Miten tässä nyt pitäisi toimia? Mies pitää seksilakkoa kostoksi
Minulta on ollut monta vuotta halut hukassa, seksiä on kuitenkin ollut 1-2 kertaa kuussa. Mies on kyllä aina tehnyt aloitteen ja olen välillä kieltäytynytkin, en esim. tykkää salassa nurkan takana kun lapset viereisessä huoneessa. Enkä tosiaan ole muutenkaan niin innoissani ollut, kun en esim. saa enää orgasmia. Eikä muutenkaan mikään herätä sellaista seksuaalista tunnetta, niin että kaikki minulle tehtävät toimenpiteet on aika turhia. Joka tapauksessa mies on nyt mielenosoituksellisesti lakossa, sanoo ettei tee aloitetta ja voi olla että kieltäytyy. No mistäs minä nyt tiedän, milloin hän sitä seksiä olisi valmis harrastamaan? Ja mikä kelpaa aloitteeksi? Olen esim. silittänyt selkää, mutta jos mies ei ole liikahtanut mitenkään niin olen ajatellut että haluaa olla rauhassa. Mutta ilmeisesti olisikin pitänyt ehkä jatkaa (mitä itse inhoan omalla kohdallani) ja mennä niin pitkälle että toinen lopulta sanoo ei jos ei halua. Mies nyt selvästi odottaa minulta jotain toimenpiteitä ja muistuttelee välillä, että kolme viikkoa on mennyt ilman lähestymistä. Minä taas olen kuvitellut lähestyneeni, mutta ei ilmeisesti miehen mielestä. Mitenkähän tässä nyt pitäisi toimia?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:38"]
35 sä olet ihan kammottava lehmä. Syytät miestäsi huonoksi rakastajaksi kun et ole ikinä saanut orgasmia eikä hän viiteentoista vuoteen ole oppinut sitä sinulle antamaan. Miehesi ei osaa lukea kehonkieltäsi??? Mikä helvetin ajatustenlukija kuvittelet hänen olevan?
[/quote]
Joo, paljon mahdollista että olen kamala lehmä. Mutta mistä ihmeestä keksit etten ole sanonut asiasta miehelleni?! Olen sanonut, niinkin monta kertaa VUOSIEN aikana, että lopulta luovutin. Hän ei vaan kiihottuessaan kykene miettimään muuta kuin itseään.
En tiedä millainen rakastaja Sinä olet, mutta väitän ettei normaalin ihmisen tarvitse olla mikään ajatusten lukija, että osaa sängyssä lukea kumppanin kehonkieltä. Varmasti moni aistii rakkaasta ihmisestä (tai vähemmänkin rakkaasta) että mistä hän nauttii. Mitä liikettä / asentoa tms kannattaa jatkaa tai olla jatkamatta. Jos toinen vaikertaa selkä kaarella nautinnosta, että älä vaan nyt lopeta, niin eikö se ole aika selkeä viesti?
Mutta mun mies on muuten tosi ihana, kuten sanottu pärjään kyllä tämän asian kanssa :) Pyrin vain symppaamaan ap;tä, hänen tilantee
tilanteensa ei tuskin ole kovin poikkeuksellinen.
-35
-35:sen vastaus kiteytti hyvin ap:n tilanteen: nainen ei tunne halua, mies ei osaa rakastella ja tyydyttää naistaan.
Ap:llä on selvästi synnytyksen jälkeinen tilanne (masennus?) jossa hän ei ole löytänyt itseään aikuisena naisena. Oman kehon vihaaminen on negativiista eikä vie mihinkään. Nyt pitäisi ap;n saada omaa aikaa tehdä omassa rauhassa kivoja asioita ja yrittää löytää oma kehonsa ja sen mielihyvä. Huolehtiminen omasta kehosta lisää myös tyytyväisyyden tunteita kehoon: ei naisen keho ole pelkkä näyttelyesine vaan se on naiselle se nautinnon tuottaja. Ap:n pitää lopettaa oman kehon näkeminen esineenä, joka on pilalla. Hänhän on saanut lapsen, siitä kehosta sen pikkuihmeen puristanut. Jos pari arpea on siinä hötäkässä tullut, niihin pitää suhtautua rakastavasti kuten elämän merkkeihin yleensä.
Ap:n miehen pitäisi jotain seksiopetusta saada. Tuollainen hinkkaaminen ja räplääminen on aikuiselle miehelle noloa.
Kun ap löytää jotain itsetuntoa, iloa ja nautintoa elämäänsä, ja mies saa hieman enemmän ymmärrystä seksiin, sitten heidän pitää yhdessä istua opettelemaan niitä kommunikaatiotaitoja, jotka ovat kummaltakin hukassa.
Kyllä tuossa ammattiapu olisi tarpeen.
Ap, osta liukuvoidetta. Apteekista, KY Jelly. Pane sormella hiukan emättimeen ennen seksiä, on kummallekin miellyttävämpää kun olet kostea, vaikka se ei kiihottumisesta johtuisikaan.
Puhukaa. Ja suukotelkaa. Ja sen selän sittämisen lisäksi voisit kysäistä, olisiko miehesi mielestä nyt sopiva hetki seksiin.
Joo, sain "vongattua". Päädyin suoraan lähestymiseen, näköjään sen tosiaan pitää olla tuollaista alkeellista housut pois ja hommiin-juttua. Ei minua ole koskaan tyydyttänyt yksikään mies. Eikä synnytysvauriot ole mitää pikkuarpia. Tunto on hävinnyt, ei kostu. Niinkuin ei olisi mitään hermoratoja ylä- ja alapään välillä. Ja viimeisestä synnytyksestä on nyt neljä vuotta. Liukkaria tottakai pitää olla, minua inhottaa se ällöttävä lima. ap
Ei tuo mielestäni mieheltä kostoa ole. Turhautumista. Ei jaksa enään vongata. Kokee kai että jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Eli sit kun kelpaan, niin tee sinä aloite. Niin ja kannattanee hakeutua seksiterapiaan. Yksi mahdollisuus on myös, että AP on masentunut. Joka tapauksessa ulkopuolinen apu/arvio lienee tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 03:17"]
Joo, sain "vongattua". Päädyin suoraan lähestymiseen, näköjään sen tosiaan pitää olla tuollaista alkeellista housut pois ja hommiin-juttua. Ei minua ole koskaan tyydyttänyt yksikään mies. Eikä synnytysvauriot ole mitää pikkuarpia. Tunto on hävinnyt, ei kostu. Niinkuin ei olisi mitään hermoratoja ylä- ja alapään välillä. Ja viimeisestä synnytyksestä on nyt neljä vuotta. Liukkaria tottakai pitää olla, minua inhottaa se ällöttävä lima. ap
[/quote]
Liian alhainen estrogeenitaso, sen puute? Mene lääkärille, auttavat. Tai hakekaa muualta apua tilanteeseenne! tsemppiä
Ap:n mies on siis vetänyt herneet nenuun ap:n haluttomuuden takia. Ja nyt yrittää saada ap:n halut palaamaan käyttäytymällä tylysti.
Joo silleenhän kenen tahansa halut saadaan heräämään ;) NOT.
Oikeasti todella moni nainen menettää halunsa pikkulapsiaikana. Sen voisi sanoa olevan luonnon järjestämä ehkisy. Ei ole järkevää hankkiutua raskaaksi jos voimat ei riitä uuden vauvan hoitamiseen. Keho tietää tämän eikä ymmärrä että olemassa muitakin ehkäisykeinoja. Hormonitoiminnalle on vaikea opettaa tämmöisiä asioita.
Todella moni nainen kärsii tästä, ja uupuu entistä pahemmin ulkoa tulevien paineiden takia. Kun pitäis haluta mutta ei vaan pysty haluamaan. Ja tämä vaan pahentaa ja pitkittää haluttomuutta.
Hyvässä parisuhteessa tästäkin ongelmasta selvitään ilman hirveää draamaa ja pettämistä.
Miten selvittää se, miksi ei halua? Eikös se ole aika yleistä naisilla pitkässä suhteessa, ja yleensä johdu vaihtelun puutteesta?
Eipä kai sillä väliä mistä haluttomuus johtuu vaan miten se saadaan takaisin. Nyt lääkäriin välittömästi, ennen kuin koko parisuhde kaatuu!
Posliiniksi vaan ja jos vatsa hävettää niin laita pitkä paita joka on jotain kivempaa materiaalia kuin tavallinen t-paita eteen(ei miehet välitä onko paitaa vai ei mutta ap:ta voi auttaa). Sano miehelle et haluat saada orkun ja pistät sen nuolemaan ja ylös ei oo tulemista ennenkuin valmista. Rentoudu. Kyllä se sieltä tulee kun unohtaa kaiken muun ja antautuu nautinnolle.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:57"]Tässä on ollutkin jo hyviä pointteja, mutta 35 kiteytti paljon. Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia miehen takia, nuorempana seksi kiinnosti koska oli kiihottavaa tietää olevansa hyvännäköinen ja haluttava. Enää en sitä ole ja synnytykset pilasivat sekä vyötärön että alapään. En enää tunne niin hyvin ja paras paikka hävisi kokonaan synnytyksessä.
Mutta kyse ei ole siitä etten haluaisi miestäni, pidän häntä todella komeana ja häntä on ilo katsella, en vaan halua seksiä, en edes itseni kanssa. ap
[/quote]
Tarkoitatko sanoa, että vaurioiduit siten, että klitorista ei ole enää ollenkaan, vai koitko jonkun henkilökohtaisen kohdan parhaimmaksi, josta lähti synnytysten myötä tunto? Oletko kokeillut vibraattoreita, tuntuvatko ne missään?
Hanki rakastaja ja jos miestä kiinnostaa niin anna säännöllisin välein hällekin ja jos ei miestä edelleenkään kiinnosta niin anna olla. (mies kyllä pettää sua jatkuvasti)
kommunikaatiotaidot hiukkasen hukassa sulla. Ehkä olet vähän itsekin hukassa itseltäsi. Sun pitäisi havahtua elämään....
En lukenut ihan jokaista ketjun riviä, mutta mitä ehkäisyä käytät? Onko hormonaalinen ehkäisy käytössä? Mulla se vei halujen rippeetkin pois todella tehokkaasti. Kun sen sain lopetettua, alkoi parisuhteessani uusi kevät ja mies on ollut ihan ihmeissään asian takia. Jos olisimme tienneet tuon asian, olisi ehkäisy lopetettu jo vuosia sitten. Nyt mulla tekee mieli jopa menkkojen aikana ja hyvin pienellä ajatuksellakin vaikka miehen lanteista tai koskettamisesta saa minut valmiiksi. Nyt miehelläni meinaa kunto loppua.
Mene ap siis lääkäriin ja katsokaa kaikki tällaiset vaihtoehdot läpi huolellisesti. Et voi keksiä yhtäkään syytä olla tekemättä asialle jotakin, hymistele sitten mummoja, mutta nyt lopetat turhat kainostelut ja hoidat itsesi kuntoon.
[/quote]
Joo, paljon mahdollista että olen kamala lehmä. Mutta mistä ihmeestä keksit etten ole sanonut asiasta miehelleni?! Olen sanonut, niinkin monta kertaa VUOSIEN aikana, että lopulta luovutin. Hän ei vaan kiihottuessaan kykene miettimään muuta kuin itseään.
En tiedä millainen rakastaja Sinä olet, mutta väitän ettei normaalin ihmisen tarvitse olla mikään ajatusten lukija, että osaa sängyssä lukea kumppanin kehonkieltä. Varmasti moni aistii rakkaasta ihmisestä (tai vähemmänkin rakkaasta) että mistä hän nauttii. Mitä liikettä / asentoa tms kannattaa jatkaa tai olla jatkamatta. Jos toinen vaikertaa selkä kaarella nautinnosta, että älä vaan nyt lopeta, niin eikö se ole aika selkeä viesti?
Mutta mun mies on muuten tosi ihana, kuten sanottu pärjään kyllä tämän asian kanssa :) Pyrin vain symppaamaan ap;tä, hänen tilantee
[/quote]
Kovakourainen ja kömpleö mies, jolla on lohjenneita kynsiä... Vaikuttaa todella ihanalta.. NOT!!!
Ap:n ja tämän 35-vuotiaankin ongelma on, etteivät heillä on väärät kumppanit. Vaihtaminen auttaa tässä kohtaa, löytyy mies jota voi samalla rakastaa, olla häneen rakastunut sekä himoita. Naiset usein uskovat, etteivät halua lainkaan seksiä kenenkään kanssa. Kun mies menee vaihtoon ja löytyy oikea kumppani, he huomaavat ettei näin ollutkaan.
No nyt tiedät, mitä suurin osa miehistä kokee päivittäin.
Puhumattomuus ja seksin vähyys on suhteen kuolema, ennemmin tai myöhemmin toinen ottaa ja lähtee tyydyttävämmän elämän ja seksin perään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:23"]
Et sinä elä miestä varten, jos sinua ei haluta, niin sinua ei haluta. Potki tuollainen itsekeskeinen kakara elämästäsi.
[/quote]
Sinä nyt vain olet mielenvikainen paskiainen. Tukehdu pullaasi.