkoon ryhtymistä juuri ajatuksena tuo, että toinen sitten haluaisikin ja tekisi kiihkoissaan aloitteen. En kuitenkaan haluaisi, että se kiihko olisi näyteltyä, koska se paistaisi kuitenkin läpi ja siitä tulisi vielä paskempi olo. Minä en esimerkiksi osaa enään olla iloinen niistä vähistäkään aloitteista, koska tuntuu, että mies tekee niitä vain minun mielikseni.
Toivottavasti ymmärrät että haluttomuus aiheuttaa parisuhteen toiselle osapuolelle tuskaa ja syö itsetuntoa todella paljon. En halua vähätellä sinun ongelmaasi sillä en usko, että itsekään olet tyytyväinen haluttomuuteesi. Mutta.. Toivon, että osaat myös ajatella kumppanisi tunteita.
Pihdatkaa kilpaa, pistäkää vielä pari tuhatta euroo panokseksi, että se joka häviää ja myöntää ettei pysty enää olemaan ilman seksiä maksaa.
No onko ap saanut bongattua?